neděle 20. října 2013

Všechno nejlepší

Jestli sledujete můj instagram asi jste si všimli že jsme před týdnem slavili narozeniny mého dědy... Chtěla bych pár slov přidat i sem :)
Děda se narodil v roce 1926 takže slavil 87 let - a to už je něco! Jednou jsem ve škole měla úkol promluvit si s prarodiči o jejich vzpomínkách na mládí a třeba na válku - řeknu vám to co mi děda tenkrát vyprávěl bylo neskutečně zajímavý a jsem hrozně ráda že jsem si to mohla poslechnout! Navíc - děda je online a počítač ho baví - dokonce čte i můj blog :) Takže dědo všechno nejlepší! :) 
:)
Svetr a kalhoty h&m košile zabavená mamče náušnice topshop a boty Dr. Martens...
Takže doporučení pro všechny - jděte a promluvte si s prarodiči! Třeba vás překvapí :)

Mějte se krásně!
Alice

17 komentářů:

  1. Jej, gratulujem, krasny vek :) Moj starecek mal tento rok 89 :)
    A krasny sveter ..
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Děda působí jako hroznej sympaták, gratuluju :) A sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace dědovi!
    Caliope

    OdpovědětVymazat
  4. Byla bych moc stastna, kdyby tady muj deda porad s nami byl, byl to uzasny clovek. Tak tedy aspon gratulace tomu tvemu :) a dekuju za nadherny komentar. P.S. funky svetr ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já druhého dědu znám skoro jenom z vyprávění a je mi to hrozně líto protože byl podle všeho skvělý... tak si aspoň užívám tohodle :)

      Vymazat
  5. Aličko, nechtěla bys o svém dědovi a o tom, co prožil, napsat článek? Spolu s nadací TK Krása pomoci zaměřenou na pomoc seniorům jsme vymysleli takový malý projektík - a byla bych hrozně moc ráda, kdybys se třeba přidala. Myšlenka je v tom, ukázat lidem, že by si měli se svými rodiči a prarodiči povídat a věnovat se jim, protože můžou být obrovskou inspirací. Pokud by tě to nějak zaujalo, prosím, napiš mi. Olga

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji a máš báječný svetr!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Taktéž, dodatečně, gratuluji dědovi k narozeninám! Tak hlavně to zdravíčko :) Pet.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.