pondělí 6. května 2013

Hokej

Nastalo skvělé období roku! Měla jsem narozeniny a užila jsem si majáles... A teď kvetou sakury a hlavně - je mistrovství světa v hokeji! Takže koukám na hokej a hrozně mě to baví... Koukáte? Fandíte? Užíváte si spíš hokej nebo sakury? 
A taky jsem ráda že můžu nosit tenhle kabát... Je ze zary (koupila jsem ho ve skvělý slevě)... Konečně jsem tak uspokojila touhu po jarním kabátu! :)
A k tomu candybag  Maison Martin Margiela for H&M a hrozně starý boty :)
Mrzí mě že tu dlouho nic nebylo takže dneska hromada fotek...

Mějte se krásně a fanděte! 
Alice

51 komentářů:

  1. Jaká mladá dámička tady .) a děkuji za pohled, puso! Dneska dorazil a v tomhle učícím předstátnicovým období mi udělal fakt radost a zlepšil den! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, moc ti to sekne! Nejvíc žeru ten Tvůj účes! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! rozcuchat natupírovat a zalakovat :D

      Vymazat
  3. máš ty vlasy hrozně super!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. pecka! seš prostě kóča! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, kde je to focené? Ty sakury si musím vyfotit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale myslela jsem kde :)

      Vymazat
    2. bože já sem slepá promiň :D je to v Ústí v parku!

      Vymazat
  6. páči sa mi ten kabát, aj vlasy, aj fotky, všetko super, ale hokej nepozerám lebo skúšky :D

    OdpovědětVymazat
  7. to psaníčko vypadá jak jedna velká dětská orbitka :D to je tak super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha orbitka to je dobrý :) děkuju!

      Vymazat
  8. zaujímavý účes:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. oo aký elegantný účes;) a super fotky s tými kvetami v pozadí

    OdpovědětVymazat
  10. - lejdy ,)
    neuveritelny, co s temi vlasy dokazes vycarovat !

    a hokej je mi uprimne nekde ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spousta laku na vlasy :D a já prostě hokej miluju!

      Vymazat
  11. Mně se za normálních okolností nelíbí podholený vlasy u děvčat, ale tenhle účes, to je bomba! Super!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Woow, ty vlasy jsou bomba!!! A kabátek ti taky moc sluší :)
    Já se na hokej teď už vůbec nedívám, ale přítel to zvládá i za mě ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já právě koukám s přítelem baví nás to oba :)

      Vymazat
  13. Tohle je moc dobrý :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  14. nic proti hokeji, ale letos zatim jen sakury...a ani těch si nestačím užívat tak, jak bych chtěla:/...a nechci na ně čekat zase rok:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je mi líto... snad aspoň trochu sis užila :)

      Vymazat
  15. fantastický účes a aj trenchcoat, veľmi ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Takhle suprácký cool sestřih jsem dloouho neviděla ! Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš a já to takhle mám už šíleně dlouho :) dík!

      Vymazat
  17. Ten kabát je dost dobrý!
    Já mám ráda jak hokej, tak sakury, musím mít mezi tím vždy určitou vyrovnanost, abych nebyla moc slečinka, nebo moc chlapák :D
    Já tuhle kabelku viděla už u tebe víckrát,ale vždycky mě dostane:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to jsem ráda že zo má někdo stejně jako já :) a děkuju moc :)

      Vymazat
  18. kabát je super. candybags ma vždy fascinujú :D a máš naozaj zaujímavý účes :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherná sakura aj kabelka! Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  20. nadherne :)
    stromy, fotky, ty. ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Na te predposledni ti to desne sekne ;) A libi se mi, ze dal nosis veci, ktere jine blogerky jen povinne odfotily v dobe nejvetsiho boomu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a myslíš candybag? ten budu nosit/fotit ještě tak sto let - hrozně ho zbožňuju :D ale zajímalo by mě kde jinde si ho viděla - já čekala že ho bude mít každá druhá ale nakonec jsem ho neviděla snad nikde...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.