pondělí 11. listopadu 2013

Parka

Jak už jsem zmiňovala mám novou zimní parku! Docela jsem parkám odolávala - hlavně proto že se mi vůbec nelíbily v té klasické zelené barvě... No ale černá to je něco jinýho :) Tahle mi v c&a okamžitě padla do oka pak jsem o ní nějakej čas přemýšlela no a nakonec jsem se pro ní musela vydat :) Je fakt senzačně teplá - tak teď už jenom ten sníh! 
Další novinkou je ofina... Vlastě ani nevim jak mě to napadlo! Nějak ve mně bublala touha něco změnit až jsem se z ničehož nic rozhodla a půl hodiny na to byla ofina ustřihnuta :) Co vy na to?
Parka teda z c&a boty ccc kabelka f&f...
Víte co nesnášim? Když výjdu z domu a až potom si uvědomim že nemám náušnice! A ještě víc mě to štve když zrovna fotíme! 

Co vy a parky? A rychlý vlasový změny? 

Mějte se krásně!
Alice

20 komentářů:

  1. tu ofinu by to chtělo asi hustší no

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem jí právě hustší nechtěla no... mám hodně hustý vlasy a pak to mám jak deku a to jsem prostě nechtěla...

      Vymazat
  2. Parku mám už třetí sezonu černou, letos už by to chtělo novou, ale nic se mi v obchodech zatím nelíbilo (hlavně výběr barev).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi se ještě docela líbí taková ta světle hnědá ale černá je nej :)

      Vymazat
  3. No super, sháním taky nějakou nezelenou :) Kolikpak ta parka stála?

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotkách vypadá spíš jako vínová:)
    Zrovna nedávno jsem uvažovala, proč se tomu říká parka a jak je možný, že je teď takový "parkový" boom. Totiž když se podívám na kdejakou babičku, tak má nejstylovější parku taky. Hehe, i moje babička ji kdysi měla. Pro mě je to pořád bunda jako každá jiná. Já to prostě nechápu, ale samozřejmě mám parku taky:D ale pořizovala jsem ji jako "bundu" až teď se z ní stala "parka".
    Jo a s těma náuškama tě plně chápu, zrovna včera jsme zapoměla, připadám si pak jak bez uší.
    a vlásky ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je asi úpravou...
      cha a já ti nevim vlastně jsem se tomu taky divila... pro sebe si to dělím tak že bunda je z "šusťákovýho" materiálu zato parka je látková - ale nevim no :D
      a děkuju moc!

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší. Jak jsem fotky projížděla, tak jsem si říkala: Ty jova, že by dnes byla Alice bez náušnic? A pak jsem narazila na větu pod poslední fotkou :-D Je to u tebe nezvyk :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to mě těší že to ke mě tak patří že si všimneš :) děkuju!

      Vymazat
  6. jak pise Magdalen, taky nechapu ten parkovej boom.. kdyz jsem byla mala, nosila jsem takovou nechutnou zelenou vojenskou parku po brachoj do lesa, tata i deda ji maji ve vetsim do dneska..
    rychly vlasovy rozhodnuti jsou super, ale ofina ti podle me moc neslusi. mozna je to tema sepnutyma vlasama, ale pripadas mi jako skolacka. patka ti sedne mnohem lip. ale jestli se takhle cejtis dobre, tak jedine super! :) Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo my jsme právě jako malý měly jen ty šusťákový! ale nevim proč to teď tak frčí no...
      a ke školačce - děkuju :) už sem tak stará že mě potěší když mi někdo řekne že vypadám mladší :D a ono to zase odroste... a já jsem spokojená :)

      Vymazat
  7. ježiš já taky nesnáším zapomínání náušnic :D a že se mi to teď stává pořád a pak mám nervy, že mi zarostou uši :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to né to bys musela být bez náušnic roky! neboj :)

      Vymazat
  8. Ta ofina Ti nesluší:-( Vypadáš v ní jako z prvního stupně, kort ještě s tím culíčkem... takže za mě buď zhustit a nebo nechat odrůst!
    Ginger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za názor :) hustou jsem nechtěla a ono to zase odroste :)

      Vymazat
  9. Ofina by ti asi slušela, ale hustší a víc připláclá k hlavě, ne takhle do "obloučku", to vypadá spíš srandovně :-)) Na tvém místě bych zašla rychle ke kadeřnici a nechala si to spravit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi teda pověz jak jí mám připlácnout k hlavě - mám prostě takovýhle vlasy - a věř mi že i hustá se mi dělá do obloučku... no každopádně - hustou jsem nechtěla a jsem spokojená :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.