čtvrtek 31. října 2013

Kaleidoskop

Sbírka fotek z posledních dní... Nějak teď nestíhám fotit - pořád jenom práce práce a když příjdu domů tak už je tma a ani na to nemám chuť... Spíš jsem teď aktivní na instagramu - je to neskutečně návyková věc! Tak trochu toužim po novym telefonu jenom proto že ten můj dost blbě fotí...  
Byli jsme v Liberci v Chicago grill na burgru a byla to lahoda! Jste-li ze severu tak vřele doporučuju!
A taky jsme byli v iQparku :) Sice jsme trochu zvyšovali průměrný věk návštěvníků (= pobíhající žáci základních škol) ale hrozně jsme si to užili... Kde se vám poštěstí ocitnout se v bublině?
A nebo v televizi? :D Jestli v sobě máte kus dítěte a pořádnou dávku hravosti rozhodně se tam vypravte :) 
Taky jsme byli na dortíčku a limonádě - tahle byla s grepem a liči a byla výborná!
Pak jsem taky trochu nakupovala :) Šaty a košilka z makrs&spencer - mají zrovna akci že druhá věc ze slev je navíc s další 50% slevou - takže paráda! Svetr je z KappAhl kde mají rovnou 50% dolů úplně na všechno :) A parka je z c&a...
 Nejlepší sušenky na světě a burákový máslo z m&s...
A ještě květina od F. :)
A nakonec opravdový kaleidoskop! :)

Instagramujete? Dejte link! Byli jste v iQparku? 

Víte co? Chtěla bych aby už začal padat sníh! Teď když mám zimní parku tak jsem připravená a natěšená! Už aby bylo všude krásně bílo a záživo! :) Řekněte - je tu ještě někdo kdo se nemůže dočkat sněhu?

Mějte se krásně!
Alice

14 komentářů:

  1. Já jsem na instagramu taky závislá pomalu, opravdu je to návykový. Jinak ani nevím, že je u nás Chicago grill, jsem ostuda. Ta fotka s počasím je božská :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha ještě že v tom nejsem sama :D a určitě tam zajdi až budeš zase na severu! a děkuju!

      Vymazat
  2. Alice, taky se hrozně moc těším na sníh a já zase kvůli kabátu, který jsem si loni koupila v sekáči a pak na něj úplně zapomněla. všimla jsem si ho v březnu, zjistila, že má 80% vlny a teď se na něj moc těším :) v Lbc je M&S? o IQparku jsem slyšela samé príma věci, asi se tam s badboyem budeme muset vypravit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych teda rada jeste chvili podzim ;) Tolik fotek uzasneho jidla, to je pokuseni hned po ranu! A ty jako moderatorka pocasi, jedine! :) Moc se mi libi, jak se zabavujete, jednou jsou to dostihy, podruhe toto, uzivejte! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo podzim já prostě nerada... a ty nemáš co říkat u tebe je vždycky nwjkrásnější jídlo! :) a kéž by na společnou zábavu bylo víc času - já mám právě pocit že pořád jenom pracujeme... ale děkuju :)

      Vymazat
  4. je ta parka dost teplá? já mam odtamtud z lonska...sice spokojenost, ale letos už asi tak hřát nebude=)
    jakej máš ten instáč? já mam zuzuliciousss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je doporučuju!
      já alicealice_miller - přes ten odkaz v článku/po straně to nejde?

      Vymazat
  5. na tech prvnich fotkach ti to moc slusi! vypadas spokojene :) a v IQ parku jsem byla a myslim, ze jsem si to uzila vic nez nektere deti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! asi i jsem tak nějak :) a já taky! děti to tak proběhnou my sme tam strávili fakt dobu a vyzkoušeli uplně všechno :D

      Vymazat
  6. Vidno, že si si to užila :-) Rosnička by z teba bola skvelá (ak sa to takto u vás nepovie, u nás to znamená hlásateľka počasia :-D).
    Mimochodom, naozaj kvalitné fotky! :-) Najmä tortička a burgry, to môže ísť rovno do kuchárskej knihy. Vlastne ani nie, tak by ich bolo škoda :D

    that-nat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha děkuju! taky máme rosničky :)
      a děkuju moc!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.