pátek 25. ledna 2013

Filmy filmy

V poslední době jsem viděla několik skvělých filmů které vám musím doporučit! 
Beasts of the Southern Wild je film do kterýho jsem se naprosto zamilovala! Když byly pár dní po tom co jsem ho viděla vyhlášeny nominace na Oskary měla jsem fakt radost protože minimálně nominaci  (za nejlepší film režii scénář a ještě Quvenzhané Wallis za hlavní roli) si to určitě zaslouží! Jde o příběh s nádhernou poetikou vyprávěný z pohledu malé Hushpuppy která má o světě prostě úžasný představy... No prostě se na to podívejte! csfd
Dalším filmem který rozhodně stojí za shlédnutí je Perks of Being a Wallflower! Kdyby takovýhle byly všechny filmy ze střední tak by bylo na co koukat... Hrozně se mi líbil ten konec! Hlavně si nečtěte žádný komentáře na csfd jsou tam hrozný spoilery... Jenom je mi trochu divný že ty hipster děcka neznaj Bowieho... Ale stejně je to super film :) A navíc krátkovlasá Emma Watson!
A Ezra Miller je prostě rozkošnej! (A ještě se jmenuje Miller!)
A posledním filmem je Tady to musí být... Tohle je opravdu zvláštní film... Je o stárnoucím rockerovi který se vydá na cestu po Americe ve snaze pochopit svého otce... Toho rockera hraje Sean Penn a je opravdu dokonalý! Miluju když je herec své roli uplně odevzdaný a Sean Penn tohle předvádí naplno... csfd
Tahle výtahová scéna je hrozně dobrá! No podívejte se :D
Dejte mi vědět jestli se  na nějaký z těchto filmů podíváte! (A to byste teda fakt měli :) A jestli jen na jeden tak na  Beasts of the Southern Wild!) A jestli máte nějaké doporučení tak sem s nima! 

Mějte se krásně!
Alice

Všechny obrázky jsou z weheartit.com

15 komentářů:

  1. Emma má na sedící fotce doko boty a Sean Penn vypadá na té druhé jako Meryl Streep, když se pokouší vypadat jako drag queen :'D No way!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně ty boty mě na tý fotce zaujaly! a Penn je v tom filmu fakt rozně dobrej :D

      Vymazat
  2. Ten druhej uz mam taky stahnuty do pocitace a jen hledam cas na zkouknuti:) Ale This must be the place me hrozne nebavilo.. snazila jsem se na to dodivat trikrat a vzdycky sem to vzdala, takze netusim, jak to skonci:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najdi si ten čas stojí to za to :) a This must be the place je vážně zvláštní film chápu že se nemůže líbit každýmu no ale mě nadchnul :)

      Vymazat
  3. Doplním si mezery, a jsem ráda, že se ti Perks of Being a Wallflower líbí ;) Bowie, no.

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten první se kouknu ! :) Na něho si mě nálakala :) Perks of being a wallflower jsem už viděla... Dokonallý film ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda že jsem tě nalákala! doufám že se bude líbit :)

      Vymazat
  5. Díky za tipy!!! V poslední době mnou sklédnuté filmy: Annie Hall (klasika), South Park: Peklo na zemi (mě ten SP prostě baví!) a School of Rock (ovšem NEKOUKAT na oficiální obrázek na přebalu DVD, díky němu jsem se na tuhle geniálnost málem nekoukla, jak mě to odrazovalo..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo Annie Hall jsem neviděla ale mám to na seznamu už dlouho... sp je klasika no :) a school of rock jsem viděla ale extra mě to nezaujalo...

      Vymazat
  6. díky za tipy.To s Emmou jsem viděl nedávno, ale ty dva ostatní neznám a vypadaj lákavě :) Matěj z Rychnova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukej kouknout! a o tom Oddelen jsi mi už řikal musim kouknut! dík za připomenutí! :)

      Vymazat
  7. mimochodem, já doporučuju tenhle http://www.csfd.cz/film/282520-oddelen/
    Adrien Brody a hodně silný kafe
    Matěj z Rychnova

    OdpovědětVymazat
  8. The Perks of Being a Wallflower je Top film ! :)

    Budem rada, ak naštíviš môj blog, kde sa píše aj o ňom ;)
    http://ninus-lovingart.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. vyzerajú zaujímavo určite si ich pozriem..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.