neděle 26. května 2013

Vlasy

Pod minulým článkem se někdo zmínil že mám psát o vlasech no a to byla docela trefa... Mám totiž svojí klasickou vlasovou krizi!!! Takže si dáme trochu rekapitulaci... Myslim že většina těchto fotek už tady za těch spoustu let co bloguju byla - na druhou stranu třeba jste tady poprvé :)
Takhle se vztekám a nevím co s tim! 
Takže takhle jsem na tom teď... Trochu přerostlý mikádo napravo a vzadu podholený a obarvený nazrzavo...Blbý na tom je že mě to prostě nebaví! Pořád to nosim v culíku/drdolu a rozpuštěný mě to akorát štve...
Loni v létě - ofinka :)
Loni na jaře - odbarveno a ofinka...
Před ostříháním ofiny jsem měla přerostlou patku a nic sem neviděla :D
Při odbarvování jsem měla oranžovou fázi :)
Podholení mám už vážně dlouho...
Dlouhý a krátký jsem to měla když jsem byla v Holandsku - tákže od srpna do prosince 2011...
Když jsem kadeřnici řekla ať mi půl hlavy prostě oholí koukala dost nejistě :D 
 A předtím hříbeček a barvení henou :)
Tohle je zima 2011...
Předtím jsem měla ofinku a vlasy dost zničený...
Růžová a poprvé v h&m showroomu - to bylo léto 2010...

Cukrová vata :)
Zářivě bílá... (Která se hodně těžko dosahuje a znamená odsouzení vlasů ke zničení...) 
Divočina když mi bylo 18 :)

No je toho celkem dost :) Otázka je co teď? Nějaké nápady? Jaká barva ale hlavně - jaký střih??? Budu ráda za všechno :)
Můj sen je teď tohle... Má to sice každej druhej (fotbalista) ale prostě se mi to hrozně líbí! Co říkáte?

Mějte se skvěle!
Alice

63 komentářů:

  1. bílá ti rozhodně sekne nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jsem ale přesvědčená že je to těma super fotkama :)

      Vymazat
  2. Bílá je skvělá! A rozhodně si vezmi do kadeřnictví i foťák,ať vidíme proměnu. Já bych chtěla takyněco takového jako máš ty. A pak si s tím hrát a vyholovat.

    Klááára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nakonec jsem se nechala ostříhat od známé v kuchyni takže dokumentaci nemám :D

      Vymazat
  3. (Máš chybu v popisku fotky s oholenou půlkou hlavy, kadeřnice vlasy oholí, s měkkym "í" na konci!)

    Obdivuju tolik změn, jsi prostě úžasný chameleon :)) A fotky s bílýma vlasama jsou super, přidávám se ke chvále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (díky!!! můj jazykový korektor tady zrovna nebyl a takhle to dopadá!)
      a děkuju moc :)

      Vymazat
  4. aj ja som za tu cukrovu vatu...ta je uplne naj!

    OdpovědětVymazat
  5. U mně vítězí střih i barva z Holandska. Jinak tolik změn za relativně krátkou dobu - smekám :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! vlasy mi rostou docela rychle a já s nima nemám trpělivost - a takhle to dopadá :)

      Vymazat
  6. tie biele si mala meganajviacsuper

    OdpovědětVymazat
  7. co nějakej přírodní odstín? a myslím, že by ti určitě slušely delší vlasy. je to trochu běh na dlouhou trať, nejhorší je těch pár měsíců přerostlýho mikáda :) ale dá se to přečkat s pomocí gumičky... a výsledek by podle mě stál za to :) vypadala bys ženštěji. jinak si k tobě umím představit nějakou světlejší hnědou ve studeným odstínu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych dlouhý vlasy chtěla - jenže tohle přerostlý období prostě nemůžu vydržet no... ale hnědý vlasy to né to mě hrozně nebaví :D

      Vymazat
  8. u mě vítězí zrz mikádo, anebo zářivá bílá s ofinkou na stranu!
    ale tobě sedne všechno, já jinak než s ofinou mezi lidi vlízt nemužu.
    Tak se těším na post s novým hárem, juch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha tak jsem dala na tebe :) a děkuju!

