sobota 30. března 2013

Velikonoce

Mám ráda Velikonoce! Neprožívám je jako křesťanský svátek ale spíš jako svátek jara - ani ten sníh venku mi to nekazí protože já mám prostě radši sníh než tání a sněžení je mnohem lepší než déšť :) Mám ráda naše rodinný tradice a velikonoční výzdobu a taky velikonoční jídlo... Ani pondělní vyšlehání mi nevadí - je to prostě součást tradice a chci být krásná a zdravá další rok žejo :) Další naší tradicí je poslouchání muzikálu Jesus Christ Superstar - bez toho by to na Velikonoce nešlo! 
Něco z velikonoční výzdoby... V tý zelený slepičce jsou samozřejmě čokoládový vajíčka :)
Miluju když hyacint naplní vůní celou místnost :)
A Rozárka je prostě nejroztomilejší! 

Co vy a Velikonoce? Jaké jsou vaše tradice? Příjde mi že poslední dobou na tenhle svátek všichni nadávaj ale nějak nechápu proč... 

Krásné Velikonoce přeju! 
Alice

22 komentářů:

  1. Já teda Velikonoce 2x nemiluju, ale tvoje fotky jsou tak super, že mě snad na ně naladí!

    OdpovědětVymazat
  2. beru je taktéž jako svátky jara. ale jinak jdou vcelku mimo mě - jak výzdoba, tak tradice. vaše výzdoba se mi ovšem líbí moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzkážu mamince :) akorát to jaro se zaseklo!

      Vymazat
  3. já s tímhle počasím nemám ani chuŤ na velikonoce:/

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem na velikonoční pondělí v práci, takže letos nic neslavím...
    moc se mi líbí vaše výzdoba!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ich už vôbec nejako neoslavujem Oo nevadia mi.. skôr len taká komercia okolo toho ma rozčuluje, ale tak to je so všetkými sviatkami :3
    tak štastné a veselé !

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem přecitlivělá, takže moc nemusím to mlácení pomlázkou. Naštěstí můj milý to taky nepodporuje a spíš než na to že by mě vyšlehal se těší, že mu zase upeču výbornýho beránka z lásky ;) Letošní velikonoce jsou bizarní - jen mráz a psaní diplomky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás to teda vždycky probíhalo civilizovaně s mlácenim sem se nesetkala což je asi i důvod proč nemám velikonoce zkažený :) ale jídlo je na tom všem stejně nejlepší :D

      Vymazat
  7. Hyacint je jedna z mých největších velikonočních tradic,vždy tak krásně voní :)) A ten ptáček sedící na parapetu je boží !!!

    http://whenfrankiesaidyes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máme stejně :) a děkuju!

      Vymazat
  8. Miluju když hyacint naplní vůní celou místnost :) --- anooo!!!! <3
    ja mam jedinu a najdolezitejsiu tradiciu - zdekovat sa na miesto kde ma nikto nemoze najst a poliat. tento rok som bola vo Viedni a et voila: naj velikonoce! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vychytralá tradice :D ale abys neuschla!

      Vymazat
  9. Krasna dekorace a super fotky :) My byli lyzovat, ale i kdyz jsem vetsinou na Velkonoce pryc, tak si to doma rada Velikonocne vyzdobim ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a výlet na Velikonoce zní super! :)

      Vymazat
  10. Jůů , krásný fotečky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.