úterý 2. dubna 2013

Šedá

Mám hrozně ráda šedou barvu - ale teda jen na oblečení to že je neustále na obloze mě už fakt nebaví... Tohle triko patří mezi moje nejoblíbenější - ulovila jsem ho za pár korun ve slevách v h&m a nosim ho docela často... Naopak velmi málo nosim tenhle náhrdelník... Koupila jsem si ho loni v Holandsku a je z kolekce Fashion against AIDS... Mám s nim spojenej jeden super večer a potom se mi dlouho válel na poličce... Ale rozhodla jsem se že ho chci víc nosit! A to se vztahuje i na další náhrdelníky a prsteny který spíš sbírám než nosim...
Triko a náhrdelník h&m sukně je z lindexu a boty ccc...
Máte taky kousky která se vám sice hrozně líběj ale nenosíte je?

Mějte se krásně!
Alice 

18 komentářů:

  1. Náhrdelník je super! Určitě ho nos více, teď budeš mít na jaře i víc příležitostí :)
    Btw. tyhle "obyčejné" trička jsou nejlepší, dají se totiž perfektně kombinovat :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  2. Náhrdelník skvěle k šedému triku jde. Jednoduchá trika jsou pro tyhle doplnky fajnová.
    Počasí mě už taky štve! Ani na tu zimu nemám pořádný boty a nechtějí se mi už teplé kupovat, když je duben

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! ale počasí už se zlepšuje jupí! :)

      Vymazat
  3. Ty boty jsou úplně dokonalý! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. od tebe je to dvojnásobná pochvala děkuju! :)

      Vymazat
  5. Ten náhrdelník je vážně super! Skvělé barevný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám šedé tričká tiež veľmi rada, hlavne v kombinácií s nejakým výrazným šálom alebo šatkou..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já šátky moc neumim nosit takže takhle :)

      Vymazat
  7. tričko a náhrdelník - skvělé skvělé skvělé!!
    vlasy - nejskvělejší!
    vážně tohle mě dostalo
    sama jsem minulý týden váhala nad podobným vínovým tričkem a nakonec jsem si ho nevzala.. a jak na tebe koukám, modlím se, aby na mě v obchodě čekalo :(
    a ty vlasy nos takhle častěji a k nim nějaké výrazné naušnice :)

    --->>> těšíme se na Vaši návštěvu: PS. začínáme
    http://cherryandluck.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! tak doufám že to s tričkem dopadlo :)

      Vymazat
  8. takyto uces ti sekne!
    a to je naj ked mas spojene kusky oblecka so spomienkami :) aj ja mam takto vela veci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! nosim to takhle ráda :)
      mám tyhle věci s příběhem moc ráda :)

      Vymazat
  9. mě taky přijde, že náhrdelníky apod. spíš sbírám než nosím...
    btw. krásnej účes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jupí nejsem v tom sama :D a dík!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.