čtvrtek 28. února 2013

Slunce

Moje radost nezná hranic! Můj nejlepší fotograf (ehm a hlavně přítel) se mi vrátil a teď už budeme navždycky spolu! A Znojmo je nádherný město a svítí slunce a měla jsem kafe v nádherný sklenici a prostě všechno je zase v pořádku a jsem hrozně šťastná :)

Nesmírný vesmírný tílko z asosu a boty ccc a všechno ostatní h&m...
Fakt krásná že? 

Dokonce mi na tom slunci bylo teplo když jsme fotili - asi už je tady na jihu jaro :)  

A co vám v poslední době udělalo největší radost? 

Mějte se krásně!
Alice

32 komentářů:

  1. mně Ti snad dnes nejvíc udělal radost tenhle Tvůj pozitivní post plný úsměvů. fakt!!! príma, že máš F. zpět:)

    OdpovědětVymazat
  2. takový magický tričko! supr)

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší jak se smějes ! ten top je skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  4. slusi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. najviac mi to urobilo dobru naladu! :) velmi milo si to napisala, stastie srsi z fotiek :) !!
    ja idem zajtra domov do Bratislavy a tiez budem s Tomasom konecne! weee!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda! děkuju! :) shledání jsou nejlepší! užívejte si :)

      Vymazat
  6. Teda já asi budu muset z Ústí emigrovat! Tady po slunci ani památka, takže to se máš! A že se ti vrátil přítel je paráda, ve dvou se to vždycky táhne líp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no neboj brzo se vracim zase do Ústí :D a jsem fakt moc šťstná že jsme zase spolu... dík!

      Vymazat
  7. Pes. Jinak asi nic moc poslední dobou. Ale pes mých rodičů mi vždycky vylepší náladu.
    Vypadáš krásně. Funguješ jak žárovka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo pes mi u nás taky dost zlepšoval náladu :) a děkuju moc! ačkoliv já mám spíš pocit že ta žárovka je F. a já to prostě odrážim...

      Vymazat
  8. krásné fotky, sluší ti to :) přidala jsem se mezi čtenářky a ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Radost...že jsem vypila tři piva, první část seminárky psala do tří do rána, pak si schrupla a od šesti do devíti to dotáhla. Nikdy bych nevěřila, že jsem schopná takhle máknout, vždycky jsem si říkala že to umí jenom ostatní, ti borci, a já looser musím spát. A ejhle, není to až tak nepřekonatelné.

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje radost z těch fotek úplně čiší! Hlavně že už jste spolu, jakožto naprosto zamilovaná jsem s Tebou celou dobu soucítila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to fakt nešlo jinak :) a děkuju! bylo to chvílema fakt hrozný ale zvládli jsme to :)

      Vymazat
  11. je to fakt krásne byť takto šťastná a spokojná, človek až vtedy zisťuje ako málo mu stačí :) snáď raz aj ja tie pocity okúsim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no neboj taky mám svoje děsný chvíle smutku a zmaru...ale pravda je že F. je mi vždycky největší oporou... ale určitě někdo takový čeká i na tebe! :)

      Vymazat
  12. To tilko je bozi, i kdyz by fashionistky rekly, ze je uz totalne last season, ale me galaxy hrozne bavi. S pritelem jsme ted sledovali National Geographic dokumenty o stvoreni sveta a tak, takze si v tom fakt jedu :D Slusi ti to moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ať si řiká kdo chce co chce mi se prostě hrozně líbí :) možná i víc teď když už toho neni všude tolik... a tyhle dokumenty mám taky ráda! a děkuju :)

      Vymazat
  13. že ty ses tam jela potetovat?:))

    sluší ti to*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie kéž by! Ondráš má na celej rok 2013 plno jsem na čekací listině :( ve Znojmě bydlí F. tak proto :) a děkuju!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.