středa 19. června 2013

Tak jak?

Asi jste si všimli že moje aktivita tady na blogu poslední dobou dost skomírá... Nyní bych se k tomu ráda vyjádřila! Důvodů je hned několik...

Prvním je to že mě prostě česká blogosféra poslední dobou těžce nebaví... Skutečně inspirativních a něco přinášejících blogů je jenom pár a ostatní jsou tak nudně stejné že mě ani neláká se na ně dívat... Jako vážně kombo černé skinny džíny/oversized triko vídám tak často kdykoliv vyjdu na ulici že to opravdu nepotřebuju ještě na blozích... 
Další věc je jednoduchá - jsem prostě stará! Je mi 25 a problémy s maturitou nebo s tim kam zajít na kafíčko mě dvakrát nefascinujou...
S tím se pojí další věc - nejsem mladá krásná dlouhovlasá a hubená slečna s mezerou mezi stehnama... No a co hůř nikdy už nebudu! Je mi líto že v mém pubertálním období blogy nefrčely - to by byla teprve zábava! :D No a navíc nesnášim sport - takže současný trend kdy všichni cvičí a najednou objevili zeleninu mě taky nebere...

No  takže z toho máme - jsem stará a tlustá a řešim práci a bydlení no zkrátka real life... Navíc většinu času teď trávím na samotě s babičkou a nedělám snad vůbec nic zajímavého o čem bych psala... A to se prostě do týhle módní komunity mladých a šťastných nehodí... 

Navíc se podle reakcí tady prostě neumim moc oblíkat vzhledem ke svojí postavě... Ale hloupej kdo si nenechá poradit a já bych chtěla moc poděkovat Krize která si dala tu práci a poslala mi několik rad jak to zlepšit... Třeba tohle barevný spektrum mě vážně zaujalo! 

Ono se to těžko oblíká když se mi podařilo přibrat do velikosti tanku navíc při mojí prťavosti... Takže teď zrovna se do ničeho nevejdu + uplně se nesnášim takže to asi těžko budu fotit žejo... O to radši koukám na různý streetstylový stránky a kochám se těma božíma ženama s dlouhejma nohama... A toužím mít tisíc a jednu dlouhou sukni a spoustu tetování a krátký bílý vlasy a ty nejdivočejší doplňky... A taky peníze na to všechno žejo...

Takže takhle nějak to teď cítím... Když jsem před léty tenhle blog zakládala bylo to takové deníčkování a taky mi šlo o to že jsem měla pocit že dělám věci trochu jinak a tak jsem se o to chtěla podělit... Deníčkování ustupovalo jak se o mém blogování dozvídalo víc lídí z mého okolí a teď už je můj level autocenzury tak daleko že o osobních věcech téměř nepíšu... Pocit jinakosti (takový to "jsem jediná kdo má v tomhle vagónu něco jinýho než džíny" nebo občasné upozornění od lidí že se jim líbí to jak se oblékám) mám vlastně pořád ale už na tom není nic moc zajímavého... 

Takže nevim jak dál... Nějaký nápady? Co si o blogování myslíte vy? A o české blogosféře? Pěkně prosím reagujte! 

Mějte se krásně!
Alice

A ještě - nově si ujíždim na instagramu! Tady! :)
A ještě ještě - že prej tady bude končit sledování... Tady návod jak přejít na blogloving... A můžete mě tam najít žejo - Follow my blog with Bloglovin 
(oboje nově napravo!)

(Pro rýpavé - nemám nic proti čemukoliv co má kdo na sobě ať si nosí kdo chce co chce - ale prostě mě určité stále se opakující kombinace opravdu nebaví a radši bych viděla něco nového originálního a inspirativního... Samozřejmě v ideálním případě nejen na blozích!) 

38 komentářů:

  1. nechápem prečo sleduješ blogy keď ťa nebavia, podľa tvojho popisu ani mňa by :-) veď ty robíš blog pre svojich čitateľov nie? a ja som na samotu u babičky zvedavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale vlastne ja som len chcela že to čudo v modrej sukni sa mi páči :-ň

      Vymazat
    2. no právěže nesleduju - ale vim že existujou a jsou obecně nejvíc sledovaný... a to právě nechápu a nebaví mě to...
      jde mi o to že schéma "moderní fashion blog" je uplně mimo mě a celkově mě dost otravuje...

