sobota 2. března 2013

Kolo

Dneska tady zase nádherně svítí slunce tak jsem to musela využít :) Vlastně nemám moc ráda trika s potiskem ale tohle jsem prostě musela mít... Ona si ho totiž koupila moje maminka a já jí ho chtěla zabavit no ale nenechala mě - tak jsem si nakonec koupila stejný :) Prostě to kolo! Pořád mi chybí Holandsko a ježdění na kole (Hercules vzpomínáte?) a tohle je přesný! 
Triko je f&f sukně h&m botky ccc a punčošky dárek od Lindy :)
Taky vás baví cuchat si vlasy když je máte čerstvě umytý? :D
Jo a další skvělá věc na tom že je F. zpátky je taky to že přivezl svůj narozeninový dárek - masku Dartha Vadera! Hrozně vtipný prostě :D 

Jaký je váš názor na trika s potiskem? A máte rádi Star Wars? (To doufám že máte protože Star Wars jsou nejlepšíííí!) 

Mějte se krásně!
Alice

28 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :D Alice! ale kdo ví kdy Vader znova udeří :D

      Vymazat
  2. Strašně ti to sluší !
    Máš skvělý vlasy !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo jasný, že jsou ty punčochy spíše pro tebe, než pro mě ;) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. máš nejlepší vlásky! stýská se mi po zrzavý barvě když na tebe tak koukám, jak hezky záříš na sluníčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jop ta barva mě hodně baví :)

      Vymazat
  5. tak to já asi v pondělí naklušu do f&f.
    boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo tohle bylo ze slev a už je to dýl tak nevim no ale třeba budeš mít štěstí... děkuju! :)

      Vymazat
  6. Máš teď strašně krásnou barvu vlasů:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem unešená z tvojí barvy vlasů :), ne že se zas objedeš strojkem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a strojek budu zase brzo potřebovat roste to rychle takže to tě nepotěším... ale vidiš - takhle to vůbec neni vidět :)

      Vymazat
  8. jasne že máme radi star wars...no teda aspoň ja, nech nehovorím za väčšinu..:D a to tričko je veľmi pekné..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mi děláš radost! :) děkuju!

      Vymazat
  9. vlasyyyy <3 keby mam odvahu tak si urobim to iste :]! inak aj tricko dost ocenujem a tak aj topanky a aj vlastne cele to pozitivne naladenie fotiek :]]]!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. néé to nerob máš krásný dlouhý vlasy! a děkuju moc! :)

      Vymazat
  10. hehe, si ma rozosmiala tym gifkom! :D mila mala Alica a zrazu BAAAAAM POW POW darth!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ty mě jsi rozesmála komentářem takže děkuju! :)

      Vymazat
  11. Ty vlasy tady máš naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
  12. na mém blogu je giveaway..budu moc ráda ,když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybys mi napsala komentář k věci tak bych ti poděkovala a ráda bych se na tvůj blog podívala - takhle když si tady jen děláš "reklamu" na to vůbec nemám chuť...

      Vymazat
  13. Ahoj! :) Zbožňuju tvůj blog! Snad tě teď neurazím, ale je skvělý, že je tu konečně holka s normální postavou, která se nebojí fotit její módní výstřelky. Myslím, že nejsem jediná, která má už mindráky z věčných módních blogů začínajících (možná i zároveň končících fotomodelek), kde si přečtu jen jak včera fotily pro céáčko a zítra budou pro nějakej časák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj! no rozhodně mě neurážíš :) děkuju!
      ale teda nevim o jakejch blozích ty mluvíš se přiznám... já už bloguju tak dlouho že mám svoje stálice a to jsou všechno normální lidi :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.