sobota 12. října 2013

Podzimní zahrada

V názvu nehledejte žádnou poezii opravdu dnes půjde jen o krásy podzimní zahrady... Hrozně ráda se u nás na zahradě procházím s foťákem a fotím různá zákoutí... Teda častějc se tam "procházim" třeba se sekačkou ale to je jiná věc - a navíc v takovou chvíli tu zahradu spíš nesnášim než obdivuju :D 
Dýně jsme letos pěstovali po dlouhé době - láska k dýňové polévce totiž zachvátila celou rodinu :) Chci taky vyzkoušet dýňové muffiny podle kitchenette... Pekli jste? Nebo máte jiný recept? Sem s ním! 
Tyhle fialové květiny prostě patří k podzimu a zákoutí s lavičkou je jedno z mých nejoblíbenějších...
Miluju ostružiny! A miluju že postupně dozrávaj takže je skoro dva měsíce trvající období kdy může člověk přijít k tomu obrovskýmu keři a prostě se cpát :) No ale už to končí jak je vidět na druhé fotce...
Nevím jak se jmenujou ty červený kuličky ale ty fialové květiny jsou ocúny - tohle divný jméno si pamatuju ze základní školy - dávala nám to češtinářka do diktátů a nikdo netušil co to je natož jak se to píše :D Znáte?
Ozdoba naší nové terasy...
Otrhala jsem jabka a jsou výborný!
Vřes a hruškové křížaly taky patří k podzimu...
A když už jsem otrhala ty jabka tak jsem udělala i koláč... Teda jenom takovejhle easy peasy obrácenej z listového těsta ale hodlám vyzkoušet ještě tenhle - protože to vypadá fakt krásně :)

Jaká jsou vaše oblíbená podzimí zákoutí? Cpete se jabkama a ostružinama? A co pečete?

Zítra jedeme na Velkou Pardubickou tak se hrozně těšim :) A teď jdu analyzovat jednotlivý koně a kurzy abych věděla na co vsadit :D Sledujete Velkou? U nás je to rodinná tradice a podzim bez Velký si nedokážu představit...

Mějte se krásně!
Alice

20 komentářů:

  1. miluju Tvůj podzim! a útržky z Vaší zahrady se mi moc líbí:) takhle si to jednou představuji na své zahradě (snad už brzy brzičko:)), pak Tě na ni pozvu:) // k Velké Pardubické mám od jakživa odpor, asi tomu dostatečně nerozumím, ale mám pocit, že koňům je lépe někde na pastvě a že jde jen o velká ega závodníků. ale i tak. užij si to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! hele to vypadá hezky proto že jsou to jen útržky - ve skutečnosti by potřebovala spoustu hodin práce na kterou nikdo nemá čas :D ale pozvání bych si nechala líbit! vidět tě naživo po těch letech čtení to by bylo něco! :) (ale o Pradubický se bavit nebude ok? :D )

      Vymazat
  2. Krasne fotky, mam rada taketo posty, takto aj jesen vyzera nadherne :) z tekvice som robila kolac, podla receptu "s Italem v kuchyni" a bol skvely :)
    Dostihy nemusim, ale segra tam zajtra rano odchadza-pracovne, s konikmi Bodyguard a Raimond - myslim :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a týjo to má ségra zajímavou práci :)

      Vymazat
  3. nádhera!!!! nejkrásnější fotky a to umyvadlo - wow!

    OdpovědětVymazat
  4. máte to tam krásné a to umyvadýlko je dokonalost!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! pochvaly na umyvadlo jsem nahlásila rodičům a měli radost :)

      Vymazat
  5. Zahrada krásná, píše se to ocún, koláč bude zítra, hruškový. Doufám, že na pardubickou máš připravený nějaký funky tralaláček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo to sem fakt pako! no aspoň je vidět proč sem z těch diktátů vždycky měla za 5 :D
      recept prosím?
      a klobouk bude :)

      Vymazat
  6. recept zde: http://www.albert.cz/radce-zakaznika/recepty/hruskovy-kolac-s-vanilkovym-medem.html

    ...ty nové komentáře mě ruší, vždycky místo publikovat dám odhlásit, to je konec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky to zkusím :)
      a já si toho tlačítka všimla až teď - a už mě taky štve!

      Vymazat
  7. na ostružiny a ten koláč mam chut=)

    a dneska jsem tě tam viděla=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééj tos měla něco říct! doufám že to nebylo zrovna když jsem jedla langoš :D

      Vymazat
    2. nee:D po závodě u toho koridoru uprostřed pro jezdce, koně atd.

      Vymazat
    3. jako mám pocit že jsem viděla vyskou pěknou blondýnu co se nápadně usmívala ale těžko říct jestli jsi to byla ty :D ale jestli budeš dávat na blog outfit tak třeba mi to dojde :)

      Vymazat
    4. no tak to těžko říct:D ani nevim, jestli ten popis sedí, každopádně jsem ráda, že jsme obě reprezentovaly menšinu, co měla klobouk

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.