      Vymazat
    3. joo, mluvíš mi z duše. z českých už sleduju úplné minimum, a ty by si podle mě zrovna zasloužily víc čtenářů než nějaké showroomové neoriginály...

      mylittleriot.blogspot.com

      Vymazat
  2. inšpiratívne blogy sú, len ich treba hľadať, a je pravda, že (niektoré) dnešné módne blogy sú len o akejsi honbe za materializmom, pre mňa kritériom blogu je aby malo dušu, a ja sa tiež snažím podľa toho blogovať, aj keď viem, že sa to nestretne s veľkým nadšením a podporou, ale nikdy nešlo o kvantitu ale o kvalitu, a výhodou je, že stále si môžeš vybrať čo chceš a čo nie sledovať, pretože svojim názorom nejako tento svet a ľudí nezmeníš :)

    a zas každý nech si bloguje o čom chce, veď aj ty si sa trápila niekedy s maturitou, áno v tvojej momentálnej situácii je to asi banálne, ale pre toho človeka je to dôležité, tak v tom nevidím problém, to, že tebe sa zmenili priority je ďalšia vec :)

    a ak máš pocit, že chceš prestať s blogom alebo si dať pauzu tak si daj, veď nie si tu nikým viazaná a ani nikomu sa nemusíš zodpovedať prečo neprispievaš, pretože reálny svet je dôležitejší než virtuálny

    ale to som sa už strašne moc rozpísala, takže ak chceš blogovať bloguj, aj keď o maličkostiach, radostiach či starostiach samozrejme v rámci mieri a diskrétnosti, tak držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já si právě myslim že super blogy existujou nějak bych chtěla aby ty byly na vrcholu - no ale jediný co s tim můžu dělat je že si tady postěžuju no... a právě blogy jako tvůj mě bavěj - je to prostě o něčem víc!
      a jasně že to chápu každej si prochází tim svym jenom prostě já jsem jinde než blogová většina no...

      Vymazat
  3. jsi má oblíbená, právě proto že jiná!:) netrajdáš v nike botách, protože se teď nosí ke všemu a jsi v dobrém slova smyslu zapamatovatelná. a skromná. reálnější než většina. protože i když dělám to, co mě baví, za peníze, které se mi líbí, zaplatím, co mám, můžu si sice koupit nějaké věci, ale neumím si představit, z čeho bych "živila" kvanta věcí každou chvíli. proto mi pořád neleze do hlavy, kde holky, povětšinou studentky berou peníze na ty všechny věci. resp. je to jejich věc, ani mě to asi nezajímá. ale tak nějak je to pak stále stejné. občas mě něco inspiruje, ale kdysi to bývalo hodně a často. dnes už ne. a to je škoda:( dělej si blog dle svého a jestli ho zaškatulkuješ pod štítek fashionblog, proč ne, ale já budu ráda za každý post, který se tu objeví. je to milé oživení!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc Téro! já bych vlastně chtěla blog jako ty a psát fakt o všem - ale to prostě při tom kdo to tady čte nejde... no a financování je teď pro mě hrozněj problem - jak sem přibrala tak se do ničeho nevejdu a no nový neni... pěkně nanic!

      Vymazat
  4. mno, ja ctu ted vic blogy denikove, nez ty fashion, proste smirovani zivota mne bavi vic, nez moda, na tu koukam u par holek a staci. a samam mam podobny problem, autocenzura, blog ctou mi zamestnanci a tak ,)) ale instagram je dobra zkratka, ulitavam si na nem dost, jdu si te najit ,)) to sdileni ve finale stejne potrebuju ,))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě deníkový taky bavěj :) a jako instagram teď jedu furt! :D

