pátek 15. března 2013

DIY!

Víte já jsem fakt nešikovná a netvořivá... Ráda vařím nebo peču a zvládnu si přišít knoflík ale tim to tak končí... Takže vytvořit tohle byla opravdu výzva! :D

Už nějakou chvíli se vám hlásím z nového stroje - jsem z toho fakt šťastná protože wow konečně všechno funguje! No a nový stroj potřebuje nový obal... A protože se mi doma už asi dva roky válela růžová kožená sukně kterou jsem zničila při prvnim nošení rozhodla jsem se jí konečně využít :)
No je to sice krapet nakřivo ale účelu to poslouží... A já z toho mám vážně radost :) 

A co vy tvoříte? Jaký je váš vrcholný výtvor? Já se teď zase nějakej čas do ničeho pouštět nebudu :D

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. je to tutu !

    - bohuzel mi nebylo dano byti kutilem, nybrz pouhym tunilem .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tunil je skvělý slovo! :D a děkuju!

      Vymazat
  2. MY MAME ROVNAKY NOTAS!!!! :) juuu, osud!
    a kudos na sleeve!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha! asi oblíbenej :)
      a simtě co znamená kudos na sleeve???

      Vymazat
  3. Jéé,to bych taky měla asi utvořit:D máme podobný notebook, ale mám trošičku starší, řekla bych:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro mě je to nutnost páč ho nosim v kabelce a ne v takový tý spešl tašce na noťas tak aby se mi nepoškodil... pusť se do toho když to zvládnu já tak každej :D

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.