neděle 23. června 2013

Random

Nejdřív - děkuju moc za komentáře pod minulým postem - zase jste mi dali spoustu energie pokračovat :)
Tákže takovýhle random příspěvky tady budou teď asi častějc... Přece jenom potřeba fotit všechno kolem (ehm a hlavně jídlo) je u mě pořád hodně silná :) 
Selfie s novou rtěnkou :) 
Spousta ovoce a potom ještě ovocný smoothie :) 
Sušenky pro mamí ke Dni matek...
Nádherný hortenzie...
Třešňový koláč...
Kromě jídla si taky dost ráda fotim nehty :D
Kafe a zmrzlina :)
A ještě selfie :)

Dneska jsem měla super den! Chodila jsem po obchodech koupila jsem si plavky (jednodílný černý) a potom jsem se válela s kamarádkou v parku no prostě pohodička :) Jsem nadšená z toho jak je krásně teplo - nejradši bych takovýhle počasí až tak do září :) Navíc nám na zahradě všechno krásně kvete a taky budujeme nový přístřešek na  garden party a grilování - na to se těšim uplně nejvíc :)
Jaký jste měli víkend?

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. ty selfie jsou moc povedeny! ach ty Tvoje pihy!

    OdpovědětVymazat
  2. Mnam! :) Jsem ráda, že pokračuješ dál. Jinak já mám zase úchylku fotit si za každé situace boty/nohy :D

    OdpovědětVymazat
  3. ..A moc děkuju za komentář, strašně jsi mě potěšila :)To je jakoby mi na blog zavítala celebrita :)) (Snad nezním nějak creepy).

    OdpovědětVymazat
  4. ta posledni je krasna, zboznuju pihy ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky :) miluju takové články :) a na to, že mě se moc pihy nelíbí, tobě strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! pihy ke mě prostě patří no :)

      Vymazat
  6. jééé máš krásnou tvářičku <3

    OdpovědětVymazat
  7. Vikend bol super! Vieden <3
    novy ruz slusiii! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó! to by se mi taky líbilo :) a děkuju moc!

      Vymazat
  8. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím, tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kde jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé vážně z Jabka? Jezdíš někdy do Liberce, třeba se potkáme:) Já jednu dobu chodila do Jablonce na obchodku.:)) Jinak na knížky GoT se chystám,ale ted je Game of thrones jediný seriál, u kterého nesleduju spoilery, takže si to náramně užívám. Hádám,že až skončí seriál,tak se vrhnu na knihy. Jinak moc děkuju. S tím tetováním je to výborný nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já právě u got viděla první sérii a potom jsem nechtěla čekat na další tak jsem si nakonec přečetla všechny knížky :) a teď kromě čekání na další řadu čekám i na další knihu :D

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.