pondělí 13. května 2013

Braun Silk-épil 5

Jak už jsem psala byla jsem v Praze na presentaci epilátoru Silk-épil 5... Tento epilátor jsem od Procter & Gamble dostala na prozkoušení no a hlavně proto abych se tady mohla podělit o svoje zkušenosti :) Tahle novinka je určena hlavně pro začátečnice s epilováním mezi které se řadím... Nevím jak vy ale já jsem vždycky používala jen žiletku... Až do soboty kdy jsem se rozhodla že začnu s testováním...
Řeknu vám to hned a narovinu - bolí to! Přece jenom to vytrhává chloupky takže čekat že to bude bezbolestný je blbost... Ke každému přiložení strojku k noze jsem se musela docela přemlouvat ale zvládla jsem to :) Nejvíc to bolelo kolem kotníků - na druhou stranu musím pochválit jak se výkyvná hlavice hezky přispůsobí... Největší záchranou proti bolesti je chladící rukavice - vždycky jsem ji přiložila abych nohu trochu zmrazila potom jsem přejela strojkem a rychle zase zchladila... Po oholení jsem měla kůži trochu bolavou a zarudlou - tady doporučuju Sudocrem! Ale co je hlavní - kdybych se holila žiletkou jako dřív dneska už bych si musela nohy holit znova... Takhle je to uplně v pohodě a ještě to nějakou chvíli vydrží! A to je super! Taky jsem slyšela že si člověk prostě zvykne a každé další epilování je méně bolestivé... 
Epilátor má dvě rychlosti - začala jsem na tu pomalejší ale nakonec jsem celé nohy přejela ještě tou rychlejší... Taky se mi líbí světýlko - opravdu hezky vidíte každý chloupek... Další výhodou je že celý strojek je omyvatelný takže ho můžete pěkně propláchnout....
Sudocrem rozhodně doporučuju na zklildnění po epilaci a taky pomůže s případným zarůstáním chloupků...
Cestovní taštička na epilátor se hodí ale nejlepší příslušenství je chladivá rukavice...

Jak jste na tom vy? Používáte žiletky nebo taky epilujete? 

Já za sebe tedy strojek Silk-épil 5 můžu doporučit - jo sice to při akci bolí ale dá se to vydržet a hlavně - ten výsledek za to rozhodně stojí! Ještě jednou děkuji Procter & Gamble že mi ho na otestování věnovali :)

Mějte se krásně!
Alice

Kdyby něco určitě se ptejte tady nebo na ask.fm :)

18 komentářů:

  1. Podle recenze určitě vyzkouším :) Doted používám žiletku, ale na léto je to dost nepraktické :/ Nenávidim holení nohou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem fakt nadšená! je to víc než týden a furt nic! :D

      Vymazat
  2. ja len epilátor, neznášam si holiť nohy žiletkou, a úspešne si už štyri roky holím epilátorm aj podpazušie :-) a to nie je len tak pre každého :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak podpaží bych nedala to máš můj obdiv! :)

      Vymazat
  3. tiez pouzivam epilator niekolko rokov.. ale vzdy mi to zaberie aspon hodinu tak niekedy siahnem aj po ziletke :D
    ale spokojnost - neda sa to porovnat.. a bolest je pravda, ze ked si clovek zvykne je to lepsie kazdym razom :) a sudocrem je najviac vec na toto. good luck s epilovanim !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no taky mi to trvalo docela dlouho - ale na druhou stranu já si tyhle koupenový chvíle dost užívám :) a děkuju moc!

      Vymazat
  4. Zvykneš sii .) a jak říká babo podpaží není pro každého :D btw. já používám epilátor rok a bolí to i teď, ale už pohoda .) (Btw. s použitím chladicí rukavice je to stejný jako bez ní :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi teda ta rukavice docela pomohla - sem se zmrazila prostě :D

      Vymazat
  5. Já se přiznávám rovnou, že jsem posera a nedala to. Holení nohou žiletkou mě až tak neobtěžuje, ten strojek bych nejvíc uvítala na třísla a podpaždí, jenže to vzhledem k tomu, že je nejcitlivější, prostě nedokážu skousnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já se taky bála ale když už jsem ho měla šla jsem do toho :) ale teda jinam než na nohy ani náhodou!

      Vymazat
  6. Já jsem dostala svůj první epilátor letos na Vánoce a jsem naprosto spokojená.. Musela jsem se holívat každý týden, abych měla pěkné nohy, ale upřímě mě to nebavilo, tak jsem na to kašlala.. No byl to děs.. teď mi to vydrží několik týdnů pěkně oholené :) pravda, docela to bolí (opravdu nejvíce kolem těch kotníků), ale dá se to vydržet a za výsledek to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já střídám žiletku a epilátor podle nálady. Žiletka má pro mě vyhodu, že je rychlejší a méně bolestivá :-) U epilátoru mě štve, že se musí čekat, až budou mít chloupky cca 4mm. Mám tmavé chlupy, takže už při 2mm jsem lehce nesvá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tenhle by měl brát už úplně kraťoučké ale to jsem ještě netestovala - kde nic tu nic najednou :D

      Vymazat
  8. Ja volím žiletky :) Na nový epilátor bohužiaľ nemám peniaze :(

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem používala dámský strojek a na něj to balení hlavic je taky pořádně drahý ale epilátor to je jiná věc no... ale zkus kouknout třeba tě cena překvapí :)

      Vymazat
  9. Někde ve skříni něco takový mám. Hodně taky pomáhá, když se kůže napne, ale s mýma levýma rukama bych potřebovala mít aspoň tři ruce, abych to zvládla. :o/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.