sobota 29. června 2013

Vzpomínky

Včera jsem byla na otvíračce nového baru Retro a bylo to dost fajn :) Vlastně to celé bylo docela retro... Šla jsem tam s kamarádkou se kterou jsme chodily do stejné třídy na základce a šéfuje tam další bývalá spolužečka no a celkově tam bylo spoustu lidí co znám... Je to zvláštní - šest let jsem byla v Ústí na koleji a teď se vracím do rodného města... Moc lidí tady neznám a ty co znám jsou právě většinou lidi ze základky nebo z gymplu... Vyvolává to hodně vzpomínek... 
Včera jsme vzpomínaly na skautský tábory - to je tak dávno! Ten nejlepší byl před deseti lety... Bylo nám 15 jako táborovou hru jsme dělali Hobita a ty děti byly tak nadšený a když pršelo tak jsme chodili v kristuskách na boso aby voda rovnou protejkala a největší starostí bylo co bude na večeři a jak uspořádat hlídky... Achjo byly to krásný časy...
No a potom když jsem přišla domů strávila jsem ještě nějakej čas focením se... Asi sem selfie úchyl nebo tak něco :D
Co jste dělali v létě před desti lety? A co jste dělali když vám bylo 15? A fotíte se na dlouhou ruku?


Měte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. To znám, taky se ráda fotím, někdy, když je nálada a připadám si jako největší narcis :)) Jinak podobně si připadám když přijedu domů do Čech. Ale co jsem dělala v létě před deseti lety absolutně netuším, to mi bylo deset :D Zato v patnácti, na ten věk mám nejlepší vzpomínky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je jasný no :) a to se máš že jsi mlaďoučká!

      Vymazat
  2. Pred deseti lety.. No kdyz se ptas.
    Kdyz mi bylo trinact, mama me nepoustela ven. Nesmela jsem nikam jen tak, ani jit se koupat, a tenkrat jsme jeste nemeli socialni site a bylo dial-up pripojeni a stahnout pisnicku trvalo 40 minut. Stravila jsem leto s mamou na zahrade nebo jsem s ni jezdila na kole na chatu k babicce, naucila jsem se plest a hackovat. Na chate jsem se mohla kamaradit s dvema detmi z vedlejsi chaty. Nejak jsem je zorganizovala, chodili jsme s pujcenym koleckem a kyblema do piskovny kopat pisek a na kameny a postavili jsme spolu na kraji lesa mesto Colorado Texas, byly tam dve houpacky na stromech, pozorovatelna ve vysi elektrickych dratu a jeden bunkr na zemi. Vsude mezi tim cesticky vysypany bilym nebo zlutym piskem a ohraniceny pruhama kamenu. Porad jsme to tam chodili uklizet a upravovat. Setrila jsem na prvni digitalni fotak.
    Ve ctrtnacti jsem se s mamou dohodla, ze muzu ven jednou za tri dny na odpoledne, chodila jsem fotit. Venku byl vzdycky nekdo, koho jsem znala ze skoly, mama brzo vyhmatla, ze se s nima bavim, takze jsem mohla ven chodit jenom v teplacich a starym tricku, zatimco holky vetsinou kourily a taky spaly s klukama. 'Je to sice divny, ale kluci to chtej'. Presto se porad se mnou bavili. Postavila jsem s nima prehradu na jednom potoce. Zacali jsme pytlacit ryby a zivy jsme je chodili hazet do ty prehrady, kde jsme si je syslili. Brzo se na to prislo, ale stalo to za to.
    V patnacti se mama pomalu smirila s tim, ze me doma neudrzi. Nedostavala jsem ale mimo skolni rok zadny penize. Zacaly jsme proto s holkama stopovat ruzne po zapadnich cechach. Jednou jsme takhle stoply kamaradky tatu, tak to byl pruser, kterej ale ani zdaleka nevyvazil ten pocit revolty pred tim. (Ha, utekla jsem jim! - nebo tak neco.)
    V sestnacti jsem myla okna na benzince, mela jsem penize. Tenkrat zacaly litat nizkonakladovky, pamatujete si jeste SkyEurope? Tata moji kamaradky nam pomohl koupit dve letenky do Nice. Kdyz jsem si tu svoji u nich byla vyzvednout, nalil mi stamprli Becherovky. Vedle hrala Summer Rain od Another Way. Rodicum jsem to proste oznamila, zrovna se koukali na televizi. Kupodivu to nakonec prezili, mne uz to bylo asi jedno. Zacal obrovskej kolotoc, kterej nakonec vyplivnul me loni v zime s vedomim, ze muj tata teda asi neni muj tata, ze si s nikym z ‘tech lidi’ uz nemuzu ani psat e-maily a ze uz davno neni proti komu revoltovat a co ted teda s tim vsim budu vlastne delat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 'Je to sice divny, ale kluci to chtej' brr z toho mám husinu... a tak vůbec celkově...
      jsem nekonečně vděčná za svojí rodinu a svouje skautský léta...

