úterý 10. září 2013

Září

Už je tu září - takže podzim déšť a šedivost... Vážně tohle období nemám ráda a na náladě mi nepřidává... No ale i na podzim se dějou skvělý věci alespoň mým blízkým :) F. je magistr a já jsem na něj neskutečně hrdá! A narodil se mi synovec a je uplně nejrozkošnější na světě :) 
A já aspoň můžu teď víc nosit tenhle klobouk který hrozně zanedbávám... No a snad příjde i pár dní babího léta... Vlastně bych byla nejradši kdyby začalo hned sněžit :D
Máte rádi podzim? Jak snášíte deště? 

Mějte se krásně!
Alice

11 komentářů:

  1. Ten klobouk ti moc sluší:) Já tyhle šedivý dny taky nenávidím. Ale na sníh se teda netěším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já právě radši sníh to neni tak šedivo :)

      Vymazat
  2. Já myslim, že je to v končínách, kde se střídají roční období, moc chytře vymyšlené - nejdřív chceš hrozně léto, pak už máš těch pařáků dost a těšíš se na babí léto a barevný podzim a když začnou echt hnusné plískanice, užuž vyhlížíš, kdy ty hroudy hnijícího listí schová sníh... Snad letos bude ještě pěkný podzim!
    A deště celkem snáším - mám užasnou kytičkovanou pláštěnku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti teda povim že to tady tak možná je zařízený ovšem mi to nevyhovuje :D prostě nesnášim "přechodový" období - jaro a podzim... v mojem ideálnim světě jsou 2 metry sněhu a pak hned 30 stupňů :D

      Vymazat
  3. podzim mám ráda...i deště...ale musím si pořídit nějaký pěkný deštníček a nový klobouček,!:)) nejspíš podobný jako máš ty, je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! a tobě kloboučky hrozně slušej! :)

      Vymazat
  4. - prezivam jen dik pocitu, ze te brzy opet zrim !

    OdpovědětVymazat
  5. podzim neznasam! proste, skracuju sa dni, prsi a este aj tento podzim tu v Skotsku, to je mega grc!!!
    tieto fotky ako z nejakeho 70s filmu mi pridu :) pjekne!
    a gratulujem! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. konečně někdo! :D a děkuju moc moc :)

      Vymazat
  6. podzim neznasam! proste, skracuju sa dni, prsi a este aj tento podzim tu v Skotsku, to je mega grc!!!
    tieto fotky ako z nejakeho 70s filmu mi pridu :) pjekne!
    a gratulujem! :*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.