sobota 30. listopadu 2013

Mějte se krásně!

Blogovala jsem čtyři roky... Za tu dobu se změnilo snad úplně všechno! Včetně mě samozřejmě... Ale teď se změnila i moje chuť do blogování... Už to není co to bývalo není to radost a zábava... Takže se nebudu do ničeho nutit žejo... 
Chtěla bych moc poděkovat všem co mě četli a podporovali! A taky děkuju všem které jsem díky blogování poznala - jste super! A koukejte blogovat dál :)

Mějte se krásně!
Alice

24 komentářů:

  1. musím říct, že jsi mě vůbec nepřekvapila, ale stejně mě to šíleně mrzí :(( můžu si Tě po těch letech přidat na FB? :) terka

    OdpovědětVymazat
  2. - kotatko ! poteseni na me strane ♥

    OdpovědětVymazat
  3. podobné pocity mám aj ja v poslednej dobe
    drž sa v reálnom živote, budeme sa stalkovať cez tumblr ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo nějak to už není "ono"
      děkuju moc! dost mě to chytlo no :)

      Vymazat
  4. Achjo, tak to mě dost mrzí, protože jsi jedna z mála originálních blogerek..:( Ale když tě to nebaví, tak je jasný, že se do toho nemůžeš nutit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! nechci to lámat přes koleno prostě...

      Vymazat
  5. Je to hrozná škoda, ale chápu tě, momentálně také prožívám blogo-krizi.. :( Ať se Ti vše v životě daří a jsi šťastná a spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Achjoo tak se ale budem stalkovat pres soc. site no.)) treba te to blogovani zase jednou chytne:)

    OdpovědětVymazat
  7. ještě že mám tvůj instáč:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kterej teď nefrčí protože se mi rozbil telefon! :D ale já se vrátím!

      Vymazat
  8. !!!
    mrzí.

    chápu.

    budu sledovat aspoň na instagramu <3 *

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně blog nemaž a ulož si k němu heslo, jednou se k němu třeba zase vrátíš, však ono ti to nedá, uvidíš. Zatím v klidu odpočívej ;-) Třeba si po letech vzpomenu a zase se potkáme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a mazat to nebudu představa že to tady bude roky viset mě docela baví! :)

      Vymazat
  10. To me mrzi, ale tve rozhodnuti naprosto respektuju, taky uz nemam chut prispivat tolik (a je to na mych blozich videt ;) ), ale nikdy nerikej nikdy a navzdy ;) Kazdopadne doufam, ze zustanes nekde kolem, na tumblru a tak. Hlavne se mej krasne a uzivej realneho zivota <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jop tumblr mě hrozně baví :)

      Vymazat
  11. Jsem zpožděná, děsně, ale chci i se zpožděním říct, že mě to mrzí, ale tak co, jsou jiný věci v životě - každopádně jsem tě ráda sledovala a ještě radši poznala, ikdyž nám ten sraz potom už nevšel; snad ještě vyjde! A měj se krásně *

    OdpovědětVymazat
  12. škoooda, práve som ho objavila a veľmi ma zaujal...

    OdpovědětVymazat
  13. Skoda, fajn blog..At se ti dari!L.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.