středa 28. srpna 2013

Fotbal

Byla jsem na fotbale! Poprvé v životě na opravdovym velkym fotbale! Hrál Jablonec proti Znojmu a řeknu vám byl to zážitek! F. se trochu obával aby mě to bavilo no a hlavně aby padly nějaký góly ale to co přišlo jsme teda vážně nečekali :D Jestli nesledujete fotbalovou ligu tak vám prozradím že to dopadlo 5:5! Takže mazec! Je to podruhé co v české první lize padlo 10 gólů! (ano ano jsem dobře zásobována informacemi :) ) No vlastně to že padlo tolik gólů mě  zachránilo -  několik jsem jich i viděla :D V televizi všechno pěkně zopakujou ovšem naživo musí člověk pořád dávat pozor - a stejně mi jich pár uteklo :D
A o přestávce jsme stihli i fotit... Měla jsem na sobě triko z c&a sukni z asosu a sandálky od Bati :)
A na takhle parádní místa je vstup pro ženy zdarma :)
Byli jste někdy na fotbale? Nebo koukáte na fotbal? A co vaši muži? A vůbec - co děláte pro své muže? Já jsem hrozně ráda že jsem šla - byl to vážně zážitek :)

Mějte se krásně!
Alice

20 komentářů:

  1. jono, já viděla vždycky tak každý třetí gól, když hrál brácha hokej :D není to jak v televizi :D všichni začnou řvát GOOOL a já jenom "coco? kdee?" :D

    a moc ti to tam slušelo! takových fanynek by mělo být více :)

    OdpovědětVymazat
  2. Woooow, ty vlasy mas skvely vcetne toho undercutu! Moc slusi! Nepridas i druhou polovinu hlavy? Skvela jsi cela.
    macik-Marčelka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a asi né i když už mě to taky napadlo :)

      Vymazat
  3. Sa stavim, ze si tam bola najlepsie vyzerajuca :) Hodi sa ti to velmi.
    To mali hned motivaciu dat tolko golov :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fotbal me nikdy moc nebavil, teda pokud se nejednalo a UEFA nebo tak neco, kde hralo Cesko jako tym. Ale ja sem ted propadla americkemu baseballu, muj drahy ho drive hraval a fakt me to bavi, takze to neni obet ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě k tomu taky motivuje F. - mám hrozně ráda když mi vysvětluje různý situace a tak :) a baseballový hřiště máme za domem plánujeme někdy jít koukat :)

      Vymazat
  5. Hezký outfit :)
    Fotbal je pro mě jeden z nejnudnějších sportů - než přeběhnou z jedné strany hřiště na druhou, to si člověk stihne i zdřímnout :D a těch golů padá taky jen velmi poskrovnu - ty jsi měla velké štěstí :)
    Já toho pro svého muže dělala dost a nakonec se mi odvděčil tak, že se se mnou po 6letech rozešel ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a na živo mi to připadlo nějak rychlejší a hlavně ty góly no :D a to je mi teda líto...

      Vymazat
  6. Ja myslela ze jdes na supercup, to je velkej fotbal, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zase na ták velkej nemám :D a asi nebyly lístky pro ženy zdarma :D ale F. by byl nadšenej...

      Vymazat
  7. Cha, já bydlím mezi Klokanama a Sešívanejma, takže vídám jen nastrojený tatíky s obligátní šálkou týmu, tys tam musela být jako princezna.Já když už fotbal, tak ze hřiště, ne z hlediště, ale naposled jsem ho hrála, no je to už pěkných pár let...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo šálek bylo dost :D ale i hodně žen - asi ty lístky zdarma fakt lákaj :) a děkuju!

      Vymazat
  8. To máš z toho, že sleduješ fotbalisty a ne fotbal :D Tak to dělám já teda :D Jezdím s babičkou na Slovan do Liberce a mám to ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tom něco bude :D a s babi to je dobrý! :)

      Vymazat
  9. budes pristi vikend v znojme na vinobrani?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.