neděle 18. srpna 2013

Plavba

Za tu dobu co jsem se neozvala se stalo několik důležitých věcí... Především jsem se přestěhovala! Máme teď s F. byt a je to uplně úžasný :) Jsem tak šťasná že spolu žijeme... No ale k tomu zase někdy jindy... 
Byli jsme totiž taky na takový mini-dovolený... Z Děčína jsme se plavili po Labi do Drážďan kde jsme se pokoukali a potom zase lodí zpátky... Bylo to uplně super! Vyšlo nám pěkný počasí - dokonce jsem se trochu spálila :D A hlavně na březích Labe jsou totálně nádherný domy! Někdy teda spíš paláce :) Uplně jsem si představovala jak se drážďanská smetánka plavila do svých sídel... Úsek břehu Labe až po Drážďany byl dokonce v UNESCO ovšem jenom tři roky - potom tam postavili dálniční přivaděč a vyřadili je :D No a samotný Drážďany jsou taky krásný město... Dokonce jsme narazili na fotobudku - to mi udělalo největší radost :) 

Takovýhle paláce!
Měla jsem na sobě šaty z asosu brýle orsay a botky mel :)
 Nádherný prostě!
Bývalé vězení...
 Tohle je prostě hrozně divná/děsivá socha!
Byl to vážně krásný den :)

A co vy už jste byli na nějaké dovolené? Nebo kam se chystáte? 

Mějte se výborně!
Alice

16 komentářů:

  1. Ty domky jsou perfektní a to vězení se mi taky hrozně líbí. Je fajn, že jste si to užily a bydlíte ted spolu..:) A sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. krásne prostredie, určite si to píšem na zoznam :) moje leto je pracovné tak dovolenkovať snáď budem až budúci rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uplně mě to zaskočilo jak je to tam krásný :) a já taky většinu času pracuju no tohle byl jenom krátkej výlet...

      Vymazat
  3. Ty šatky jsou krásné!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. aaah! byvate spolu? tak vam prajem vela vela krasnych chvil vo dvojici u vas!! <3
    a ta socha je teda mega divna, to ano :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak at vam laska jenom kvete a spolecne bydleni vas vztah stmeli! <3 Tip na vylet paradni, taky jsem netusila kolik je krasy na Labi! Ja jsem se ted vratila z vikendoveho plachteni po Frieslandu, to byla parada! Spat na lodi v kajutach a projizdet ty hezke holandske vesnicky ;) Ale hlavni dovolena me ceka v zari v Karibiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju!
      já právě taky ne a hrozně se mi to líbilo :) ale Karibik bych si taky nechala líbit! :D

      Vymazat
  6. Teď mi tak dochází, že jsem zatím byla v Drážďanech vždycky jenom když byla zima a sníh. A plavba musela být parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam taky byla v zimě ale tohle fakt stálo za to :)

      Vymazat
  7. To muselo byť úžasne, krásne šatôčky modré :) veľmi Ti pristanú.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty domy jsou jako z filmů podle Rosamunde Pilcher! :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.