pondělí 8. července 2013

Znojmo

Byla jsem pár dní ve Znojmě a bylo to úplně nejlepší! Taková dokonalá dovolená na pár dní... Bylo nádherně hodně jsem spala grilovali jsme a hráli karty... A taky to bylo skvělý setkání s kamarádama no a hlavně s F.! Radím vám nehledejte si kluka z druhýho konce republiky je to pěkně hrozný... Na druhou stranu - v tomhle nejde radit a už vůbec se rozhodovat podle adresy žejo :) A Znojmo je překrásný město! :)
Na nedělní procházku po městě jsem si vzala top a kabelku z h&m sukni z lindexu brýle z orsay a boty mel...
Neni to nádherný?
 Kostel sv. Mikuláše z radniční věže...
 Osvěžení :)
Jaký jste měli víkend? Byli jste někdy ve Znojmě?

Mějte se krásně!
Alice

21 komentářů:

  1. Jee Znojmo vypadá jak z nějaký český pohádky,pěkné!:) Já bych vztah na dálku asi nezvládala,ale láska si nevybírá..:)) a moc se mi líbí jak jsi měla vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je pohádkový :) no a náš vztah už zvládl dva půlroční pobyty v zahraničí takže se nebojim...ale příjemný to neni no... a dííík! :)

      Vymazat
  2. - pohadkovy znojmo !
    a na tobe je znat, ze sis ho i pohadkove uzila .)

    OdpovědětVymazat
  3. Mela by si vybirat obleceni podle tveho typu tela, jsi dost oplacana a tohle ti fakt vubec neslusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej návrh, co by to jako mělo být.
      Konstruktivní kritika:).

      Mně se to líbí.
      Alice je svěží. Pozitivní. Hned bych s ní kámošila.

      A všichni víme, že když se jeden rozhodne, tak je za měsíc poloviční. Zatímco rozměry se dají snadno změnit, škarohlídství je jako svízel přítula.

      Alice, krásné léto přeju!

      Vymazat
    2. tak především by to neměl být top s kanýrem... to je bohužel fakt vedle a ještě víc to přitahuje pozornost na břicho.
      vím, že se lehce radí někomu kdo nemá problém, ale místo spaní zkus kolo nebo běh a uvidíš jaká to bude za měsíc změna:)

      B.

      Vymazat
    3. anonym 1 a 3 - jo představ si mám doma zrcadlo takže vim že sem oplácaná... takže jestli chceš vidět kostičky tak si jdi na jinej blog... no a že běhánim se hubne? no nekecej fákt?! to by mě nenapadlo... napadlo tebe že jsem o dovolený fakt chtěla spát protože jindy třeba celý dny pracuju? no a podle mého názoru takovýhle top právě zvýrazňuje prsa pas a boky no a to a) mám a za b) se mi to líbí... a odpověď na "co by to mělo být" ve stylu "tak především ne tohle" je taky super :D
      anonym 2 - děkuju moc :) a uplně s tebou souhlasím... no nedá se nic dělat a já jsem objevila že běhánim se hubne! :D

      Vymazat
  4. Ten top je roztomily a ladi ti k vlasum :) Znojmo na tvych fotkach vypada krasne! Jsem z Moravy a nikdy jsem tam nebyla, to musim asi napravit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) a Znojmo nejvřeleji doporučuju!

      Vymazat
  5. Jé, vy ještě nekohabitujete? (Jako že nebydlíte spolu?)Problém se zaměstnáním? Pojedeš pak ty za ním, nebo on za tebou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezký slovo a ani vysvětlovat si ho nemusela :D a brzo brzo budeme spolu bydlet na hromádce a radovat se :)

      Vymazat
  6. Teeeda, Znojmo vypadá nádherně! Já teď strávila prodloužený víkend v Jeseníkách, což byla moje úplně první návštěva Moravy jako takové - takže ve Znojmu ani dalším jiném moravském městě jsem ještě nebyla...
    Co se týče vztahů na dálku, během studia jsem nějaké měla, vydžet se to dalo, ale asi jenom díky tomu, že člověk udržoval naději, že po škole se všechno změní. Můj současný přítel sice v Ústí trvale žije, ale máme na sebe kvůli jeho rodině tak málo času, že mám někdy pocit, že žijeme na druhé straně republiky. Takže zeměpisná vzdálenost v tom vůbec nemusí hrát roli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve Znojmě! :D :D :D
      no vidiš to u nás to bylo naopak - ústí nás spojovalo a teď když už tam nebudeme tak je těžší to spojit... ale všechno bude :) když jsme zvládli dva erasmy tak zvládnem všechno :)

      Vymazat
  7. ja som mala snubenca mimo mesta tak sme si s mamkou urobili taky babsky vikend, ale bolo naozaj super! V Znojme som nikdy nebola ale mas krasne fotky!

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. babsky vikend zní skvěle! :) a děkuju moc!

      Vymazat
  8. Jsi skvělá, moc ti to sluší! .)

    OdpovědětVymazat
  9. vikend bol super duper! Pohoda festival = naj vikend! :)
    Na druhou stranu - v tomhle nejde radit a už vůbec se rozhodovat podle adresy žejo === jo... :'(

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem strávila víkend ve Znojmě asi v půlce srpna...a musím říct, že můj víkend rozhodně nebyl tak klidný jak tvůj. Mám ve Znojmě bratrance a ten mě vzal ven. To bylo něco šíleného. Nejšílenější a nejdivnější lidi jaké jsem kdy viděla. Byl to neuvěřitelný víkend. A tento víkend je ve Znojmě vinobraní, na které rozhodně jedu. Tak třeba tě tam někde zahlédnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha to zní zajímavě :D mě znojemský hospody bavěj protože tam mívaj zonku a nebo grenu a to jsou lahůdky! ale na vinobraní bohužel nebudu...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.