sobota 27. dubna 2013

Praha

Ve čtvrtek jsem měla skvělý den! Udělala jsem si totiž výlet do Prahy... Nejdříve jsem se zúčastnila prezentace epilátoru Silk-épil 5 od značky Braun a potom jsem měla sraz s krásnou Mag... 

To je on! A ještě o něm uslyšíte :)

Moderovala Emma Smetana a tváří epilátoru je Monika Bagárová... (No ne že bych věděla kdo to je ale spousta lidí si jí fotila tak jsem se přidala :D )
Skvělé jídlo!
Maruška si pochutnávala :)
A potom posezení na Petříně... Je úžasný potkat se s někým koho znáte jen z blogu a hrozně si sednout i naživo :) Kdyby mi nejel vlak povídám si s ní ještě teď!
A to je ona - úžasná Mag... 
Měla jsem na sobě šaty z asosu a botky mel...

Víc takových dní prosím!

Mějte se krásně!
Alice

23 komentářů:

  1. Bůh ví, jak moc vás chci vidět obě dohromady! :) V červnu nebo v létě musíme, děvčátka .)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné dámy, to je úplně jiná realita :3

    OdpovědětVymazat
  3. no taak jdi už konečne dohola ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jako vlasy :D vidiš co děla ten epilator v článku!

    OdpovědětVymazat
  5. super cervene saticky, karcoolka! <3

    OdpovědětVymazat
  6. - obrovitananansky merci !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam mňam, jídlo vypadá fakt dobře..
    A strašně moc ti to seklo!! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. to muselo být super. Obě vypadáte úžasně. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je vtipny..pred casem jsem si tenhle depilator koupila a uz jsem ho taky vratila :D a on ma pritom takovou kampan :D
    me pritom vubec nevyhovoval..porad z nej vypadaval kabel, strasne spatne se cistil a ani chloupky moc dobre nevytrhaval..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.