pátek 8. března 2013

Radosti...

Tak nám ten záchvěv hezkýho počasí moc dlouho nevydržel a venku je šedivo a prší... Takže dneska pár fotek věcí co mi udělaly radost :)
Včera jsem navštívila mac na Chodově kde pracuje moje drahá kamarádka a bylo to moc příjemný :) Vyzkoušela jsem několik rtěnek a nakonec jsem si vybrala tuhle (odstín Bombshell) a jsem nadšená :) Chtěla jsem nějakou pěknou rtěnku která není moc výrazná a dlouho vydrží a to tahle naprosto splňuje... A ještě peeling ze Sephory kterej voní jako žvýkačka :)
Přestěhovala jsem se a máme teď s F. pokoj pro sebe a z toho mám největší radost :) O lodičkách ze slev jsem už psala - ty růžový byly za 70kč a kvůli nim chci jaro :) Novinka je deska Thriller od Michaela Jacksona kterou jsme vyhrabali v úžasnym bazaru... 
 A další boty! 
Jsem si pohrála a udělala jsem si srdíčkové nehty :)
Taky jsem upekla štrůdly a brownies a kafe nám vařím do skleniček které jsme taky našli v bazaru...
A taky jsme byli krmit labutě - byly hodný a nevylezly z vody tak jsem se jich nebála :) 

Užíváte si den žen ženy? Já jsem dokonce dostala květinu :) Máte něco z macu? Doporučení?

Mějte se krásně! 
Alice

21 komentářů:

  1. Mala si krásny deň :)
    Rúž má skvelý odtieň! Ja mám z MAC-u lícenku a som veľmi spokojná. Majú veľký výber odtieňov, sú super pigmentované a vydržia asi večnosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a tvářenku bych taky ráda zkusila :)

      Vymazat
  2. Ty ocvočkovaný boty jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Líbí se mi ty labutě, má to atmosféru :) A rtěnky má moc pěkný odstín :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, odkud máš ty ocvočkovaný botky?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou z bershky ale byl to poslední kousek ve slevách tak už tam asi nebudou...

      Vymazat
  5. Alice, moc se mi libi Tvoje barva vlasu, muzu se zeptat, cim si je barvis? Dekuji, Misa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! no dost to střídám ale tohle je zrovna barva od welly z tohodle postu - http://livinginthewonderland.blogspot.cz/2013/01/well-well-well.html - ale radši mám víc do zrzava tahle je vyloženě červená :)

      Vymazat
  6. everything you do is so good.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee to je tak mile, strudl a kaficko, pohodovy vikend :) Od MACu mam nekolik rtenek, jsou skvele, hlavne kvuli konzistenci a ze nevysusuji rty, taky mam ocni stiny klasicke smetanove, pouzivam je jako zaklad, jsou moc fajn.
    P.S. Moc dekuju za krasny komentar. A taky me hodne pobavil tady ten Milex, ktery komentuje uplne stejnou vetou na vsechny blogy hahaha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! určitě musim do macu zkusit něco dalšího a rtěnek bych taky chtěla víc :)
      a Milex je dobrej no :D

      Vymazat
  8. Amazing pics! I love the loafers:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta nová rtěnka ti strašně sluší - mně se na tobě beztak nejvíc líbí takové jemné :)
    A taky jsou super ty černé boty s cvočky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) už se těšim až bude teplo a vytáhnu je!

      Vymazat
  10. Já chci ty růžový boty! Jsou z HM? A odkud máš prosímtě toho bílého zajíčka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo boty jsou z hm ale jsou z loňskýho podzimu - já ulovila nedávno poslední kus za 70kč - tak nevim jestli se ti ještě podaří je sehnat... ale myslim že maj podobný :) a s králíčekem ti bohužel neporadim - fakt si nepamatuju kde jsem ho kupovala...

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.