úterý 15. ledna 2013

Šedá myš

Minule jsem vám ukazovala že jsem si vyhlídla mikinu s kočkou ale tu jsem v obchodě nenašla... Zato jsem objevila svetr s myší! No a to je taky paráda :) Takže po dlouhé době outfitpost! 
Taky jsem se dneska nechala ostříhat a mám z toho vážně radost :) Konečně to má nějakej tvar takže to teď budu nosit víc rozpuštěný (ale i do culíku to dosáhne)
Svetr i kalhoty jsou z h&m a boty ccc...
Mám vážně ráda tenhle odstín modrý! A fakt mě pobavilo že jsem si koupila tenle svetr zrovna když jsem si přesně touhle modrou nalakovala nehty :)

Co říkáte na můj nový sestřih? :) A ladíte nehty s oblečením? 

Mějte se krásně!
Alice

37 komentářů:

  1. Svetr je skvělej, tahle modrá ti sluší moc! a vlasy se mi taaak líbí!!!:)
    (na kočičí mikinu z H&M jsem měla taky zálusk, takže už ji asi neseženu vid)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) a řekla bych že ta mikina spíš ještě nedorazila - musela bych si jí všimnout :)

      Vymazat
  2. ten svetr je suprácký!

    Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny sveter, len skoda, ze je dost kratky, nechapem, preco teraz vsetko musi byt "cropped", na zimu to teda vobec nie je prakticke!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu mohl by být delší... ale díky :)

      Vymazat
  4. wow, fakt bezva vlasy!:)

    a svetřík je vtipný, líbí se mi, jak ti ladí s lakem na nehty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) a ta sladěnost je fakt dobrá náhoda :)

      Vymazat
  5. no sveter je sice zlaty ale nejak ti zbytocne pridva kila a skrcuje ta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! spíš sem dost pako že jsem si ho líp nestáhla a neupravila před focením pravda že to vypadá trochu divně...

      Vymazat
  6. Ty vlasy ti tááák sluší!!

    OdpovědětVymazat
  7. Svetr a sestřih jsou boží!! :) Jen se mi moc nelíbí ty kalhoty v botách, tomuhle nemůžu prostě přijít na chuť... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a tyjo mi se to taky nikdy nelíbilo - vlastně jsou tohle moje první vysoký kozačky a poprvý v nich nosim kalhoty - no nějak se to vyvíjí a teď už mi to nevadí :)

      Vymazat
  8. moc peknej novej sestrih, slusi! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty seš teda zoolog! To přece není myš, to je jasná kočka! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já ti nevim už jsem i slyšela že je to vlk!

      Vymazat
    2. obět spekulací.
      chudák zvíře, takhle dopadnout :)

      Vymazat
  10. vacsinou neladim... lebo som hrozne leniva :D
    ucesik pekne sadol :*

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, tyhle svetry jsou boží. Já měla nedávno vyhlídnutý jeden s Bambi, ale už ho nemůžu sehnat. :/

    OdpovědětVymazat
  12. nechápu, co je na takovém svetru úchvatného :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemyslíš že je to dost subjektivní?

      Vymazat
  13. Máš úžasné vlasy! :)
    Ráda bych tě pozvala na můj blog:
    http://newayofashion.blogspot.cz/
    Třeba se ti u mě bude taky líbit :)

    OdpovědětVymazat
  14. A já bych řekla, že je to něco jako rys :-/
    Každopádně krásná modrá (svetr i nehty) a ten sestřih vypadá báječně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš další možnost :D
      a děkuju moc a moc :)

      Vymazat
  15. Tahle barva, tenhle střih... JO Alice!! JO_JO_JO!!!!

    Kamila Suns

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! taky jsem moc spokojená :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.