středa 3. července 2013

Radost!

Jak už jste si asi všimli podle mojí instagram mánie mám nový telefon... (Teda dostala jsem ho po tatínkovi...) No a první věc která mě napadla když jsem ho dostala do spárů byla že potřebuju Gelaskin! Znáte? Já docela jo protože se shodou náhod znám s člověkem co tomu šéfuje :) Takže jsem konečně mohla přestat závidět všem majitelům iphonů co maj překrásný polepky :) 
Vybrala jsem si skin s motivem od Moneta ale řeknu vám bylo to náročný... Je vážně z čeho vybírat :) Navíc když si nevyberete tak si můžete vymyslet vlastní motiv... Dobrý ne? Lepení je v pohodě - když se netrefíte napoprvé nechá se to snadno upravit... A skiny nejsou zdaleka jenom na telefony ale i na notebooky nebo na čtečky... (ehm jo asi nutně potřebuju další na čtečku :D ) No prostě rozhodně se koukněte na jejich stránku tady
A ještě doporučuju facebookovou stránku Gelaskinu tady! Dost často pořádají soutěže :)
A další dáreček! :) Sestřička byla ve Švýcarsku a přivezla mi britskou a us Vogue! Opravdu skvělý počteníčko :)

No a největší radost mám z toho že zítra jedu do Znojma! Konečně volno a F. a prostě na chvilku prázdniny :)

Co udělalo radost vám? A co zdobí váš mobil? Znáte Gelaskiny?

Mějte se krásně!
Alice

9 komentářů:

  1. uuuu! ja som taky dala urobit tomovi s nasou spolocnou fotkou a nenosi ho :/
    ja by som si tiez dala
    no ale neviem, tazko sa mi bude vzdavat mojho perlickovo ruzockoveho obalu :D
    tvoj Monet je dreamy <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda ten je! :D
      preličkovo růžový zní dost dobře :) ale maj i hardcasy tak to zčekni :)

      Vymazat
  2. wow tak ten je superácky! ja mám len taký obyč ružový, lebo na BB sa ťažko zháňajú nejaké funny obaly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to na jejich stránky určitě koukni maj snad na všechny bb :) a dííík!

      Vymazat
  3. Ten telefon mě zaujal,vizuálně. Fakt originální:))

    OdpovědětVymazat
  4. Obal je luxusní! Já mám na svém mobilu takovej gumovej a je taky dobrej, ale tohle je designová fajnovka! :*

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásny kryt :) už checkujem stránku a slintám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.