neděle 22. září 2013

Černá labuť

Asi jste si všimli že miluju velký náušnice - takže když jsem u Lindičky vyhrála možnost si vybrat jedny od Selepceny byla jsem nadšená! Nebylo to snadný ale nakonec jsem se rozhodla pro tyhle labutě :) Trochu mi připomínaj takový ty ptáčky na stromeček - a to byly vždycky moje nejoblíbenější ozdoby :) 
Jinak jsem zůstala u černé - nějak je mi v ní teď nejlíp a skoro nenosim barvy... Triko je z m&s sukně z lindexu a boty ccc...

Co vy a náušnice? Jaký je váš nejoblíbenější šperk? Já mám tendenci si pořád kupovat prstýnky a potom je moc nenosím... Ale náušnice to musím mít - a když se mi nějakou náhodou stane že vyrazím bez nich většinou si hned bežím nějaký koupit... 

Jo a chtěla bych nějaký to babí léto! 

Mějte se krásně!
Alice

16 komentářů:

  1. vypadáš senzačně! ty náušnice jsou pecka:) mám to stejně, bez náušnic se cítím úplně nahá. nosím ráda velké a výrazné. jediné dilema mám, když si vezmu výrazný náhrdelník, nemám k tomu žádné nenápadnější, decentnější náušnice. musím napravit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha uplně přesně! a vždycky si říkám že bych si měla pořídit nějaký nenápadný ale nejde to! :D

      Vymazat
  2. jemine to je najzlatsie :))
    ja mam rada nausky, vzdy som z doplnkov najviac sla do nich (nahrdelniky a naramky vzdy v mensine oproti nauskam) :))
    aj ked teraz mam taku minimal naladu, cim jednoduchsie, tym lepsie

    OdpovědětVymazat
  3. naušnice a vlasy jsou top! takhle to prostě nos :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fakt zlate, vybrala jsi nejlip, alespon mi prijde, ze presne sedi k tve osobnosti ;) Ja miluju nahrdelniky, mam jich desitky a furt kupuju dalsi, klasika :) Ale nejcasteji nosim hodinky a nejradsi mam asi nausnice, co mi dal milacek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :) a ty a náhrdelníky to je jasný :) já to s nima moc neumim no... a hodinky jsem měla dvoje a oboum na stejno došla baterka no a od tý doby je nenosim :D

      Vymazat
  5. Uf, tak tam bych si tedy nevybrala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no sama jsem se divila že tam nemaj nějaký jednoduchý umírněný :D

      Vymazat
  6. wau! konecne po velmi dlhej dobe mozem povedat ze vyzeras perfektne! takto ti to svedci fakt (hoci aj keby si bola vo farbe) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou úplně tvoje! :3 Záříš, holka!
    Škoda, že teď kovové šperky vůbec nemůžu. Obzvlášť náušnice, nad těma v obchodech smutním..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chichi děkuju! :) a to mi je tě teda moc líto!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.