sobota 13. dubna 2013

Webka

Na mém starém počítači nefungovala kamera takže uřčitě chápete že od té doby co mám nový počítač si tu kameru dost užívám... Baví mě se cvaknout než někam jdu nebo když pozdě večer příjdu - ale to je pak ještě lepší točit videa :) Jenže teď nikam nechodím a ani fotit se mi moc nechce tak teda pár fotek co se mi nastřádalo... Fotíte se na webku?
Venku střídavě prší a svítí slunce - no klasický jaro který tak nemám ráda... Omlouvám se za svou náladu nanic... Asi tady toho moc nečekejte nemám do toho uplně chuť teď...  

Mějte se krásně...
Alice

21 komentářů:

  1. ja webku neznášam, nikdy nevyzerám normálne!

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám webku dokonca prelepenú :D
    posledné 2 fotky- super náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě taky někdy napadá jestli mě skrz to někdo nesleduje :D a děkuju!

      Vymazat
  3. fotky na webku nejvíc zbožňuju!!

    OdpovědětVymazat
  4. ja ano chcem z nich raz vydať narcistické leporelo :-D

    OdpovědětVymazat
  5. úúú, sluší ti to!

    fotím se jen semtam! a hrozně ráda dělám gify přes gifyo.com! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. héj a jak si na gifyo? taky tam jsem :) AliceMiller jméno mé :)
      a dík!

      Vymazat
  6. Ach jo! Milá Alice, cos mi to vnukla? :D Si hraju už hodinu s webkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to sem schopný manipulátor! :D doufám že ses pobavila!

      Vymazat
  7. a sekne ti to:) já občas webku zapnu,ale má šílenou kvalitku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! no kvalita nic moc ale o to nejde :)

      Vymazat
  8. Super fotky! Ten klobouk je úžasný!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.