čtvrtek 31. ledna 2013

Random

Jen pár fotek z posledních dní... 
Asi jsem začala sbírat lodičky - za posledních pár týdnů jsem si koupila troje... Ono je vážně výhodný mít velikost 37 - zůstávaj ve slevách :) Tyhle dvoje jsou f&f a ještě mám růžový z h&m... (A ty byly za 70kč :D ) 
 Přípravy na ples a hromady zkrášlovadel v naší kuchyni...
 Lahodné koláčky! Švestkový a meruňkový...
Mám takovou úchylku fotit si nově nalakovaný nehty... Tyhle puntíčky mi udělala ségra razítkem (ehm sama sem to nezvládla) a je to ultrasweet!
Lahodné! Miluju že máme doma pořád spoustu ovoce :) 
No já jsem vám to řikala... A to jsem ještě nezachytila současnou zelinkavou...
Čína! Taky někdy jíte doma hůlkama?
Moje současná nejoblíbenější snídaně - čaj s mlíkem a homemade ovesná kaše s medem a se sušenejma švestkama... Btw - všimli jste si invaze ovesný kaše na blogy? Já jsem se totiž zamilovala do tý od mixitu ale pak se mi nechtělo objednávat a jednou jsem se v kaufu rozhodla že to přece nemůže být tak složitý vyrobit a koupila jsem si normální vločky že vygooglim jak na to... Příjdu na kolej a první co mi padl do oka na fb - odkaz na tenhle článek od malinový Verči! Magie normálně! 
Zásilka z asosu - nevim jestli vesmírný nebo flekatý tílko :) A taky krásný šaty ale ty zase až někdy příště... A náhrdelník je z h&m...
Hlavně klid a nohy v teple... Klid teda nemám spíš vyšiluju nervama no... Ale ty ponožky od babičky hřejou :) Upleteny speciálně pro mě - každá jiná! 
Učení učení učení spánek noční můry učení učení učení - to je tak nějak můj režim v posledních dnech... A to gifko je sakra výstižný!
Státnice za míň jak týden... Asi už vám sem nestihnu nic přidat do tý doby... Tak mi držte palce 5.2.! Bojím se bojím...

Jestli mě chcete trochu rozptýlit z toho otravnýho učení ptejte se mě na cokoliv tady :)


Mějte se skvěle!
Alice

27 komentářů:

  1. taky miluji čaj s mlékem, ale ještě osolený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. osolený jo? to je mi teda divný já si ho sladím :)

      Vymazat
  2. Čínu jedině hůlkama a ovesnou kaši už asi 100 let bezmezně miluju :). Zlepšuje paměť, takže státnice určitě uděláš levou zadní. Držím palce i malíčky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo možná to vážně funguje :) děkuju!

      Vymazat
  3. Díky za fajn tipy na nehty a ovesnou kaši :-)

    http://amomentoflifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. drzim palce!
    a nechtiky ruzove su na spapanie!

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tuty fotky :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní web. Líbí se nám! ;-)

    "Móda je nákaza něčím novým."

    Miluješ styl a novinky? Proto Tě zveme do našeho e-shopu, kde zažiješ vzrušující jízdu po módních trendech.
    Máme NEJNIŽŠÍ CENY na trhu. :-)

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    Děkujeme za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  7. - ne, ze to zvladnes levou zadni, ty jim vytres zrak ! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo já tomu nevěřila ale děkuju moc že ty jo :)

      Vymazat
  8. Párkrát jsem se pokoušela jíst hůlkami, no, nešlo mi to a už to pro jistotu zkoušet znovu nebudu. Pokaždé jsem z toho měla nervy na dranc:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi jednou někdo ukázal jak se to drží správně a od tý doby mě to baví :)

      Vymazat
  9. Budu držet všech 9 palců. Na pOJEPu po mně celé tři roky nic nechtěli a na státnicích se mě ptali na vše možné i nemožné. Ale druhý pokus uspěl :D

    OdpovědětVymazat
  10. palce budu držet!!!!

    a s těma lodičkama máš pravdu, nosím 37/38 a vždycky se nějaký krásný kousek ve slevě najde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a je to výhoda prostě :)

      Vymazat
  11. moc Ti fandim, at uspejes! uceni je zlo, ale stoji za to :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásný boty ..37 to se máš :)) ..normálních bot asi 41 občas jsem zkoušela i 42, ale lodičky jsem si koupila 40 :) a když jsem chtěla ještě jedny ,tak jsem prozkoušela celý obchod (skoro) ,ale žádné jiné (s trochu rozumným podpatkem) jsem už nenašla.
    Osobně si myslím že ty co mám mi ze všeho nejvíc drží jen kvůli tomu pásku.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo jsem fakt ráda za svou velikost!

      Vymazat
  13. moc pěkné fotky! máš krásný blog :))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak lodičky jsou krásné...hlavně se mi líbí ty růžové. :) Držím palce na státnice!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.