neděle 13. ledna 2013

Kočička

Nevím jestli jsem se tu už svěřovala ale já prostě miluju kočky! Můj největší sen je nahatá kočka tedy sphynx... Tahle touha už trvá dlouho a doufám že si jednou přinesu domů takle roztomilý koťátko :)
No ale nemaj to tyhle nádherný kočičky jednoduchý! Většina lidí je totiž považuje za hnusný... No nechápu! 
Btw - komentáře jako "fůůůj" "to je hnusný" si prosim odpusťte... 
Všechny obrázky jsou z weheartit.com
A u Beccy jsem narazila na tuhle úžasnu mikinu z h&m a jako - potřebuju jí! Nejlíp hned! 

Jaký je váš názor na sphynx kočičky? A jaké je vaše vysněné zvíře?

A ještě - opouštim formspring protože tam nejdou dávat anonymní otázky... Ale jsem nově na ask.fm tak se ptejte! :)

Mějte se krásně!
Alice

26 komentářů:

  1. se jich bojim .) stejně jako naháčů .. no mám postoj asi jako Joey a Ross http://www.youtube.com/watch?v=Fl6Ke0I5gGA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no náháče taky uplně nemusim... a tyjo tenhle díl přátel sem zrovna neviděla ale tohle jo :D

      Vymazat
  2. Mě se tyhle kočky moc nelíbí, mám raději ty chlupaté.. :) ale tak každému se líbí něco jiného, že jo.

    OdpovědětVymazat
  3. mě se líbí moc! a vždycky si vzpomenu na ten díl Přátel, kdy ji Rachel přinese domů jako nového mazlíčka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linda už na to dávala odkaz :) a jsem ráda že se ti taky líbí!

      Vymazat
  4. Tohle přání je i na mém seznamu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám že i tobě se jednou splní!

      Vymazat
  5. Haha jsem taky kočkomilka a mám dva nalezence. Sphynx se mi napřed vůbec nelíbily, ale čím víc na ne narážím, tím víc se mi líbi. Svetr je výborný všimla jsm si ho na stránkách h&m u nás zatím, bohužel není

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě to byla láska na první pomazlení - jednu má sousedka a já jí ták závidim!
      a s tou mikinou - doufám že je to "zatim" a ještě se objeví!

      Vymazat
  6. vyzerajú ako mačky Doktora Zloducha:)
    nenapíšem že sú nechutné, ale... ja by som sa ich asi bála dotknúť, že im nechtiac ublížim, keď nemajú srsť ktorá by ich chránila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo nevim kdo je Doktor Zloduch... hm?
      a ony jsou právě na dotek krásně heboučký a teplý a prostě hrozně příjemný :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. jéj! jsem ráda že v tom nejsem sama :)

      Vymazat
  8. Konečně někdo! :) Nikdo mojí vášeň pro tyhle kočičáky nesdílí... :(((

    OdpovědětVymazat
  9. jéééé :)
    ja ich milujem.. vždy bolo mojim snom mať jednu..
    okrem Sphynx som ešte túžila po Maine Coon ♥
    Verím, že sa mi to jedného dňa splní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maine Coon jsem si googlila a to je pravej opak že? :) ale taky krásná! a určitě se to splní!

      Vymazat
  10. kočky miluju nade všechna zvířátka :) a tihle naháči jsou prostě úžasní, stejně jako ti psí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky! ale psi naháči se mi tak nelíbí...

      Vymazat
  11. Přijdou mi démonické. Nebo něco jako elf, ty oči, ty uši :D Nevím, holá kůže mi u žádných zvířátek není sympatická, tudíž bych se s ní asi nepomazlila, já raději ty chlupaté. Ale u těch mi zase paradoxně vadí ty chlupy :DD jsou všude - u přítele mají 2 perské a 2 obyčejné domácí, všechny běhající volně po domě, takže jít k nim v čemkoliv jen vzdáleně černém je nemyslitelné. :D Jsem spíš na pejsky, ale jako malá jsem taky měla pár kočiček. Koťata a štěňata jsou jedny z nejskvělejších přírodních "vynálezů", co existujou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. démonický trochu jsou to souhlasim ale to se mi právě líbí :) a ony jsou právě na mazlení uplně super! a chlupy od zvířat jsou otravný no... a souhlasim - chtěla bych kotě co by bylo navždycky kotě a štěně co by bylo navždycky štěně!

      Vymazat
  12. Jsi jako moje spolubydlící, ta mi o takovýchto kočkách taky furt básní.. podle mě jsou to naprosto ohavní tvorové (a to já jinak kočky upřímně miluji), kteří patří do Vesmíru (odkud podle mě také přišli:D).. ale jestli je tvá vysněná, tak ti ji přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha a ty jako moje spolubydlící která se uplně zhrozila co že se mi to líbí :D a mít doma vesmířana to je krásná představa!

      Vymazat
  13. Ja mačky zbožňujem! Všetkých veľkostí, tvarov, srsti proste každé koťáko je krásne :)

    http://vintageroses-domi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se líbí i pejsci naháči, jednou ho budu mít! ;-) Fanta

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.