úterý 8. ledna 2013

Na ucho

Znáte to - člověk jde jednou za čas (kvůli slevám) do obchodu kam většinou nechodí (v mém případě newyorker) a tam čeká poklad! Něco jako tohle jsem totiž okukovala vážně dlouho - asos topshop a tak - jenže všechno se mi zdálo moc drahý nebo to bylo s křížkama (mám problém nosit křížky když nejsem věřící) nebo se mi to jinak nezamlouvalo... No a nakonec newyorker a za sto korun! Radost :)
A váš šťastný úlovek? 

Jinak se učim na státnice moji nejlepší kamarádi jsou zvýrazňovače a dost mě to nebaví! Nějaký triky jak udělat aby se mi napoleonský války usazovaly v hlavě? Fakt mi něco poraďte teprve jsem začala a už mám dost!

Mějte se krásně!
Alice

13 komentářů:

  1. uuu, hodi sa to ze mas vyholenu hlavku! aspon ti lepsie bude vidno to cingrlatko <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej ulovek! Mocti to slusi, vcetne te vyholene hlavy. Jen vice fotek!

    Luděk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a dělám co můžu ale bohužel mě často nemá kdo fotit...

      Vymazat
  3. Já jsem se učila na dnešní lexikologii, vždycky jsem se hodinu učila-jako fakt učila, vypnula pc, telefony a všechno rušivé a pak jsem měla půlhodinku pauzu...a docela mi to pomohlo, mít nějaký časový bod, ke kterému jsem se mohla upínat a dost jsem se toho takhle naučila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zní dobře dík! problém je že potřebuju furt něco dohledávat online a to potom láká dělat na tom počítači i jiný věci...

      Vymazat
  4. svojou nekonvencnostou mi pripominas moju obl. spevacku Robyn :)

    OdpovědětVymazat
  5. wow, tento druh doplnku ti naprosto sedi! Zajimalo by me vic o tvych hodinach umeni v Holandsku! Jinak ohledne uceni, ja kdyz jsem se ucila na statnice, snazila jsem se vstat co nejdriv, protoze jsem zjistila, ze co ctu/memorizuju po ranu, si pamatuju lip. Pak jsem mela system odmen - az prectu tolik a tolik stranek, muzu si dat kafe nebo cokoladu, ci co ja vim. Kazdopadne drzim palce, jeste si to zive pamatuju a vim, ze mi po myslim necelych dvou tydnech uplne jebalo :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky, ten objektiv ti prospívá ;) Mates

    OdpovědětVymazat
  7. woow, taky bych už vážně měla vyrazit do obchodů.. ale já si na to díky zkouškovému nějak nemůžu udělat čas :/
    Napoleonské války?? Miluj Napoleona tak jako já a půjde ti to samo ;))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.