středa 27. března 2013

Pruhy

Dneska jsem si poprvé vzala tenhle svetřík z Lindexu... Původně si ho koupila moje maminka ale mně se tak hrozně líbil že se mi ji podařilo přesvědčit a už je můj :) Splňuje mojí současnou potřebu volných topů (už fakt musim začít cvičit!) a navíc ty korálky jsou prostě boží! No a navíc ladim ke kauflandu kde jsem byla nakoupit :D 
Taky jsem dneska poprvé vařila bramboračku a dovolim si říct že se mi fakt povedla :) A minulý týden jsem dělala zelňačku a taky byla dobrá... No vaření mi jde asi miliardakrát líp než psaní diplomky... 

Děkuju vám za podporu pod minulým postem! Jste zlatý :) 

Mějte se krásně!
Alice

28 komentářů:

  1. jee ten mam taky a miluju ho ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! I když to jsou takto proužky, tak vypadáš hezky štíhle v tom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi teda nepříjde ale o to víc děkuju! :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. sem to mam řikala že ho potřebuju :D děkuju!

      Vymazat
  4. ňuuu! bramboracku by som si najviac dala!
    farby najviac zapadaju na tychto fotkach, supis!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!
      a uvař si je to jednoduchý!

      Vymazat
  5. Tralala, já zase abych se vyhla bakalářce peču .) myslím, že bychom se měli dát dokupy. Měly bychom plný břicha a nula napsaných stránek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na koleji nemám troubu jinak bych nás utopila v buchtách a koláčích :D a plán je to dobrý! :)

      Vymazat
  6. na predposlednej fotke mas naozaj super vlasy- aj strih aj farbu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Svetrik je krasny a slusi ti! A udelala jsi mi hrozne chute, ja jsem polivkova! Ale tady ty ceske klasiky jsem uz dlouho nemela, mnam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju!
      já jsem taky polívková :) a pusť se do vaření je to fakt jednoduchý!

      Vymazat
  8. Krásný outfit!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš na těch fotkách krásný vlasy! Takový jakoby krásně vyfoukaný :)
    A neboj, já teď místo psaní taky raději kuchtim, sice nic složitýho, třeba si hraju s různýma salátama a všechno si hrozně dlouho činčam na talíř.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha měla jsem je čerstvě vyfoukaný :D
      a chápu no činčání je důležitý :D

      Vymazat
  10. Tak toto Ti velmi pristane :) svetrik som uz mala v "kosiku", ale nakoniec som si kupila smotanovobiely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a myslim že ho pořád maj ve slevách!

      Vymazat
  11. Potkala jsem tě v Jablonci na Mňáze a naživo vypadáš vážně roztomile! (doufám, že tě slovo roztomile neuráží, páč jsem dlouho vymýšlela nějaký výstižnější, ale žádný mě nenapadlo prostě :D )
    Téra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha to byl docela šílenej večírek takže děkuju moc!

      Vymazat
  12. ten svetrik je opravdu krasny, vubec se nedivim, ze ses ho zmocnila!

    OdpovědětVymazat
  13. Hihi, dnes jsem asi po dvou letech zase bloudila po internetu a opět jsem našla tvůj blog:D Pamatuju si dobře, že jsi měla vlasy dorůžova? Jinak, světřík ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo bloguju už fakt děsně douho :D a jojo měla sem růžový vlasy a taky dvakrát blonďatý co bloguju :) a děkuju!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.