úterý 21. května 2013

I Just Don't Know What to Do With Myself

Včera jsem obešla snad všechny obchody v Ústí abych si vybrala nové brýle... Nakonec jsem se rozhodla pro tyhle z Orsay a tak jsem je musela hned jít i vyfotit :) Byl to náročný výběr! Co na ně říkáte?
Svetřík je z c&a a botky z ny jinak asi všechno z h&m...
Mám teď trochu problém ohledně blogování... Focení outfitů a psaní popisků k tomu co mám na sobě mě prostě přestává bavit... Chtěla bych víc psát ale to mě zase zastavuje autocenzura... Takže vlastně nevim co si tady počít... Nějaký nápady od vás? Co by vás bavilo? Děkuju za každej komentář!

Mějte se krásně!
Alice

Pustěte si tohle! Senzační song a nádhernej klip...

27 komentářů:

  1. tak piš o tom, co jsi kde viděla a slyšela!
    a brýle ti seknou :)
    p.s.white stripes,yes!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo jenže já teď většinu času trávim u babi = v izolaci kde se nic neděje...
      a děkuju! :)

      Vymazat
  2. ano! daj napr. nove drby :D to ma vzdy bavi citat!
    a pekne skulky si si vybrala <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevim já se právě hrozně cenzuruju páč to tady čte celá rodina...
      a dík :)

      Vymazat
  3. Super vlasy!! Piš třeba o nich.

    OdpovědětVymazat
  4. - o tobe ! protoze nikdy neomrzis ,)

    a brejle schvaluju vsemi deseti !

    OdpovědětVymazat
  5. Brýle jsou krásné a moc ti sluší. Piš o čemkoliv, co tě napadne a napiš si to hned, jak budeš mít myšlenku, jinak ti proteče mezi prsty jako voda.
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! mám takovejch poznámek spoustu :)

      Vymazat
  6. Jé, moc ti to sluší! máš skvělou sukni

    OdpovědětVymazat
  7. no, mám pár vylepšení: nezdůrazňovat nejširší místa, ale ty nejužší, šperky s vertikální linií a drdol elegantní. Toto nosí možná tak paní Kadrnožková, nebo ježibaba z pohádky Devět skal.

    a ať jen tak blbě nežvaním:

    http://3.bp.blogspot.com/-b_VcpraOIyA/UZ_45oSXkVI/AAAAAAAAAEc/ui35lcR8co8/s320/tvarenka2.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt, toto je super! podľa mňa je toto ozaj trefný komentár. ja sa tiež pripájam. alica, veď si pekné dievča.. inak želám ti všetko dobré. Martina

      Vymazat
    2. první anonym - děkuju moc! mám teď docela problém - přibrala sem a nějak nevim co se sebou ve všem se cejtim tlustá a nechutná... no ale strkat si svetr do sukně mi připadá divný a nosit jenom černou taky nechci tak nevim... ale drdol tahle nadivoko mě baví s tim nepřestanu :)
      Martina - děkuju! taky si myslim že je to super :)

      Vymazat
    3. To neznamená, že si strčíš svetr do sukně, ale už si ho takhle kraťoučkej koupíš a taky to pak chce sukni s vysokým pasem, nebo šaty. Taky se podívej na rukávy, když už za dámu, tak se vším všudy a ne to takhle nechat plandat, zkracuje to ruce. Navíc ten tvůj svetr i je šitej k tomu, že se ty rukávy ohnou... Nikdo tě přece nenutí nosit jen černou, jen se musí přemýšlet, když se oblékáš + nakupuješ (to hlavně)...tedy, pokud chceš vypadat dobře, nebo dokonce lépe, než ti příroda nadělila...

      Vymazat
    4. ona ta sukně tak vysokej pas má tak proto mě to zmátlo... a dlouhý rukávy mám ráda - no a taky mám krátký ruce (měřim 160cm)... ale k tomu být "za dámu" - to rozhodně neni účel tohodle a snad ani jinýho outfitu co tu je - takhe chodim do hospody hrát šipky... blbý je že pokaždý když přiberu pár kilo tak nemůžu vyměnit celej šatník - na to fakt nemám a tenhle svetr mám už dloho... no tak ho asi odložim než zase zhubnu...
      a samozřejmě že bych chtěla vypadat líp... jenže mi to asi moc nejde...

