neděle 14. července 2013

Sight to Behold

Dneska něco málo o kosmetice :)
Jsem rtěnkový maniak! Mám prostě potřebu si kupovat další a další a mám jich vždycky tak pět v kabelce... No děs! Jednou z nejoblíbenějších je ta růžová z topshopu - třeba tady! :)
Mezi nové přírůstky patří tahle - Maybelline Color Whisper... Je příjemně vyživující ale barva bohužel moc dlouho nevydrží... Mám jí třeba tady... 
Vážně jsem si oblíbila tuhle - Rimmel Apocalips... Že prý lak na rty - no nevím říkejte tomu jak chcete ale každopádně je to super! Barva drží opravdu dlouho a je fakt intenzivní... Když o tom tak přemýšlím asi si pořídim ještě nějakou :) K vidění tady...
Největší doporučení! Tahle řasenka je prostě božská!!! Byla jako bonus k nákupu když si člověk zařídí Yves Rocher kartičku - no a to je dobrá nabídka... A navíc je to asi nejlepší řasenka jakou jsem kdy měla... Hlavně vůbec nepadá pod oči a to mi do teď dělala každá...
Nějak jsem teď dlouho neměla žádný pudr... Až mě u Lou zaujal tenhle a můžu doporučení poslat dál :) (btw pro neználky Lou je fakt super a její videa jsou prostě hrozně zábavný - takže to taky doporučuju :) ) 
Značku Yves Rocher jsem si opravdu oblíbila... Tenhle krém je úžasně vyživující ale pro mě až příliš hutný takže ho používám na noc - a ráno mám krásnou pleť :) No a tenhle sprcháč to je lahoda! Jako když se koupete v hrnečku kafe! Nádhera!

A kromě kosmetických doporučení ještě jedno hudební - Devendra Banhart je prostě úžasný :)

Jaké jsou vaše nové vychytávky? Co vy a Yves Rocher? A koho teď posloucháte?

Mějte se krásně!
Alice

12 komentářů:

  1. Ten pudr se mi líbí! Asi se po něm někde podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. - hrajes mi do noty ,)

    kez bych mohla i ja bej rtenkovej maniak.k jsem na to však az prilis velky cune

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to musim furt čekovat jestli neni něco špatně :D

      Vymazat
  3. Takže Apocalips stojí za to, říkáš? Fajn! :)
    Devendra B. je ultimátní kočičák! Zbožňuju ho! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za mě rozhodně! a dneska hraje na Colors a já tam nejsem fňuk!

      Vymazat
  4. Já chci být taky rtěnkový maniak!Ale mám ošklivý rty,takže není důvod na to ještě poukazovat :D Jinak ta rtěnka vypadá dobře,mně právě zrovna vysychá má oblíbená,tak panikařím jakou si pořídit:D

    OdpovědětVymazat
  5. Apocalips ti vydrzi? me tak pet minut a je to fuc... nechapu!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kterej odstín? to je fakt divný! mi fakt drží :)

      Vymazat
  6. pekny clanok! Nemam sice nic z toho, ale veci vyzeraju super!


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak třeba ti to padne do oka při nákupu :) děkuju!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.