neděle 7. dubna 2013

Podpatky

Dala jsem si na tohle jaro velkej úkol - konečně se opravdu naučit chodit na podpatkách! Vypadá to že jaro konečně začíná a tak začínám i já :) Taky jsem si musela koupit novou sukni - tu svou předchozí nejoblíbenější obyčejnou černou (která tady byla asi milionkrát) jsem si roztrhla... Inspirovala mě krásná Mag a tentokrát jsem si koupila áčkovou - je taková rozvernější :)
Sukně je z h&m boty z f&f a tílko z Manga... 
Foukalo docela studeně ale jinak už je tam hezky :)
A víte na co se těšim? Až za chvíli budou všichni nadávat že je vedro :D 

Jinak - trápení s diplomkou nemá konce zato já melu z posledního... Kombinace smíchu a pláče z toho jak jsou některý obrázky přesný mě přepadá když se podívám sem - určitě doporučuju všem v podobný situaci :)

Mějte se krásně!
Alice

32 komentářů:

  1. Krásný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. S novou sukní si udělala dobře:) moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. hezký outfit! :) a super bonbónkový prstýnek!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten mám od přítele a mám ho hrozně ráda :) děkuju!

      Vymazat
  4. Jsi strašně krásná, já miluju zrzky :)) Jednou jsem to zkusila na sobě, ale prostě to nejde dohromady. Já jsem holt asi navždy bloncka ;) Fakt ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééj děkuju jsi milá :) ale ty máš zase skvělou blond a žeru tvůj sestřih!

      Vymazat
  5. Já se hrozně těším na vedro.. běhat ve 30 stupních ve stínu a umírat... minulej rok jsem si to taky vychutnávala a teď díky téhle zimě budu už tuplem :) A tobě to na podpatcích moc sluší :) s diplomkou se drž, já jakékoli psaní do školy nesnáším, a jestli se probojuji k diplomce, bude to asi po podepsání smlouvy s ďáblem :-X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně na to se taky těšim ale už uplně vidim jak bude většina lidí nadávat... a děkuju moc!

      Vymazat
  6. Na podpatcích ;). Ty vlasy ti takhle fakt seknou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ti nevim mám to všechno nespisovně jak mi to z huby vypadne tak to nebudu lámat :D a děkuju moc!

      Vymazat
  7. neuveritelné! tiež sa snažím viac nosiť podpätky a dokonca som v dnešnom poste mala prestne také isté z f&f aj ja! :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je dobrý! ale nemůžu se na tvůj blog dostat!

      Vymazat
  8. Haha, tak ten odkaz mě hodně pobavil. Je prostě čas zatnout zuby a doklepat to. Už jenom dva týdny :(
    A s podpatečkama se též poslední dobou hodně snažím, ale když v nich pak strávím celej den a pobíhám přitom po městě, tak je to hroznej očistec. A nepřejte si vidět mý chodidla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no chce to naplánovat na nepobíhací dny :D

      Vymazat
  9. Krásna farba pančušiek! :)

    Pozri toto o diplomovke :D

    http://pisudiplomku.tumblr.com/

    A budem rada, ak naštíviš môj blog:

    http://ninus-lovingart.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a přesně na tohle dávám odkaz v textu...

      Vymazat
  10. Slusi ti to! Tu diplomku mas za par, to zvladnes :) A odkaz je fakt bozi :D

    OdpovědětVymazat
  11. sukně a podpatky teda nádherný! :O... ale ta rtěnka mi k tobě nějak nesedne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a mě ty tmavý docela bavěj no :)

      Vymazat
  12. juuu! mas take krasne zenske prsty! <3
    diplomovka gifko sa smejeeeeem! mahahahahhaha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc krásko! :) a jsem ráda že jsem tě pobavila!

      Vymazat
  13. Bravo! :-)Nové sukně a podpatky ti neskutečně seknou!

    OdpovědětVymazat
  14. taky bych se chtěla naučit chodit na podpatcích :D a sluší ti to :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.