neděle 29. září 2013

Nalakováno

Asos je super! V tom se mnou určitě budete souhlasit :) A kromě oblečení a šperků tam maj taky kosmetiku - no a po dlouhém okoukávání jsem si konečně objednala tuhle sadu laků OPI :) Tyhle laky jsem vždycky viděla u různých kosmetických blogerek a vždycky jsem je chtěla vyzkoušet ale přišly mi moc drahý... Takže když je na asosu měli ve slevě a ještě takovouhle krásnou sadu bylo jasno :)
Tenhle se asi stal mým nejoblíbenějším lakem všech dob! Je tak krásně zářivej!
Další ze sady... Mají takovou hrubou strukturu a hlavně vážně dlouho vydrží... Ten tmavý jsem měla snad týden a vydržel uplně výborně :) 
Zato tenhle Colorama teda pochválit nemůžu... Líbí se mi jak je matný ovšem vypadá pěkně ani né den a pak se začne odírat...
Jako správnej rtěnkovej blázen jsem si musela pořídit tuhle novinku od Astoru - Soft sensation lipcolor butter v odstínu Unguilty Pleasure :) Líbí se mi balení a příjde mi že vážně vyživuje ale barva se na můj vkus vytrácí moc rychle a né moc hezky takže to vyžaduje opravování... 
Taky jsem si koupila další odstín Apocalips protože mi vážně vyhovuje :) Tenhle odstín je asi nejzářivější ale drží skvěle!
Další novinkou je pro mě tohle tonikum od Yves Rocher - obsahuje výtažky ze tří čajů uplně nádherně voní a je neskutečně příjemné na pleti :) Takže můžu jen doporučit! Ostatně asi všechno co jsem od YR vyzkoušela můžu jenom chválit :) 
A nakonec tohle tekutý zlato na vlasy... Usnadňuje rozčesávání a mám po něj hebký a lesklý vlasy - takže paráda! :)

A jaké jsou vaše kosmetické novinky? Máte zkušenost s laky OPI? 

Mějte se krásně!
Alice

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. žejo! myslim že na asosu pořád jsou :)

      Vymazat
  2. Jee ten gliss kur mam taky ale nevšimla jsem si moc zlepšení:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já předtim měla něco podobnýho (myslim že od syossu) a hrozně mi to mastilo vlasy takže tohle je vážně zlepšení :) ale kdyžej to má jinak no...

      Vymazat
  3. Ten fialovej je nejhezčí! Prostě TOP!
    opi jsem nikdy nezkoušela, ale s coloramou jsme spokojená (tou obyč) tu matnou jsme nezkoušela a ani mě to teda moc neláká.
    Jinak gliskur u mně vede už pěknou řádku let. nejvíc černá řada a tohle tekutý zlato!
    Ať se laky hezky nosí a ať se vlasy hezky lesknou.)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem nejvíc nadšená z toho bílýho :) a mám taky od coloramy nějakej obyč a to je v pohodě ale tenhle fakt né no...
      a děkuju moc moc!

      Vymazat
  4. Tak já tomu nerozumím - nejdřív jsem si myslel, že OPI laky jsou právě ty, který evokují písčitý povrch, pak jsem je zase viděla normálně "hladké" a tydle jsou tedy opravdu písčité :)
    Já mám neuvěřitelný problém s výdrží laku, takže v těchhle hrubých vidím naději :) Každý lak mi vydrží sotva den (jsem totiž notorickej mýval) a hrozný je taky schnutí - skoro na každym píšou, jak je za 60sekund ready, já sedím půlhodiny s rukama v luftě a pak si stačí popotáhnout kalhoty a je po parádě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak abys věděla - OPI je jedna z největších a nejznámějších značek laků fakt kvalita no a taky drahota :) no a tenhle pískovitej efekt je teď hit takže nesmí chybět ani u značky OPI...
      a tyhle držej skvěle :) řekla bych že nejdůležitější pro výdrž je podlak a nadlak... ale schnutí taky nesnášim no... hlavně ten pocit marnosti když se to zničí!

      Vymazat
    2. Já to s tou značkou tušila :)
      Před pár dny jsem nechala lak schnout víc jak hodinu, pak jsem si oblékla punčocháče a bylo po parádě...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.