      Vymazat
  9. Mě se na té fotce s bílýma vlasama líbí hlavně ten účes s čelenkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem úžasný fotografický a vzhled-tvořící tým :)

      Vymazat
  10. cukrová vata, bílá nebo Holandsko:) Tobě sluší prostě všechno! a pořád mě baví ty tvoje vlašťovky a jedna náušnice. tak Tě mám prostě nejradši, to je má vlna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! musim si nějakou vlaštovku nechat vytetovat :)

      Vymazat
  11. Mne sa to urcite najviac paci teraz!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  12. mne se libi odstin a strih z Holandska, a barveni hennou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná se k henně vrátim :) a dík!

      Vymazat
  13. Jsme na tom teď úplně stejně; přerostlý mikádo - s rozpuštěnýma vlasama vydržím maximálně cestu k vlaku a pak rychle culík nebo drdol. Nejradši bych šla znovu na úplně krátko, jenže pak si uvědomím, že zrovna drdoly nosím hrozně ráda. Do krátkých vlasů bych asi čínský hůlky nezapíchla...
    Moc se mi líbí barva, co máš teď. A pak ta bílá .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako mi se ty věčný drdoly taky vlastně líběj ale je to nuda! :D a dík!

      Vymazat
  14. - ja ti zavidim, ze ses takovej chameleon ! a ne konzerva jako ja
    pokazdy to ma stavu ,)

    a bile bych se nebala !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! sem netrpělivá prostě :) a já se bílý bojim no :D

      Vymazat
  15. bila je uzasna, ale znicis si vlasy... takze to ne, jdi do holandska- hnedy ebo tmave zrzy, jedna strana kratka ne vyholena a druha delsi akrat na patku.... hodne zdaru!

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se také nejvíc líbí Holandský styl :)

    OdpovědětVymazat
  17. to si ma pobavila ...prej má to každej druhej ( fotbalista )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda že jsem pobavila někoho dalšího ne jen sama sebe :D

      Vymazat
  18. poznas spevacku La Roux? tak take vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. googlila sem a to se mi móóóc líbí! děkuju za nápad!!! :)

      Vymazat
  19. Ja jsem teda zastance dlouhych vlasu, ale to je ciste moje osobni zalezitost. Proti gustu zadny disputat, ze ;) Je jasne, ze ti sedne zrz barva a asi u ni zustan, ale hoooodne me zaujala ta bila. Minimalne mas krasnou fotku a hezky retro nacesane vlasy s tou celenkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na to prostě nemám nervy nechat to růst :D jinak bych hrozně chtěla dlouhý vlasy... děkuju!

      Vymazat
  20. ja som za bielu alebo za tu krasnu rysavu z prvej fotky:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Mnóóó, to se jen tak nevidí takových proměn! Musím ale říct, že to, jak to máš teďka, je nej, takže paráda ! ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Bílá je na tobě nádherná, ale taky odsouzení k vypelichání.
    Hrozně roztomilý mi připadá kastrůlkový účes a moc ti slušela i holandská fazona. Babo raď, žejo. :)

    (A smíchané chutě občas vedou k hrozně zajímavým chutám, proto ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha no právě! děkuju!
      (co se jídla týče jsem prostě konzerva :D )

      Vymazat
  23. na 5. fotke sa mi pacis najviac - si take dievcatko male mile trochu sex kitten! a este ruzove vlasy! :D ale to ja mam uz chorobu z povolania :DD

    OdpovědětVymazat
  24. Alice, moc ti sluší ty dlouhý vlasy a přimlouvala bych se pro zrz. Bílá byla super, ale sama jsem jí nosila, tak vím, co dělá s vlasy. Chemlon, chemlon... Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  25. Platina je super, a tak když nechceš vlasy do pasu, tak bych do ní i šla. Poslední účes - jo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však si dobře pamatuju jak jsi to měla ty :) díky!

      Vymazat
  26. wow, tak ty si teda mala už stihov! všetky sú úplne úžasné!
    ale najviac sa mi páčiš na 2. fotke! aj keď aj cukrová vata je super! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  27. Delší vlasy jako máš např. ted ti sluší teda nejvíc. Ty krátký nebrat. Navíc.. já nevím,ale ted to má každá lesbička. Nejsem proti homosexuálům a nerada házím všechny do jednoho pytle,ale tohle je prostě v dnešní době trend u lesbiček :D Absolutně se mi to nelíbí. Tobě sluší to mikádo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! ale teda nevim nevim asi se neorientuju v tom kdo co nosí - vidim to nejvíc na těch fotbalistech no :D ale i kdyby tak je mi uplně jedno kdo další to má...

      Vymazat
  28. Máš to krásné, za mě ještě ty bílé vlasy!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.