      Vymazat
  5. - ja bych z toho, alicko, nedělala takovou kovbojku. svet je takovej, toho jsme si uz asi stacili vsimnout. bohužel. ale proc ustupovat. ja budu vdecnejsi za - třeba i kraticky -vypraveni o tom, co se ti prihodilo, co te potesilo nebo co te naopak trapi. o tom je skutecnej život. ne o novejch kolekcích v haemku, na který si za rok "spravnej fesn bloger" nevzpomene, protože by nebyl dostatecne v kurzu. a co vic - prostřednictvím virtuálna muzeme byt my, co te mame radi, s tebou i na dalku v kontaktu. tak na to, prosim, mysli.
    a kasli na idioty, co se neumi zabavit jinak, nez rejpanim do druhych

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi už česká a slovenské blogová sféra nejpřijde taková, jako bývala třeba cca před dvěma, třemi lety. Máš pravdu, těch kvalitních blogů je velice málo, které opravdu stojí za denní sledovanost a můžou nás něčím obohatit! Myslím si, že větu černé skinny džíny/oversized triko jsi vystihla perfektně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplne souhlasim s Blondynem v tom, ze pred nekolika lety to bylo uplne o necem jinem - priznavam, ze moje oblibene ceske bloggerky uz nebloguji, takze mi nezbyva nez ocumovat zahranicni blogy, coz je skoda.. Kombinaci cerne skinny a oversized triko mam rada, kdyz ma "dusi" - kdyz v tom vidim nekoho na Sartorialistu treba s rybim copem, zajimavyma botama nebo s DIY kabelkou, hned to vypada jinak nez to, co je videt na ceskych blozich - haemkovska nuda.. Pritom paradoxne i z toho haemka se da vykouzlit skvelej outfit, jen to chce trochu riskovat a nebat se barev.. No myslim, ze tohle rozhodne neni tvuj problem:) a snad ani muj:)) Je treba si proste vybrat ty blogy, ktere se nam libi a ostatni ignorovat.) ps: ale stejne bych si tu kombinaci na sebe nevzala:D.)

      Vymazat
    2. Líp bych to nenapsal, vidím se v každém slově! :) A jen mezi námi - takovou kombinaci bych si na sebe nevzal ani já :) Ale máš pravdu, že pokud se takový outfit doplní zajímavými doplňky, účesem, hned to vypadá jinak. Bohužel to (většina) našich bloggerů prostě neumí..

      Vymazat
    3. M. tos vystihla! já už nějak sleduju jenom ty "starý" blogy kde většinou osobně znám autorku no...

      Vymazat
  7. hahaha, nadherne uprimna :) a ja s tebou soucitim. Jsem jeste starsi nez ty (takze bud rada za 25 ;)) a maturity, najednou misto muffinu a makaronku vsude salaty, hubene nozky ve skinny jeans etc me taky nebavi. na druhou stranu uz na blogy nechodim kazdy den, takze se k nim rada jednou za case vratim. A jinak souhlas s Bonnit, dej si pauzu, jestli potrebujes, ale hlavni je zit ten pravy zivot! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! proto třeba miluju tvůj blog! tolik originality umění a nadhledu...

      Vymazat
  8. Mě si tímhle příspěvkem normálně udělala radost!
    Mám to teď totiž podobně. Bála jsem se, že místo učení na státnice budu věčně zapejkat na blozích, což se mi do té doby dělo. Ale na pár dní jsem vypnula, školu dodělala a když jsem se znovu vrátila, tak najednou zjišťuju, že už mě to tak nebaví, že je to pořád to samé...
    A co se týče psaní - ani jsem nikdy neměla záměr mít striktně fashion blog, chtěla jsem psát hlavně o cestování, výletech a zajímavostech. Jako deník jsem to musela zavrhnout, protože i když mám zatím minimum sledujících, tak jsem docela šokovaně zjistila, že o mém blogu má přehled velká spousta lidí, i takových, do kterých bych to nikdy neřekla.
    Ale jde i o tu archivaci zážitků - chci se za rok ohlédnout a zjistit, že jsem byla akční a zavzpomínat. Výhodou blogu je, že mimo fotek se mi zachovají i různé komentáře a postřehy.
    Takže radím i Tobě to nedávat k ledu, holt si teď odpočiň a řeš důležité věci, ale když se čas od času vrátíš, tak já tu rozhodně budu čekat, abych se dočetla, co je nového.

