sobota 27. července 2013

Nádhernej den!

Včera byl tak krásnej den! Udělala jsem si výlet do Prahy a všechno se to nějak tak hezky sešlo :)
Hned po příjezdu jsem měla sraz s překrásnou Mag... Řeknu vám ta holka je zázrak! Nejde to popsat ale když jsem s ní příjde mi svět kouzelnější... 
Doufám že zase brzo!
Procházeli jsme se po Letný a Mag mě vyfotila... Měla jsem na sobě šaty s votočvohoz (tady prodávám já!) který jsem si zamilovala hned jak jsem rozbalila balíček... Šperky jsou z h&m - na toho brouka jsem měla zálusk pěkně dlouho a nakonec jsem se ho dočkala ve slevách :) A boty jsem koupila od kamarádky... No a nebyl to ten nejlepší nápad - mám puchýře na chodidlech! Grrrr!
Po příjemných chvílích s Mag jsem se přesunula do centra... Byla jsem pozvána na akci kadeřnictví Hairborn a Czech Original Fashion a byla to paráda! Takhle pěkně mě tam učesali a ještě mi šikovná slečna kadeřnice vysvětlila jak na to :) 
Martině udělali nádherný vlny! A nejen jí :)
V Hairborn je to fakt pěkný - používají vlasouvou kosmetiku Redken no a tyhle svítící domečky mě fakt bavěj :) Jedné slečně dělali Redken Chemistry kůru a jako fakt brutální rozdíl! 
A taky jsme si mohli ozkoušet dřevený brýle... Vždycky jsem chtěla nosit dioptrický brýle - ale na druhou stranu jsem jako fakt ráda že je nepotřebuju :) 

Aby toho nebylo málo cestou domů jsem potkala kamarádku a už tak super den jsme završili dost povedenym večerem :)
Tenhle víked teda začal vážně dobře... Doufám že to tak bude i pokračovat! Zítra totiž přijede F.! Konečně! A čeká nás stěhování! Nemůžu se dočkat :)

Mějte se krásně!
Alice

27 komentářů:

  1. Vypada to, ze ses mela skvele ;) Ten prsten je husty! A moc krasne ti ty vlasy zapletli, to bych taky chtela umet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! no já to zkoušela a tak uplně snadný to neni ale jde to :)

      Vymazat
  2. Uuuh ty šperky jsouu teda něco! A ty vlasy máš krásný:)

    OdpovědětVymazat
  3. to znie fakt skvelo, tak ti prajem viac takýchto dní do života :) a toho brouka som chcela tiež, len tam chýbal ten kamienok a bol posledný, odvtedy moje materialistické srdce mierne fňuká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! no mi ten kamínek taky vypadnul a ani nevim kdy :(

      Vymazat
  4. šperky úžasné a Tobě to hrozně moc sluší! kam se s F. stěhujete?:)

    OdpovědětVymazat
  5. šaty mají pěkný střih a barvu

    OdpovědětVymazat
  6. jo tohle je ten den, co ti udělal radost! náramnéé! ty šaty ti seknou**

    OdpovědětVymazat
  7. Ohromně Ti to sluší!!! Hlavně, prosím, piš takhle dál :-))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! bohužel na takovýhle akce se dostanu málokdy...

      Vymazat
  8. great look!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. ah na ten Hairborn som chcela aj ja ist! prvy krat ma konecne niekam pozvali a ja nemohla do Prahy :'(
    ten uces mas krasny a vyzeras v tych satach ako nejaka mytologicka bohyna :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi mi moc sympatická a mám tvůj blog ráda, ale musím ti to napsat. Ty šaty ti nesluší, nesedí a jsi v nich hrozně velká. Já nevím, proč ti tady všichni pochlebují, když každý musí vidět, že vypadáš jako kojná. Umíš to mnohem mnohem líp. Každopádně jsem ráda, že se máš dobře a těším se na další příspěvek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absolutní souhlas. Už jsem se bála, že mám třeba jen já pokroucené vidění.

      Vymazat
    2. anonymní - děkuju za milá slova jsem ráda že jsem ti sympatická... ovšem nesouhlasím s tebou - teda jo jsem hrozně velká - ale za to nemůžou ty šaty... naopak si myslím že ty šaty hezky vyzdvihujou ženské přednosti - jako prsa a zadek... to že v dnesní době jsou ženský přednosti vylejzající kosti a mezera mezi stehnama je druhá věc... a kojná? no dík! kojná byla do značnou část historie jednou z nejdůležitějších postav a bez ní by většina děcek včetně těch nejurozenějších nepřežila... :D
      katherina - děkuji za názor

      Vymazat
    3. Jsi v nich hrozně velká.
      To, že ti vyzdvihují prsa a zadek je v pořádku. Vršek je řešený fakt divně, hrozně opticky rozšiřuje (a teď nemyslím jen prsa, ale i ramena a ruce)+ pas je taky zvláštní.
      Nikdo neříká, že tu chceme super hubenou holku. Podle mě máš postavu v pohodě, ale zbytečně jí rozšiřuješ. Umíš to líp ;)
      Jiná anonymka Hanka

      Vymazat
  11. velmi sa mi páči tá modra

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.