středa 20. února 2013

Miluju a maluju

Tak jsem konečně doma už jsem to v tý nemocnici fakt nemohla vydržet... Děkuju za filmové tipy u předchozího postu spoustu jsem jich využila :) A taky moc děkuju za gratulace jste super! 
Dneska se chci trochu rozpovídat o líčení... Ono totiž já a všechy ty malovátka to je trochu složitější... Svojí první řasenku jsem si koupila v 21 letech stíny ještě o něco později a makeup nemám doteď (jo btw jsem stará a měla bych se spíš už věnovat péči o vrásky)... No a tahle moje zpožděnost způsobuje že mě teď líčení se hrozně baví! Jsem doslova ve šminkovym boomu! :D Mám potřebu všechno zkoušet kupuju si hory vychytávek jediný co se mi (teda zatim) vyhlo je závislost na youtubovejch kanálech o líčení (hmm nápady?)... 
Problém je že moje oči jsou na líčení uplně blbý a mnou tolik obdivovaný a vytoužený linky přes moje přepadající víčka (fakt chci tu plastiku) nejsou skoro vidět... No a pak jsem taky dost levá a metoda pokus-omyl nutně obsahuje nějaký ty omyly žejo :D
Každopádně dneska třeba takhle... Modrá linka a moje nejoblíbenější rtěnka...
A nyní trochu víc o tom co používám...
Tohle je ta nejoblíbenější rtěnka i když je to na první pohled spíš lesk... Jenže barví a drží jako rtěnka a nelepí jako lesk takže jakýpakcopak je to rtěnka :D
Řasenku momentálně používám tuhle od Astoru a je poměrně dobrá... Jenže - vždycky po čase mám černo pod očima! A to se mi děje snad u všech řasenek - takže si vlastně myslim že to neni řasenkama ale opět mýma očima... Ale uvítám vaše tipy na řasenky a názory na tohle mazání se! Na fotce je taky báze od nyc kterou jsem si koupila jen tak na zkoušku ale vyhovuje mi - tak lehce se třpytí a vyhladí a když se mi nechce ani bb krému stačí mi jenom tohle...
Moje asi největší kosmetická investice je tenhle bb krém od La Roche-Posay... BBboomu se nedá vyhnout a jsem srab na kupování takových věcí po netu takže jsem po doporučení zvolila tenhle... A jsem s ním spokojená! Kryje ale ne zbytečně moc a nemastí... Rimmel Match Perfection se tady už objevil ale musí znova - je nejlepší! Kdybych mohla použít jen dvě věci bylo by to tohle a řasenka (což ostatně dělám dost často)... A za zmínku stojí taky transparentní pudr Alverde - přepudruju se s ním po bb krému a vypadám potom tak pěkně hebce :)
Když jsem u tý kosmetiky musím zmínit Lili - jeji blog je jedinej z těch kosmetickejch kterej pravidelně čtu... Je totiž uplně super :) Díky ní jsem se třeba dozvěděla o slevách na nyc kosmetiku no a tak jsem si pořídila třeba tyhle kousky... Třeba ta paletka byla za 80Kč - no neberte to :D Nejradši z ní mám rozjasňovač kterej vážně skvěle drží... (Jenom k tomu cvičení mě ani Lili stále nedokopala...ale už fakt musim začít!!!)
Nakonec moje nejmilovanější záležitost... Tři kroky od Clinique jsem dostala k Vánocům a je to prostě potěšení pro pleť! Vřele doporučuju a brousím si zuby na něco dalšího od nich... 
No a co vy? Malujete s nadšením? Zkoušíte novoty nebo si jedete svoje? No a co je to vaše? Pokud byste mohli použít jen dvě věci které by to byly? A je tady někdo tak opožděnej jako já? :D 

Jsem se teda o těch zkrášlovadlech rozepsala :D Je asi zjevný že mě to baví!

Mějte se krásně!
Alice

19 komentářů:

  1. ta tvarenka vypada spis jako kdyby ses umazala, ale rtenka ti fakt slusi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem ráda že jsi to stejně poznal/a :D a děkuju!

