pondělí 22. dubna 2013

Random

Vyhřívám se na slunci vařím a peču a starám se o babičku... Takže tenhle random je hlavně o jídle...
Nenamalovaná a rozcuchaná...
Nachystaná snídaně...
Nové triko...
Kuře s brokolicí a se žampiónama - mňamka!
Miluju jahody!
Poprvé jsem pekla mrkvový koláč a byl výbornej! Recept tady!
Mrkvovojablečný smoothie...
Krásně třpytivej lak...
Vyraběla jsem domácí těstoviny na šunkofleky... Docela makačka ale byla to dobrota :)
Užíváte si jaro?

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. moc pěkné fotky, ale ta první a poslední jsou nejkrásnější! neuvěřitelně ti to sluší! :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak na nehty má naprosto boží barvu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslim :) je to značka fairwind...

      Vymazat
  3. Skvela fotokolaz! Teda takhle bych chtela vypadat nenamalovana a rozcuchana, fakt! :) A jinak ty jidla mnam mnam! To tricko se mi taky hrozne libi a jeste se chci zeptat, co je to za druh kyticek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc a moc :) jsou to nějaký okrasný sedmikrásky myslim ale nevím jistě...

      Vymazat
  4. teda, samé mňamky! a jaktože vypadáš tak dobře nenamalovaná?! to není fér :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš černobílá je milostivá :D děkujůůů!

      Vymazat
  5. krásna si na tých fotkách:) krajšia ako tie šunkofleky:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. ja zbožňujem mrkvový koláááč!

    OdpovědětVymazat
  7. Kuře?Jupí! Pardon,ale jsem strašně šťastná,že konečně nacházím blog někoho, kdo nejí jen ovoce a zeleninu,už jsem dostávala depresi,že jsem jediná,kdo jí maso..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha já maso miluju :) ale ovoce a zeleninu taky :)

      Vymazat
  8. - tady nam nekdo malinko prokrastinuje, ne ? .))

    OdpovědětVymazat
  9. na tej prvej si ako nejaka slavna herecka :)) !! krasna fotka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.