čtvrtek 7. února 2013

Šťastná

Juchů juchů udělala jsem státnice :) Uvědomuju si že jsem se asi nikdy v životě takhle hodně neučila - ani na bakalářský státnice... No vyplatilo se - mám za jedna! Mám hroznou radost! :) Teď už "jen" napsat tu diplomku a bude to... 
Oslavy se taky pěkně vydařily... A ještě budou pokračovat - zítra jdu na ples! No ale potom tohle hezký období zase končí - v neděli nastupuju na týden do nemocnice... Prosím vás o tipy na filmy!
Po dlouhý době jsem vytáhla tenhle medvědí kabát a zase jsem si uvědomila jak hrozně mě baví :) Je ze Zary a sukně a triko jsou z h&m..
Rozárka po celou dobu focení lítala kolem a nebylo možný ji odchytit... Ale nakonec přece :D

Jinak mám obrovskou radost že zase pěkně mrzne a padá protože já chci pořádnou zimu! Toho sněhu je tak málo! A všichni už šílej po jaru... Tssss jaro...

Mějte se krásně!
Alice

38 komentářů:

  1. promin, ale musím říct, že takhle poskládaný se mi to ani trochu nelíbí.. ale ty kousky oblečení sami osobě jsou super :) je to škoda .. na fotce, kde máš bundu kdybys měla jen kalhoty a sukni ne .. to by bylo moc hezký, a přijde mi že tričko se vůbec nehodí k té sukni.. ale možná je to jen můj dojem a taky každému se líbí něco jiného.. jinak působíš moc sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec se nemusíš omlouvat vážim si tvého názoru!
      jenom teda nechápu kde tam vidíš kalhoty - asi jako spojení kozaček a punčoch? no já bych hrozně ráda nosila jiný boty než tyhle ale počasí nedovoluje no... a spojení trika a sukně jsem tak trochu věděla že bude problém ale mi se prostě líbí filtry a Beatles triko - připadá mi to zábavný a s nějakou halenkou by to bylo moc formální... jak sama říkáš každému se líbí něco jiného :)

      Vymazat
  2. stejne pocity baby mam! konecne klid a mir :)) jen jeste tu diplomku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klid a mír přésně! :D a diplomka je čirý zlo!

      Vymazat
  3. Gratulujem!
    Ja som dnes práve dokončila teóriu z diplomovky, tak som sa tiež tešila ako malá :)

    Inak, sukňa je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi zvláštním způsobem krásná. Sálá z tebe nakažlivá radost :) Mě ještě te%d čeká jedna zkouška a pak ze mě snad taky bude sálat. Aspoň teda desetina té kvantity, co z tebe :) neb já mám strašně studený čumák.

    A film.... Nedavno jsem koukala na Báječný svět shopaholiků. To je hodně oddechové.
    Z těch vážnějších: Kůže, kterou nosím
    cokoli od Kim Ki-duka
    Taková starší laskomina: Siréna od Mississippi (Sedmý hřích je velmi sprostý remake tohoto)
    S titulkama: Belle de jour

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jojo já nikdy nebudu standartní kóča :D a doufám že ti to klaplo a jsi šťastná!
      a koukla jsem na Kůže kterou nosím a jako pecka! fakt parádně ujetej film takový mám ráda! děkuju moc :)

      Vymazat
  5. Skvělá zpráva, gratuluju:) A jinak filmy: Colombiana, Vrtěti ženou, Přestupný rok, Prázdniny, One Day, My Sister´s keeper, Last Night, Intouchables, Keith, Dear John, Daydream Nation, Ctihodný občan, All good things, Malé ženy, When Harry met Sally, Pride and Predjudice, MatchPoint, Remember me. a asi milion dalších:XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju!
      z tvýho výběru jsem dala One day - fňuk! krásný! a Daydream nation - první reakce - Max z 2brokegirls žeru jí! a líbilo moc! a další poznamenávám postahuju nebo viděla jsem dříve... každopádně dík! :)

