pátek 5. července 2013

Někdo to rád horké

Včera jsem přijela do Znojma a večer jsme šli do kina na Někdo to rád horké... No a bylo to uplně božské! Marilyn je prostě nejkrásnější žena... 
Hrozně ráda se šňořím do kina takže jsem si vzala tyhle nové šaty a růžové lodičky... A nesnášim je! Jsou to nohotýračky! No naštěstí mě stály jen 70Kč takže mě ani moc nemrzí že od teď budou tak akorát na poličce... 
Asi všechno co mám na sobě je z h&m jen brýle jsou z Orsay...
No není úžasná? 

Na čem jste byli naposledy v kině? A máte taky nějaký boty tak akorát na poličku? 

Přeji krásný prodloužený víkend :)

Alice

13 komentářů:

  1. Jé,Někdo to rád horké jsem neviděla věčnost,supr film:)A šaty za sedmdesát korun?Vůbec to tak nevypadá,jsou supr:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ba né za 70 byly ty boty :)

      Vymazat
    2. Ajoo,ale četla jsem to opravdu poctivě, jen jsem to zblbla :D Ale stejně!:)Jinak díky za připomenutí přehrady, tam bych se zase mohla podívat až přijedu,je lepší než ta liberecká:))

      Vymazat
    3. v pohodě :) a jablonecká je rozhodně lepší!

      Vymazat
  2. Někdo to rád horké zbožňuju! Viděla jsi Marilyn výstavu?
    V kině jsem byla naposledy včera na filmech Hanba a Camille Claudel 1915 (ve Varech). Miluju chození do kina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na výstavě jsem právě nebyla a ten lístek z kina snad i platí jako lístek na výstavu no ale nejsem si jistá že se tam dostanu :(
      a já taky miluju chození do kina :)

      Vymazat
  3. - naposled ? nejspis hleda se prezident
    a brejle bezkonkurencne bezkonkurencni !

    uzivej znojmo plnymi dousky ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych chtěla vidět! a děkuju užila jsem si to hrozně moc :)

      Vymazat
  4. mam tie iste boty ale v sivej, a ja ich nedokazem vynachvalit :) asi mame kazda iny typ nohy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Topánky sú krásne, škoda, že nie sú priateľské k nohám :/
    naposledy v kine som teda bola už poriadne dávno na Hobbita, odkedy nie som na intráku, zanedbávam to :D

    OdpovědětVymazat
  6. bot na policku som sa zbavila pri poslednom vypredaji, bo ma to stve ze ich nemozem nosit, tak aspon nech mi ani nie su na ociach :D
    v kine predsa na Velky Gatsby a bolo su uuuzasneee a som plakala aj :))) :'(
    a suhlasim, Marilyn je super zena!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.