    A navíc - kdo říká, že by nás nezajímalo, jak sháníš práci nebo zařizuješ bydlení?
    Mě to teda zajímá!
    A jestli řešíš kila navíc, není to naopak větší výzva proč začít nad oblečením přemýšlet? A že by ty nápady byly k užitku většímu publiku, než ty slimky na vysokých žížalách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem nikdy nebyla čistě fashoin blog - moje vlastní kategorie je sebestředenej blog :D ale autocenzura je krutá no... a potom se taky blbě o něčem píše když člověk většinu času sedí na vesnici v obyváku... ale k tomuhle ohlížení se je blog super - až na to že se dost lekám :D
      a ke konci - problém je v tom že sama nevim co se sebou tak nechci vypadat že "poučuju" když si sama nevim rady...

      Vymazat
  9. Omlouvam se, ale větu "nejsem mladá krásná dlouhovlasá a hubená slečna s mezerou mezi stehnama... No a co hůř nidky už nebudu!" to snad nemůžeš myslet vážně! Je ti 25, můžeš všechno, dokud nemáš rodinu, můžeš se sbalit a vypadnout a žít svůj život jak chceš bez ohledu na ostatní...

    Souhlasím, že jsi trochu jiná cílová skupina než která teď letí mezi mladýma (teď myslím teen) slečnama, které se právě inspirujou těmi skinny, trikem a tak. Souhlasím, že před pár lety, třeba za doby Sandry L., Teruny atd. mě to bavilo víc, ale možná proto, že to bylo nové, nápadité a jiné. Nebylo to tolik o giveaways, o nahánění čtenářů, o čínských e-shopech... ale mělo to jiskru a osobnost.

    Osobně mě ty showroomy, recenze, lady/senza/super/hyper/megaboxy a jiné ptákoviny taky vůbec neberou, je to všude a pro mě nuda, pro inspiraci teď nejvíc chodím na Stockholm streetstyle nebo k polským blogerkám, v Polsku bydlím a to je úplně jiné kafe :)

    Tvůj blog mě vždycky hrozně bavil, hlavně v začátcích, protože byl jiný. Zábavný. Nekonvenční. A klidně si moc ráda přečtu článek "U babičky na chalupě," náhodou to zní skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jasná že zas tak stará nejsem myslela jsem to spíš v kontextu blogového světa... a sbalit se a vypadnou právě ještě nemůžu (diplomka sviňa!) ale hned jak to půjde mizim :)
      a Polsko ti závidim - hrozně mě baví polština :) a Polky jsou stylový!

      Vymazat
  10. Ahahah)) Taky jsem článek na tohle téma chtěla napsat, a taky to asi udělám, ale takhle shovívavá asi nebudu. Já přešla nedávno na Wordpress a udělala si tam úplně nový blog a píšu si tam o tom, co mě fakt zajímá a baví. Skoro nikdo mě nesleduje a ani nestojím o "umělé" čtenáře :) Ono totiž postupem času (jo taky je mi 25) zjistíš, že nechceš vkládat energii do něčeho, co nejsi tak úplně Ty. Blog bych nezatracovala, i když mě nečtou stovky lidí, vím, že jsem to já a že je to takový můj způsob tvůrčího vyřádení.

    Souhlasím s názory výše, že jsi jiná, zajímavá a očividně i dost chytrá. Chápu, jak jsi to myslela a dalo by se to rozebírat ze všech různých stran, ale pointa je zkrátka stejná: Děti (ovce) sledují děti a zajímaví lidi (kterých je míň samozřejmě) sledují ostatní zajímavé lidi. A to Ty jsi.

    Btw. pozdravuj F., je to bratránek mojí sestřenky S. a bratrance A. :))) To je ten svět malý že! Ahahah
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on WordPress

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) já o tobě vím F. mi to říkal :)
      a to je právě to že chci aby blog vycházel že mě nebo jak to říct - jenže právě nevim jestli je to zajímavý a vůbec... no ucvidíme jak to půjde dál...

      Vymazat
  11. Ceske blogy jsou nuda, zadna originalita, zadny styl. Blogerky, ktery u nas patri ke kapacite, by si ve svete ani nevrzli. Amen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a pak sou takový co jsou kapacita ale nevrznou si tady no...

