úterý 19. listopadu 2013

Mlha

To je hrozný - celý týden je hezky svítí slunce a já sem zavřená v práci... Konečně v neděli máme s F. čas jít na procházku a je takováhle mlha! No prostě podzim... Takže jsem si vzala tenhle nový zachumlávací svetr - moje první věc v tak populární vínové barvě! Hlavně mi tím jak je velký a dlouhý připomíná moje punkový/grunge období na gymplu (tzn asi tak 8 let zpátky...to je doba!)... Občas mě vážně mrzí že jsem se v tý době nefotila protože to by bylo fakt zábavný :D 
Svetr je z KappAhl kabelka z f&f a boty Dr. Martens...
Už se těšim až ta přehrada zamrzne :)
Já ty boty miluju :) Mám je už tři roky nosim je fakt často a pořád jsou jako nový... Kvalita se pozná!
:)

A co vy? Procházíte se v mlze? A jak jste se oblékaly na střední? Taky vám to připadá tak dávno? 

Mějte se krásně!
Alice

18 komentářů:

  1. Miluju vínovou,takže ten svetr žeru..ale nebyla ti v něm zima? Na blogu jsou všichni vždycky všude ve svetru a já už od září nosím bundu (hlavně v Čechách jsem mrzla:D) Fotky jsou super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a přiznávám se - měla jsem ještě parku :D

      Vymazat
  2. Je zajímavé, kam až to může dojít.. podle fotek to vypadá že tento blog píše někdo úplně jiný než před třemi lety.. Jak se ti proboha povedlo takhle přibrat? PS: ta ofina je hrozná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslíš, že člověk může za tři roky třeba dospět? Urovnat si priority a tak?...
      Všichni děláte jak kdybyste nikdy nepřibrali ani deko.. Je mi špatně z toho jak je teď žádané jen ,,útlý pas a ňadra dmoucí"... Aspoň je trochu jiná a svá (a ano je pořád svá!)...
      A ta ofinka jí náhodou moc sluší :)
      PS: Když už kritiku tak aspoň s podpisem, je to slušnost.
      M
      PPS: Promiň, jestli ti to vadí smaž to, ale tohle mě fakt naštvalo :/

      Vymazat
    2. Že přibere, to se stane, Alice není hloupá ani slepá. Nejspíš se s tím nějak po svém vyrovnala - blog nezavřela, dál publikuje, je jaká je a buď to lidi zajímá, nebo nezajímá. Účes má normální, je škoda že má vlasy zničený množstvím barvení a ta zrzavá jí k pleti opravdu nesedne. Možná že ji ještě čeká podobný posun jako většinu bloggerek, které si říkají/ly módní a přestane fotit sebe ve vytahaných svetrech někde u přehrady, ale bude fotit třeba tu přehradu a bude o tom/k tomu psát něco zajímavýho. Třeba. Třeba ne :)

      Vymazat
    3. Anonym 1 - překvapení - mezi 22 a 25 let se člověk docela změní takže jo tenhle blog vede někdo jiný! ty ses v tědlech letech nezmělil/a? to je teda docela blbý... a do toho jak sem proboha přibrala ti proboha nic neni...
      Anonymní 2 - děkuju! já nevim no myslim že je to o tom že když někdo čtyři roky bloguje tak je snadný kounout do archivu a říct "tyjo v týhle době vypadala líp!" jenže - jestli to nebude tim že tohle šlo u každýho ale né každý se fotí no...
      Jitta - no třeba jo ale určitě ne tady kde to čte i moje babička a navíc tady každej ví všechno z jedný fotky... jako třeba - teď zrovna fakt nemám zničený vlasy... a "módní" sem si nikdy neříkala - vždycky sebestředná :)

      Vymazat
  3. Na prochazce jsem teda nebyla ani nepamatuju, to je super, ze takto spolu travite volny cas <3 A hrozne se mi libi ty botky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr mi nepříjde úplně šťastný, působí neforemně.
    Zato boty jsou krásné, mám podobné a miluju je.

    Gréta

    OdpovědětVymazat
  5. Celkově ti účes sluší a lichotí obličeji, ale afinu bych teda "zahustila" :) Svetr je ale děsná krabice a myslím, že by vypadal dobře jenom na slečně velikosti 34-36 :/ jinak co se týče uplé sukně nad kolena, myslím, že zbytečně zkracuje a rozšiřuje nohy, když už tak na podpatku nebo sukni šaty/ do Áčka. Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za přínosnou kritiku! kéž by takové bylo víc!
      akorát - sukni do A která by zároveň byla dobře dlouhá a nevypadala bych v ní jako selka sháním už docela dlouho a nemůžu sehnat...

      Vymazat
  6. Ten svetr je hezký, ale takový.. divně neforemný, možná by byl lepší jako šaty a nebo přes něj dát pásek, ať to není takový pytel. :) Jinak je super a ofina taky! A tyhle marteny miluju co sleduju tvůj blog :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na nedělní procházku jedině v pytli :D a díky!

      Vymazat
  7. Jednoho rána jsem se rozhodla vstát brzo ráno (o víkendu, což je pro mě hřích), abych vyfotila ranní slunce a zároveň nízkou mlhu .. dobře no, bylo tak zatažené, že jsem jen unavená v autě čekala na slunko, které nevylezlo, tak jsem zase jela domů :D:D ... Ale fotky v mlze mám moc ráda, mají své kouzlo a ty tvé se mi moc líbí .. můj foťák by to asi nezvládl. :D Ten svetr je úžasný. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! já sem na tohle hrozná kolikrát mám chuť něco vyfotit ale než vylezu tak to světlo/mlha/cokoliv pomine...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.