čtvrtek 3. ledna 2013

Silvestr

Letošní silvestrovská oslava se vážně povedla! Mám hrozně ráda kostýmový párty takže když se rozhodlo že letos slavíme ve stylu námořníků a všeho s tím spojeného měla jsem fakt radost :) Původně jsem chtěla jít za pirátku ale pak mě nějak zachvátily vzpomínky na Amsterdam a došla jsem k závěru že k tématu námořníků rozhodně patřej přístavní lehký děvy :)
I kotvu jsem si nechala "vytetovat" :)
Měla jsem na sobě korzet co jsem měla na svym maturiťáku - a to už je sakra dávno! Sukně je secondhandová klobouček je z h&m a boty f&f...
S fešnými námořníky! :)

Bylo mi vlastně z toho konce roku dost smutno... 2012 byl super rok! Tolik jsem si užívala! Ale roku 2013 se bojim a to tak že velmi... Už 5. února mám státnice! A taky diplomka! A co hůř potom jako konec studentskýho života a začátek toho opravdovýho! No prostě dost děsivá vize budoucnosti...

A co vy očekáváte od roku 2013? Já vám přeju ať je krásnej a jste šťastný a spokojený!

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. Kostýmové párty mám taky moc ráda... velice ti to slušelo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! těšim se na nějakou další :)

      Vymazat
  2. krásná jsi!

    Mě letos čeká výběr střední školy a děsí mě to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :)
      a ani nevíš jak moc ti závidim to mládí a roky co máš před sebou... užívej si to! :)

      Vymazat
  3. Moc Ti to sluší, nejvíc se mi líbí jak jsi učesaná a ty perličky, pro ty mám slabost .)
    U státnic budu moc držet palce, přeju Ti hodně štěstí .) mě to čeká v létě, ale už teď z nich mám hrůzu, navíc ještě psaní bakalářky, kolem mě už finišují a já jsem zaseklá na mrtvém bodě ./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! o účes se postarala kamarádka já jsem jenom koukala co vytvořila :)
      a díky předem! a diplomka mě taky děsí víc než státnice no... držim palce i tobě!

      Vymazat
  4. - super/super uces aj spolu s tymi fotkami :]! a namornici vyzeraju byt dost stastny, ale tak nemame sa comu divit :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! no řekla bych že ten večer byli šťastný a veselý všichni :)

      Vymazat
  5. A nechceš dál studovat?:)
    Existují navazující magisterská studia, či něco úplně nového bakalářského?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tohle mě uplně pobavilo... teda děkuju je milé že máš zájem ale já už navazující magisterský studuju - proto se zmiňuju o diplomce :) je to blbý ale jsem v tomhle blogovym světě dost stará :D

      Vymazat
  6. Já ti termín státnic závidím. Jdu už 8. 1. Sice jen z psychologie, ale je to opáčko, takže jsem nervóznější víc, než prvně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držim ti palce dneska!

      Vymazat
    2. Díky, dala jsem to a už tedy ode dneška nejsem studentkou, což je po těch x letech dost divný... Půjdeš na ples UJEPu?

      Vymazat
    3. tak moc gratuluju! :) a tu divnost chápu no mě bylo uplně smutno když jsem odevzdávala index...
      a ples nevim ani kdy je tyjo! ale šla bych ráda! ty jsi zdejší? tak kdyžtak určitě dej vědět když mě potkáš :)

      Vymazat
  7. To je bomba, fakt Ti to moc sluší! :)
    Od 2013 očekávám, že se konečně budou věci hnout k lepšímu, samozřejmě s mojí pomocí, samo se nic neudělá :))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to bych teda nečekala že tu narazím na svýho spolužáka z OA, Ondru, já to říkám pořád že svět je malej a o náhody tu není nouze... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. muselo bejt prostě :D díííík!

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.