čtvrtek 22. srpna 2013

Home is wherever I'm with you!

Znáte tuhle písničku? Já ji uplně miluju... Nejvíc jsem se u ní dojímala když jsem byla v Holandsku a hrozně se mi stýskalo po F... No a jak už jsem zmínila v minulém postu ano ano konečně se mi splnily sny a máme spolu svůj domov! Je to jenom garsonka v paneláku a nejsou tady takový ty dokonalý parkety a vysoký stropy a minimalistickej skandinávskej nábytek ale to vůbec neni důležitý... Jsme tady totiž my dva a to je to nejdůležitější! Jsem hrozně šťasná... 
Polička na šperky - naštěstí je zavírací takže ten můj bordel není vidět :D
Dělala jsem poměrně náročnej výběr knih který si přestěhuju ale musím si jich donést víc když je ještě místo :)
Jsem říkala že ty boty jsou tak akorát na výstavku...
Na vyzkoušení od Mixitu jsem si objednala tubus sušených plodů! Dřív jsem si objednávala ovesné kaše ale ty jsem si nakonec začala dělat sama takže jsem si vybrala sušené třešně a ostružiny a k tomu pekanové ořechy a mandle :) 
Snídaně!
 Miluju rajčata!
 Asi můj první rimmel lak - a vřele doporučuju drží výborně!
Po žlutym melounu se můžu utlouct...
A borůvky se šlehačkou! :)

Ale stejnak bych se chtěla vydat na výlet do ikea pro pár drobností... 

Mějte se skvěle!
Alice

29 komentářů:

  1. jé, jak já dlouho ten song neslyšela.)
    úplně jsi mi zlepšila náladu na večer.
    Juch, ať se vám hezky bydlí.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jsem ráda - ta písnička je prostě mocná :)

      Vymazat
  2. Že jsi dokázala udělat z knížek výběr, to obdivuju. Já si minulý týden koupila novou knihovnu a vešlo se to do ní taktak. A to mám ještě u rodičů hodně knížek na přestěhování.
    Boty na výstavce mám taky :) Na nohách jsem je měla jednou a byl to očistec!
    Rajčata s mozzarelou jím každý den, jsou boží - hlavně s čerstvě natrhanou bazalkou a pořádným oliváčem!
    A ten Rimmel lak mám v oranžovočervené a tedy moc spokojená nejsem, hrozně se mi odírá, což mi předtím žádný jiný takhle nedělaly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako bylo to těžký! mám jich doma několikrát tolik - ale neni to tady nafukovací no :D a já si teď koupila další - rudej rimmel a jsem spokojená :)

      Vymazat
  3. vypadá to krásně !!! a skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem happy, že jsi happy!*

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky, moc ti to přeju. At vám nadšení vydrží! Když jsem se stěhovala k příteli, taky to byla garsonka a momentálně, když máme domek, nechápu, jak jsem to mohla vydržet. Ted jsem ráda, když on je na druhý straně baráku, když na sebe zrovna "nemáme náladu" :D Ježiš, to zní blbě a jakože se tě snažím odradit. Tak to nemyslím. Ale my jsme dost náladoví!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no my spolu předtim bydleli na koleji tak máme praxi :D a v pohodě :) já na něj mám náladu pořád :)

      Vymazat
  6. Jasně, znám jí a mám jí moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda ty boty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě že jen na koukání! :D

      Vymazat
  8. Ach to ti preju! Ja uz s mym drahym ziju pres rok a porad je to tak uzasne, budit se vedle nekoho, spolecne snidat atd. Ta tvoje snidane btw vypada skvele!

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezky napsané! :)) Přesně tak, nejdůležitější je, že jsou spolu dva lidé, co se mají rádi.

    OdpovědětVymazat
  10. jůůů, to je paráda. ať máte stále pohodlné bydlení a nestane se z Tebe sběračka trenek a ponožek:XDD btw ten rimmel lak mám a mně nedrží:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo mám pocit že já dělám větší bordel než on :D sem špatná žena! :D
      a zkus tenhle topcoat řekla bych že dělá zázraky!

      Vymazat
  11. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj! zvu tě k přečtení tohodle postu!

      Vymazat
    2. palec nahoru, Alice!

      Vymazat
  12. My taky teď od října začínáme s drahým bydlet v bytečku :). A protože teď přes léto pracuju v IKEA, vyhlídla sem si tunu maličkostí, které prostě MUSÍM koupit :-D. Přijeď si taky vybrat do IKEA Ostrava ;)
    Jej, teď to zní jako reklama...nene, sem ráda, že vy dva ste rádi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha zrovna včera jsem v ikee byla a mám z toho děsnou radost :D

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.