      Vymazat
  6. páči sa mi bunda v kombinácii s rúžom, pôsobí to tak temne, si ako black swan, ale ostatok sa mi vôbec nepáči a stotožňujem sa s prvým komentárom :)
    ale k štátniciacm samozrejme gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi právě k tý tmavý rtěnce ten kabát hrozně šel :) děkuju! a nevadí nemůže se to přece líbit každýmu jsem ráda že to i přesto píšeš :)
      a díky :)

      Vymazat
  7. Tak predevsim velke gratulace a jinak doufam, ze v te nemocnici to nebude nic vazneho! Krasny odstin rtenky ke krasnemu usmevu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! rtěnky jsou to dokonce dvě smíchaný - hodně tmavá od rimmelu a přes to rtěnkolesk max factor co je v novějším postu...

      Vymazat
  8. Gratuluju, ani jsem si nemyslela, že bys mohla dopadnout jinak .)
    Mám stejné tričko a je moje oblíbené, ale tahle kombinace mi zrovna moc nesedí. Hlavně kožich, ale to je tím mým odporem k chlupatýmu oblečení .D
    V nemocnici já vždycky sázím na akční hrdiny, takže všichni ti Batmanové, Ironmani, Thorové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no byla sem celkem nadrcená ale byla spousta otázek který bych prostě nedala - ale díky za tvou víru :)
      a odpor k chlupatinám chápu - já bych asi do celohuňatého nešla tohle je takový napůlcesty :)

      Vymazat
  9. juuchúúú tak gratulujem aj ja ,aj ked som len okolo-idúci

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluju!!

    s filmy ti asi neporadím, já jsem poslední dobou neviděla snad nic, zato pořád něco stahuju...chjo

    a beatles tričko je nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a spřízněnej Beatleslover se nezapře! jo - koukni na Nowhere boy! mládí Lennona! skvělý!

      Vymazat
  11. Gratuluju.
    A přidávam se k tomu, že tohle je trochu divný. Vlastně ta sukně je divná. Nechala bych ji k něčemu jinýmu, k zimním kozačkám a téhle bundě se fakt nehodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a neboj k něčemu nezimnímu bude na jaře :)

      Vymazat
  12. gratulujem :) a super tričko, ale kabát je na mňa až príliš medvedi :D
    cara mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! taky mu řikám medvěd :D

      Vymazat
  13. oou congrats ♥
    páči sa mi ten tmavý rúž na tebe :))
    a film, ktorý hovorím vždy a všade "Stay" - môj TOP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!
      a Stay jsem viděla ale už je to dýl a jediný co si vybavim je že mi to přišlo hrozně divný nebo jsem to vůbec nepobrala... možná bych tomu měla dát druhou šanci!

      Vymazat
  14. velká pusa (páč je nejlepší virtuálně líbat cizí slečny :D) a gratulace!

    OdpovědětVymazat
  15. moc mi to k sobě nesedí:) přijdeš mi v tom taková utopená a vypadáš v tom podlě mě ještě kratší než jsi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za názor! blbý je že sem fakt krátká :D no už aby bylo jako nakoupila jsem si podpatky :)

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. děkujůůůůůů! :) a užívat ještě nemůžu psát diplomku musim :(

      Vymazat
  17. Juuu,tak to velká gratulace, jsi šikula!!

    Kabát je úžasný, vypadáš jako nějaký pták díky tomu, že chlupaté máš jen rukávy, je to super!!
    Ale kombinaci té sukně a trika bych volila jinou.. ta sukně by se dala sama o sobě s nějakým tmavým trikem, ale tyto dva světlé prvky dohromady (které se k sobě ani moc nehodí) tě zbytečně rozšiřují..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!
      a pták je taky moje prní myšlenka po medvdovi :D
      a předtím jsem měla tu sukni s černým tílkem to by asi bylo všeobecně stravitelnější když mě zase íc baví tohle :) a s tim rozšiřovánim to je spíš stravou :D

      Vymazat
  18. Alice, moc se mi líbí tvoje reakce na zde vyřčenou kritiku. Tohle se příliš často nevidí. Sympatické :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.