      Vymazat
  12. je pravda, ze z tej hromady blogov, ktore som bola schopna denne rozklikat, sa to zuzilo na par kamaratiek a oblubenych blogov. mam ich par a vzdy sa potesim kazdemu novemu prispevku. proste ma to stale bavi. a myslim si, ze par sk/cz blogov je stale kvalitnych a snazivych.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jsou takové které za to stojí (třeba u tebe mi nic neuniklo os začátku :D ) ale taky poslední dobou jedu hlavně kamarádky a nebo takový ty vážně dlouho vedený blogy...

      Vymazat
  13. V okamžiku, kdy začneš řešit doplomku, trávíš hodiny tím, že nalézáš smysl v číslech, ve chvíli, kdy z čísel dokážeš poskládat obraz reality, ve chvíli kdy miluješ a nenávidíš a taky máš trochu strach, ti móda začne přicházet šíleně banální. Najednou mám pocit, že oproti věcem, které teď bude třeba vyřešit, je rozhodování o tom co na sebe a přemýšlení nad tím, co kde koupit, zoufalou ztrátou času a zahazováním intelektu. A taky možná, že s blížícím se titulem začínám mít takový pseudonadřazený pocit typu kyselé hrozny, jako bych si říkala "no jo, vy ste sice krásné a mladé a máte práci, ale já už mám státnice za sebou a kdoví, jestli vy se k nim kdy doberete..." A pak si uvědomím, že titul nic není...ale když tak chci prostě řešit spíše vědecké problémy než módičku. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyvado diplomku na mě nevytahuj! tfuj tfuj zlo! to radši ten nejzlejší blog :D kéž bych měla k tomu titulu blíž a mohla se cejtit aspoň trochu na výši v tomhle když už né v ničem jinym...

      Vymazat
    2. Titul z VŠE a nadřazený pocit? This is wrong on so many levels...

      Vymazat
  14. Chápu ty tvé pocity s českou blogovou scénou,ale na blozích se odráží víceméně to,co je na ulicích. Moc originality tam prostě není. Najít zajímavou osůbku na blogu je velice nesnadný úkol,ale ty jsi jedna z nich. Ač sem tuším, píšu poprvé, tak tě sleduju nějakou dobu a moc se mi líbí, že nejsi jako všechny ostatní. Tak se toho drž. Já třeba teprve s blogováním začínám a už se toho, že ke mně budou chodit jen ti, co chtějí abych šla já na jejich blog, trochu děsím:D To raději žádné čtenáře než takové. Raději být sama sebou! Doufám, že nesekneš s blogováním, o jednu zajímavou osobu by bylo méně:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a moc! no jo jaký jsme takový máme blogery - a hroší je že to jde stáhnout na všechno jako že nejčenější je blesk a na hradě Zeman - proti tomu jsou blogy legrácka no...
      a závidim ti Anglii!

      Vymazat
  15. no vidíš to a mě by právě ten real life zajímal (bydlení, recepty, práce, dospělý život se vším všudy...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! no jenže to je zase ta moje autocenzura - je těžký rozdělit co se hodí sdílet a co už ne...

      Vymazat
    2. 'zadny party alkohol a sparty, ja vim jak to chodi a co se hodi'..:) ja bych se toho verejnyho sdileni moc nebala, par lidi si o tobe zacne myslet, ze ses divna (nebo to nazvou nejak jinak) a budes mit jiny spektrum ctenaru, ale proc udrzovat ctenarstvo z rad fashionbloggeru, kdyz ti jejich prostredi prijde o nicem...
      no a pak je to moznost nepsat o sobe, ale o tom s kyms mluvila a co se ti stalo atd. ;)

      Vymazat
    3. no že si cití lidi myslej že sem divná mě netankuje :D horší je že to tady čtou rodiče a prarodiče a tak no... a tyjo moje společenský kontakty to je ještě horší - celý dny jenom s babi nebo celý dny s tatím v kanclu... žiju nudně!

      Vymazat
  16. Co takhle začít hubnout? Nebo jsi nějak nemocná?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.