      Vymazat
  2. Já jsem v pubertě nosila takový hrozně kýčovitý pastelově modrý stíny, na který jsem dneska alergická, když je na někom vidim :) Pak jsem měla období jenom řasenkový a to se mi pravidelně vrací - hlavně v létě. Když jsou pořádný hice, tak nesnesu ani tu :) V zimě je to ale jiný, kolem pusy a nosu se loupu, takže musím mazat a následně pudrovat, aby se to neblejskalo. Teď mám nejdradši ze všeho BB Cream, ale jsem škrt a je to takovej obyč od Garnieru, v akci za 150Kč. U řasenek jsem měla kolikrát štěstí, že ty za 80Kč byly často nejepší. Za svojí nejdražší jsem dala nejvíc dvě stovky a žádnej zázrak to nebyl.
    Jinak teď si nejvíc dělám kouřový oči v zemitých barvách, naučila jsem se to teprve nedávno a už pomalu nevyjdu jinak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavé! jojo ten od garnieru mám taky ale tenhle je lepší :) a na řasenky já nějak štěstí nemám no... a s těma zemitejma odstínama já nevim nějak se mi to na mě nelíbí... ale tobě to vždycky sluší takže dobrý :)

      Vymazat
  3. seknu ti cervene pery! <3 rusovlasa snehurka :)

    OdpovědětVymazat
  4. jojoj já! já jsem se strašně dlouho nemalovala vůbec, ale teď si to užívám, jako ty :). běžně nosím jen řasenku, ale když je nějaká akce, tak si pohraju s linkama, stínama, tvářenkou. makeup taky nepoužívám, jen BB. a k tvým očím - mě se líbí, neřeš plastiku! je pravda, že linka tolik nevynikne, ale tvoje oči jsou zvláštní a krásné.
    kupuju si hlavně levný makeup produkty, ale do péče o pleť investuju víc, tak mě zaujaly ty 3 kroky. jak se to používá? měj se hezky :))). lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! to jsem ráda že v tom nejsem sama :D
      tři kroky jsou tekutý mýdlo který všechno pěkně smeje potom přichází exfoliační voda která všechno dočistí a nakonec hydratační krém - je to vážně příjemný!

      Vymazat
  5. nemalujem sa skoro vobec... a neviem, ta cervena + cervene pery + do modra tiene... nejak mi to pripomina 90s...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sem myslela že 90s teď letěj :D a myslíš jako že když mám červený vlasy tak nemůžu nosit červenou rtěnku? to mi teda nepříjde...

      Vymazat
  6. to, že s tím začínáš, tě poněkud omlouvá, ale přecejen tvářenka se nanáší trochu jinam a více doztracena, to si ještě nastuduj, ať nejsi k smíchu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen bych poznamenala že úprava fotek tu tvářenku dost vytáhla - uplně jsem čekala že to bude problém...
      a co říct - výrazný tvářenky se mi líbí umístění bych řekla že dost záleží na tvaru tváře... no ale nebránim se radě - jak teda na to podle tebe?

      Vymazat
    2. Sama si vyber, co se ti líbí více...

      https://lh3.googleusercontent.com/-CxOGohPlVkY/UTjUX9srUEI/AAAAAAAAAB8/c5aqO-i_4QM/h120/tvarenka.jpg

      Vymazat
    3. tyjo docela mě fascinuje že proto aby jsi mi dokázala svou pravdu si dáš tu práci s fotošopem :D děkuju!

      Vymazat
  7. červená rtěnka je prostě super! :))
    sama se maluju tak nějak pořád stejně, nenápadně, nanejvýš linku, ale baví mě to každý den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! kdyby mi tak slušela/šla jednoduchá linka byla bych šťastná!

      Vymazat
  8. Namalovaná jsi moc pěkně, hlavně ta rtěnka ti sluší..
    Já mám hrozně ráda malování, obdivuji některé holky, jak jsou na to strašně šikovné, já jsem hrozně levá na tyhle věci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! já jsem taky levá no vždycky koukám co kdo umí! :)

      Vymazat
  9. BB od La Roche je jednička, jsem ráda, že jsi spokojená ;) A ta červená rtěnka ti skvěle padne.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.