pátek 11. ledna 2013

Well well well

Hlavní hrdinkou dnešního postu je Olga :) Včera jsme se totiž vydaly na presentaci značky Wella a Olze to s novým sestřihem hrozně slušelo když měla vlasy rovné i když je měla vlnité :) 
Kadeřníci nám poradili a všechno nám předvedli a potom jsme si to mohli vyzkoušet... A Olze ty vlny ták slušej! :)
Mně bylo vysvětleno jak správně pracovat s žehličkou abych nepřišla o objem... 
Kadeřník Tibor Němec nám vykládá jak na to...
Beáta a Olga ještě rovnovlasá...
A skvělý dárečky na vyzkoušení... Uplně mě mrzí že jsem čerstvě obarvená na tu pěnovou barvu jsem totiž fakt zvědavá!

Bylo to rozhodně zajímavé odpoledne... Hlavně jsem moc ráda že vim jak na to žehlení - podědila jsem totiž po ségře žehličku takže se mi to vážně hodí! A i dneska mám uplně pěkný vlasy a to mi to bylo žehleno a přestříkáno lakem včera... No radost :)

A co vy? Žehlíte? Lakujete? Natáčíte? A co používáte?

Mějte se krásně!
Alice

PS - k název článku - koukněte sem :D

23 komentářů:

  1. Muselo to být fajn! Všem vám to tam nesmírně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. žehlím už pár let. mám už sedmou nebo osmou žehličku, jsem hroznej žehličkožrout:XDD vyžehlím, přeláknu a jdu. ale nebaví mě fénovat si vlasy, a pak to žehlení je takové splihlé. takže musím překonávat lenost, vyfoukat si háro a pak vyžehlit a přeláknout, vypadá to super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žehličkožrout je super slovo :D a já bych bez foukání nemohla mám to pak hrozně splihlý... takže pěna a v předklonu!

      Vymazat
  3. ty vlny vypadají úžasně! :-)

    http://amomentoflifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nežehlím, ale uvažuju, že začnu točit retro vlnku na efekt... :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach, škoda, že jsem tam nemohla! teď mě to mrzí ještě víc.. moc vám to oběma sekne!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda no říkala jsem si jestli tam budeš... a děkuju!

      Vymazat
  6. Žůžo! Mrzí mě, že mám Prahu tak daleko a nemohla jsem dojet :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to škoda! ať už vymyslej teleport!

      Vymazat
  7. Já žehlím a od té doby, co mi kadeřnice ukázala, jak správně na to, tak už to taky vydrží aj do druhého dne :-) Jinak co se týče barvy, kterou jsi dostala, tak tu jsem zkoušela před rokem a něco taky (akorát hnědou). Strašně jsem se navztekala, bo se nemačká pumpička, ale lahvička. Vzhledem k tomu, že si barvím vlasy nejradši sama, tak to trvalo docela dlouho, než jsem vše vymačkala a velice jsem se u toho navztekala. K tomu jsem si neuvědomila, že když jsem to patlala tak dlouho, měla bych si odečíst nějaký čas působení a ve finále jsem byla místo hnědovlásky prakticky černovláska... Po nějaké době se to teda vymylo do té nejtmavší hnědé. Při dobarvování odrostů zbytkem barvy, jsem raději požádala potupně o asistenci mého přítele. Snad budeš mít lepší zkušenosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi teda vždycky barví vlasy mamka tak snad jí to půjde... sama bych to nezvládla tě obdivuju!

      Vymazat
  8. tahle pěnová barva je úžasná:) když jsem měla červené vlasy barvila jsem se snad jenom s touhle:D má vždycky krásnou, výraznou barvu, vydrží dlouho a vlasy se po ní lesknou.(http://2.bp.blogspot.com/-rp2DbY6Xm5E/UAbNmqG9AiI/AAAAAAAACOE/peyrx6p2uzk/s1600/11-001.jpg pro ukázku jak vypadaly moje vlasy) Jediná nevýhoda je ta, že se musí mačkat ta nádobka s barvou jako třeba zubní pasta. Takže většinou po obarvení nemůžu pohnout s rukou od bolesti:D máš super blog, sleduju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si právě říkám že je hodně červená - já radši dozrzava tak se trochu bojim... každopádně děkuju ještě to zvážim :)
      a děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  9. Jste hezké, mám ráda zrzky :)

    OdpovědětVymazat
  10. zajímavá akce a dostaly jste moc pěkné dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Omlouvám se za výrazivo, ale Olga je opravdu kurevsky krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já s tebou souhlasím ač to výrazivo by mohlo být mírnější :)

      Vymazat
  12. Kulmu na vlasy bych brala hned!
    Já si vlasy většinou vlním natáčkama nebo splétám na noc do copánků :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.