pondělí 7. října 2013

Babí léto

Tak jo uznávám že podzim je někdy super :) Když svítí slunce a je úplně modro i když ráno už je pěkně namrzlo a člověk se může procházet kolem přehrady a smát se větru... 
Šaty v mojí nejoblébenější barvě jsou z asos.com brýle z orsay a boty ccc...
Pózování ve větru neni jen tak :D
A taky mám takovou pěkně podzimní barvu vlasů...
Lak barvy rozemletých bárbín od OPI z minulého postu...
Naše krásná přehrada...

Pouštíte draky? Doufám že jste si tenhle slunečný víkend užili!

Mějte se skvěle!
Alice

28 komentářů:

  1. seš kouzelná, moc Ti to sluší!:) já jsem včera byla tady kousek u nás u přehrady, podzim je tam nejhezčí. btw ten lak rozemletých bárbín:XDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! když je takhle pěkně je to paráda no ovšem bohužel spíš furt prší a je šedivo...

      Vymazat
  2. Rozemleté bárbíny mě rozsekaly! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsme ještě nepouštěli, pokážde si říkáme s přítelem, že dneska by to šlo, že je ideální počasí, že je škoda, že ho zrovna nemáme u sebe. Přítel má ještě léto a vozí v kufru auta kolečkový brusle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nepouštěla draha ani nepamatuju... ani nevim kde se takovej drak shání... ale přeju ti ať to nakonec stihnete :)

      Vymazat
  4. Pózování ve větru neni jen tak :D
    --- i feel ya, sis!

    OdpovědětVymazat
  5. Lak barvy rozemletých bárbín --> tím jsi mě fakt dostala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Joo, podzim mám taky ráda, když je teplo a svítí sluníčko, ale to moc často není. :D Moc ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, co je to za přehradu?? díky :-)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Jablonci nad Nisou mém domovském městě :)

      Vymazat
  8. Tvuj usmev a barva vlasu je nejlepsim doplnkem ;) jde videt, ze jsi stastna a to ti moc preju <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc... a šťastná - no snažim se neni to uplně ono ale dělám co můžu...

      Vymazat
  9. ten lak je nádherný! ale zrovna mám na nehtech obyč světle růžový OPI, tak nemůžu úplně blbnout a koupit si nový :D a fotky nádherné. nevím, kde je to foceno, ale v Praze máme listopad :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasný jasný :) no tady na severu (Jablonec) se to teď tváří hezky ale čekám brzo sníh :) a toho se v Praze nedočkáš :D

      Vymazat
  10. Jéé,Jablonec :) Vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  11. Copak je to za barvičku na vlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tahle - http://www.syoss.cz/syoss/cz/cs/home/vlasove-barvy/oleo-intense/cervena/teply_medeny.html :) zkoušela jsem jí poprvé a jsem spokojená :)

      Vymazat
  12. Ty máš teďka úplně skvělý vlasy! Vypadaj mega zdravě. A šaty jsou ze super matroše.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! začala jsem si vlasy žehlit tak nevypadaj roztřepeně - na druhou stranu je tim možná víc ničim... a z šatů jsem nadšená - takový na kažej den...

      Vymazat
  13. ano! saty ti fakt sadnu perfektne a aj vlasy mas super takto :) v poslednych dvoch prispevkoch sa mi konecne velmi pacis. pristane ti to mega :)
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.