středa 16. října 2013

Velká Pardubická

V neděli jsem si s rodinkou parádně užila Velkou Pardubickou... Nedokážu si představit že bych Velkou neviděla - je to taková naše rodinná tradice... Ovšem naživo letos teprve potřetí jinak vždycky u televize :D 
Cíl!
Vítěz Jan Faltejsek...
A vítězka Orphee des Blins :)
Živoucí legenda Josef Váňa...
K vidění byly opravdu skvělé modely!
A víte co je super? Po dostihu si můžete projít závodiště! A věřte mi že všechny překážky jsou mnohem větší než se zdá z televize... Tady irská lavice a moje nevíra jakože "tohle-ty-koně-přeskočej?!" :D
Taxisův příkop - no chápete to?
Měla jsem na sobě šaty a klobouk z h&m kabát z c&a a boty ccc...
A taky prsten z h&m z Drážďan který se mi tam podařilo ztratit...

No bylo to napínavé! Tolik pádů! Můj favorit byl Budapest s Josefem Váňou mladším kteří spadli hned ze začátku... A potom i Trezor a nakonec i Tiumen - to se teda přiznám že jsem měla slzu v oku... 

Chtěla bych poděkovat milé čtenářce za pozdrav a omlouvám se za svou trapnou zaskočenost - fakt nejsem zvyklá :D 

Sledovali jste Velkou? Komu jste fandili?

Mějte se krásně!
Alice

4 komentáře:

  1. Alice, šaty jsi kupovala někdy teď? moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel - na začátku léta a to už byly ve slevě... ale dík!

      Vymazat
  2. uuu, ako mala som chodievala niekedy na dostihy :) byvame blizko dostihovej drahy a kazdu nedelu tam byva aj blsak :) aaah, good times. vratila by som sa <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo to zní skvěle! a ty bys tam vypadala božsky :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.