      Vymazat
    5. U tebe je to otázka, co to znamená líp. Je tu silnej rozpor v tom, co je ti příjemný nosit a v čem podle zbytku populace vypadáš dobře. A z toho, že pořád ještě nemáš oblečení, který by ti bylo příjemný a zároveň lichotilo....a ještě navíc k tomu vedeš určitým způsobem "fešn blogísek" potom vznikají internetový flamy proti tobě, sama jsi nerozhodná a sebevědomí ti jde dolů i kvůli nějakýmu hloupýmu kilu. Ty se jen potřebuješ rozhodnout, jestli chceš bejt svá, nebo chceš bejt hezká a atraktivní pro ostatní. Nebo oboje, za cenu toho, že nákupům věnuješ hoooooooooodně přemýšlení. Ale o tom právě blogování má být, ne že se hezká holka nahastroší a všichni jí tleskaj. Ostatně o tom je celej život, bejt si jistej tím, co dělám, ne jen tak se v tom plácat, dávat to na internet a doufat, že si toho nikdo nevšimne.

      Vymazat
    6. tyjo děkuju - tohle je jeden z nejpřínosnějších komentářů za celý moje blogování!
      jop chci bejt svá ale kdyby to navíc bylo pěkný a lichotivý byla bych samozřejmě nejspokojenější - pravda je ovšem taková že ne vždycky se to podaří a tak se snažim to vyvažovat osobností... a píšu/fotim to právě proto že si myslim že je to odlišný od většinovýho - hubená vysoká holka v obtáhlejch džínách a tílku... no ale se sebevědomim mám problém to je u mě dlouhodobá záležitost...
      vlastně bych hrozně chtěla aby mi někdo řek - takle barva jo/tahle ne/tenhle střih ti sluší/takhle nikdy - právě tak jak si to udělala v prvnim komentáři... opravdu ti za to děkuju!

      Vymazat
    7. No, tak to já ti za sebe klidně říct můžu, co se mi na tobě zdá a co ne, ale to bude ještě chvíli trvat, než to tu pořádně prolezu - já snad o tom napíšu i článek, nebo co, ale ukrutně se mi to nehodí na blog tedy... Ale pro začátek: barevnou paletu bych klidně vybrala na základě tvých vánočních šatů, z toho klidně můžeš vyjít, si myslím, styl ti sluší hodně svěží, žádná složitá magie. Co mě dost ruší je oranžová a tmavá rtěnka, ty fakt zahoď...a než něco splácám, doporučuju sledovat toto (pokud přežiješ americkou afektovanost)

      http://www.youtube.com/results?search_query=what+not+to+wear&oq=what+not+to+wear&gs_l=youtube.3..0l10.230008.233457.0.233908.16.8.0.8.8.0.92.596.8.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.u8lg9MVuNuE

      ...a není zač, to já si tak prokrastinuju o zkouškovém...

      Vymazat
    8. ha super :) prokrastinaci zdar!
      mám fakt radost žes mi napsala... :)

      Vymazat
  8. V těch brýlích mi evokuješ matku zločince Gru z filmu Já padouch. http://www.sheknows.com/entertainment/articles/816151/julie-andrews-the-legend-speaks-1
    Líbí se mi to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem neviděla ale podle obrázku se mi to líbí :) prostě mě bavěj výrazný brýle! dík!

      Vymazat
  9. Chtěla bych si nemoct vybrat brejle.... mám jich už 15 a tyhle jsou poslední, co jsem pořídila ;) A jsou fakt parádní! Ale chci další!!! Jsem brejlivá marnivá ;) Pac a pusu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako nejradši bych si koupila i ty troje další co se mi líbily ale nejsou groše takže sem musela jen tyhle... :D

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.