      Vymazat
  3. Před deseti lety...zrovna běžel v kině Matrix dvojka. Byla jsem na táboře se sborem. Už ani nevím, jestli spíše pršelo, nebo bylo hezky, ale vedle ve stanu spal jeden mladý programátor, několik nocí jsme na sebe škrábali přes plachtu a klepali do podsádky, ale přes den jsme se báli promluvit. Měla jsem rovnátka, a taky jsem už přestávala být hubená, na konci tábora jsme si dali pusu, a pak se celé prázdniny procházeli, sedali na lavičkách, objímali a zamilovaně na sebe koukali, nikdy jsme se ani nepolíbili, protože jsme byli oba nesmělí, a potom přišel podzim, a začalo být zima na to, sedět na lavičce, a já jsem se s ním rozešla.

    Když mi bylo patnáct, byla jsem pevně rozhodnutá, že budu sexy, jeli jsme s rodiči do Prahy a já utratila spoustu peněz v HM, ale vůbec mi to nepomoho, i když si myslím, že moje tehdejší poprsí a ta HM podprsenka k sobě šly. Když jsem jela ukázat babičce vysvědčení, spadla jsem z kola a rozbila si bradu tak, že jsem týden nemohla otvírat pusu. Pak jsem poprvé viděla velký svět, jela jsem se sborem do Londýna, tam jsem byli celé čtyři hodiny, a pak dvakrát po šesti hodinách v Paříži. Začala jsem nenávidět bramborovou kaši v prášku a striptízové párky. A taky jsem byla u kamarádky na chatě s jejími rodiči, sbíraly jsme houby, její táta nám z červavých dělal smaženici, a vzali jsme foťák a šly fotit erotické a akty fotky do lesa, ale protože jsme nikdy ani neviděly, jak něco takového vypadá, moc erotické to nebylo.

    Jo, prázdniny. Období lásky, nenávisti, zoufalé touhy po něčem, vůně a slz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavý... uplně jsem se zamyslela do koho z kluků skautů sem byla tenkrát zakoukaná :) hezký vzpomínky :) a taky jsem měla rovnátka!

      Vymazat
  4. OMG!! no pred 10 rokmi som tiez asi niekde behala po taboroch! a moja najvacsia starost tam vzdy bola, ze preco po mna chalani nechodia na sladaky! :D uz som tuto zahadu rozluskla! :D boli tam aj starsie baby a oni uz mali prsa a ja nie a este aj som zabudla ze vlastne ti chalani v mojom veku po mna chodili, len som ich odmietala, bo som chcela starsich :DDD
    anyway! krasny fuchsiovy ruz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no za mnou nechodili nikdy s prsama nebo bez :D a dííík!

      Vymazat
  5. Pekné fotky :)

    GiveAway : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.