neděle 17. března 2013

Žralok

Mám novou kabelku a skvělý tílko se žralokem a venku je krásně i když trochu mrazivo... Ovšem moje nálada v posledních dnech je ještě mrazivější... Psaní diplomky mě prostě zabíjí! Nezvládám nestíhám neni to dobrý nejde to prostě... Neustále neúspěšná snaha najít si práci mi taky nepřidává... Ještě že F. zvládá moje hysterický záchvaty protože já to fakt nezvládám... No a vidíte že je to fakt zlý když si stěžuju už i tady...
 Kabelka a svetr jsou z Lindexu kalhoty a tílko z h&m...
Nějaký tipy jak na diplomku? A co trápí vás?
Nebo mi třeba napište nějakej vtip ať se aspoň pobavim...

Mějte se krásně! A diplomku pište dva roky předem ať se z toho nezcvoknete jako já...
Alice

41 komentářů:

  1. uf, sdílím tvé trápení s diplomkou, jsem na tom úplně stejně. 'Nezvládám nestíhám neni to dobrý nejde to prostě...'- naprosto vyčerpávající!

    OdpovědětVymazat
  2. Bomba ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Záleží z čeho ji píšeš. Moc tip nemám. Možná snažit se napsat každý den nějaký reálný počet stránek. A co mě vždycky vytáčí, když musím přečíst diplomku někoho jiného, když ji napíše v ich formě. Ty lidi bych vraždila. Vědecká práce se píše v první osobě množného čísla. Maximálně je užit trpný rod.

    Mint svetr mám též jen trochu jiný. Sluší Ti :) Žraloun je dobrý, škoda, že nemůžu nosit tílka. Nemám hezkou pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! na ich formu si musim dávat pozor no...
      a já zase nosim skoro jenom tílka - jsou mi prostě nějak nepříjemný rukávy... ale měla bych s těma rukama něco dělat! a děkuju ještě jednou :)

      Vymazat
  4. Tak držím palce s diplomkou! Mňa teraz tiež trápia nejaké veci, ale snažím sa myslieť pozitívne.

    Ináč si viem predstaviť, aká ti musela byť zima na tých 5minút, kým si odfotila tielko:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! já se právě taky snažim ale už nějak ztrácim sílu... tak držim palce ať je líp!
      a zima byla no :D

      Vymazat
  5. Haha, tak s diplomkou jsem na tom úplně stejně - zírám do toho a přibývá mi tak věta/hodinu. Ale naštěstí zatím nehysterčím. ale vím, že to přijde. Dala jsem si závazek do dopsat do konce března, aby mi zbyla nějaká časová rezerva. Ale už se vidim, jak nad tím strávim noc před odevzdáním :)
    A rada začít dva roky před odevzdáním? Já nadšeně začala před třemi. Pak jsem to nějak odložila... a dopadlo to klasicky.

    Tílko se žralokem je boží. A závidim, že máš svého dobrého fotografa. Po pár týdnech blogování jsem zjistila, že je to cenná komodita.

    http://greatexpectationsbylucie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě hysterčim dost... sem fakt královna prokrastinátorů! a držim palce!
      a dík fotografovi jsem to vzkázala :) ale je to náročný - když byl F. pryč otravovala sem všechny kamarády...

      Vymazat
  6. to s tou prácou mi je veľmi známe a som z toho mierne zdeptaná ale potom som si povedala, že ty si tým nenechám pokaziť posledné dni plné slnka a pekných momentov :)
    a držím palce s diplomovkou je to určite zlo

    OdpovědětVymazat
  7. gifyo je předhánění, kdo má lepší gif, ne? (;
    kočky jsou boží, ale jen tak se nějaký asi nedočkám.. co ty?
    hodně štěstí se vším, ať je to pryč!
    hledání práce je stres doslova >som en ko<!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi sou na gifyu ostatní fuk dobře se mi v tom tvoří :) a kočku snad jednou až budu žít ve svym...
      a děkuju moc! :)

      Vymazat
  8. Diplomovku tiež teraz píšem a pomaly ale isto mám už dosť. Už nech to máme za sebou!
    Držím prsty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano ať už to je! děkuju a já držim palce tobě! :)

      Vymazat
  9. nebudu tě dráždit že už ji mám napsanou :-) , ale radši bych napsala další dvě než se naučit tu horu učení na statnice. Já ji začala psát poměrně brzy, stějně sem ji odevzdávala poslední den (hodinu před koncem).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych zase klidně dělala další troje státnice než tohle! závidim ti!

      Vymazat
  10. Zelený svetřík ti moc sluší:) Barva přirozeně sedne k vlasům.
    Já ted psala ročníkovku. Sice teda o dost kratší noo..5 stran, takže mi to zabralo krásně den, ale přinutit se něco dělat, nic moc:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a ono právě to donucení se je nejhorší no...

      Vymazat
  11. Boží tríčo a náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
  12. - verim v tebe !

    proto netruchli, neves hlavu, nepropadej panice
    dopadne to totiz lip nez skvele, protoze jiny nez dobry konce pohadky nemaji .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc jsi zlatá! já sama už tomu nevěřim :(

      Vymazat
  13. supis tielko!
    no a je mi to luto, ze sa ti nedari! :'(
    neboj, vsetko bude dobre! :*

    OdpovědětVymazat
  14. Do konce března mám odevzdat první verzi diplomky a mám necelé dvě stránky.. Nejšílenější je na tom ovšem to, že se tím nijak nestresuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já se stresuju hrozně! jak si na tom?

      Vymazat
    2. Tak teď začínám pracovat, zítra to dodělám, provedu korekturu a odešlu :) mám to totiž jen na 15 stran, takže úplně v klidu. O čem vlastně píšeš Ty a jaký rozsah má ta práce mít?

      Vymazat
    3. tak to máš dobrý! držim palce ať se daří :)
      já píšu o chartistech a potřebuju tak 60 stran no...

      Vymazat
    4. To je hodně... neznáš nějakýho žijícího, který by Ti třeba poskytl rozhovor? Já třeba mám interwiew s předmětem své diplomky jako její hlavní součást.

      Vymazat
    5. jojo mám to právě metodou oral history a mám rozhovory s pamětníkama ale ty budou jen přílohou a masa diplomky je jejich analýza...
      a čem píšeš ty?

      Vymazat
    6. Já píšu o tom jednorukém trombonistovi, Svatoplukovi Košvancovi, v poslední době o něm byla reportáž v televizi, v Reflexu... byla jsem přímo u něj doma a mám skoro dvouhodinový rozhovor a fotky. Je to super a baví mě to, ale už mi z toho přepisování trochu hrabe, včera jsem se u toho zasekla a psala jsem do půl 5. do rána :)

      Vymazat
  15. ..nebo vůbec nechoďte na univerzitu, protože to stejně samo o sobě ničemu nepomůže.
    Povídej mi o hysterickejch záchvatech, kámo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kámo ty jsi zase online? to mám radost ač přicházíš pěkně pesimistická...

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. omg praskaj mi doma zrcadla představ si! :D

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. musí jinak se zcvoknu... děkuju moc!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.