čtvrtek 19. září 2013

Rudá sobota

Jak už určitě víte ze spousty jiných blogů v sobotu proběhla přehlídka vítězů Dreft Black Card a taky taková blogerská sešlost... No a protože mám  tyhle sešlosti strašně ráda tak jsem si v doprovodu maminky vyrazila na výlet :) Spojily jsme to i s návštěvou ikey (jáj novej koberec!) a byla to prostě skvělá sobota v rudém :)
Tady s Inou je pěkně vidět jak jsem prťavá :D 
Košile je z h&m a candy bag MMM for h&m :)
Skupinové focení bylo spíš skupinové mučení :D
Tuhle fotku jsem ukradla Oks - hrozně jim to kráskám sluší :)
Vítězem Dreft Black Card byl Lukáš Macháček... Řekla bych že bylo znát že modely navrhoval muž :D
Zato kolekce loňské vítězky Jindry Jansové mě vážně oslovila! Hlavně tyhle kabátky... 
Završila to Olga svou otázkou jestli se mi něco líbilo - tak jsem jí řekla že tahle kolekce od Jindry Jansové moc a že to od Lukáše Macháčka mi přišlo příliš "šelma styl"... No jenže potom se Olga zeptala jestli bych něco z toho nosila... Přiznám se otevřeně že nenosila... Kromě toho že by to snad ani v mojí velikosti neuměli ušít tak na mých 160cm takovýhle krásnosti prostě nejsou... Ale kouká se na to moc hezky a jsem ráda že jsem se mohla zúčastnit :) 

Co vy a všechny tyhle fashion parády? Sledujete? Co na to říkáte? A co jste dělali o víkendu?

Mějte se krásně!
Alice

11 komentářů:

  1. Machacek fotka v pravo uplne super outfit! :)
    a ty mega skombinovala tu strieborno ruzovu retaz, nikdy by ma nenapadlo dat to k cervenej a je to bomba! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tobě by to zrovna hrozně slušelo!
      a děkuju! :)

      Vymazat
  2. - ja te tak moc moc rada videla !
    a zpetne jsem z jindriny kolekce gentlewoman odvvarena vic a vic. a naopak bych rekla, ze tydle věci jsou v civilu skvele nositelny ,)
    obzvláště ten kabat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo nositelný i jo - ale ne na mě... a já tebe tisíc nejvíc! :)

      Vymazat
  3. Kam zmizela Olga? Měla jsem její blog moc ráda.....tak doufám, že nekončí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevim! taky mi nefunguje! děs!

      Vymazat
    2. zpátky na blogspot - odkaz už jsem opravila :)

      Vymazat
  4. Moc ráda jsem tě poznala..a to psaníčko bych ti nejraději zabavila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já tebe krásko! já tobě zase ten ADR fascinátor!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.