pátek 28. prosince 2012

Vánoce

Mám hrozně ráda vánoční fotky u všech ostatních a tak se taky přidám :)
Už když jsem si tyhle šaty kupovala (ve slevách v h&m) tak jsem věděla že si je vezmu ke stromečku...
Zvoneček a moje nejoblíbenější ozdoba...
A samozřejmě jídlo! Jsem uplně nacpaná cukrovím a hrozně si to užívám :)
 
 Vyrábíme svíčky a ozdobičky ze včelího vosku...
Máme doma přes Vánoce babičky Rozárku - je to to nejrozkošnější štěně na světě!

Tolik jsem si to všechno užila! Uplně je mi smutno že už je vlastně po Vánocích...
No a taky jsem dostala skvělý dárky :) Asi největší radost mi udělal poukaz na tetování od Ondrashe... Hrozně se těším! Koukněte na jeho tvorbu tady - je to něco úžasnýho!

Pozítří jedu zase do Ústí kde budu slavit Silvestra - to bude zase párty!

A jak jste si užili Vánoce vy? Jaký dárek vám udělal největší radost? A co plánujete na Silvestra?

Mějte se krásně!
Alice

21 komentářů:

  1. - juhuu ! k zulibani .)

    u mne z darku jednoznacne vede sbirani vlny od patty, kterym mi nesmirnou radost udelal mily muj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezký hezký! mi taky můj F. udělal hroznou radost :)

      Vymazat
  2. Rozárka je nejkrásnější jméno, tak bych jednou pojmenovala svoje dítě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasim je to krásný jméno! jen aby jí ale neříkyly kozo Rózo! :D

      Vymazat
  3. chci take vyrabet takova pekna srdicka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sežeň si silikonové formičky a vost a můžeš tvořit :)

      Vymazat
  4. Ondrashe ti závidím. Explicitně řečeno.
    Ať to bude cokoli, bude to nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já se hrozně těšim a jsem zvědavá :)

      Vymazat
  5. vy ste mali na vianoce syrovy tanier??? :O aj ja chceeeeeeem!!!
    ja som si vlastne na tej stedrovecernej tabuli vela toho jedla co mi ozaj chuti nenasla :(
    nevadi! ja si kazdy den vystrojim hostinu ked mam naladu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no u nás jsou vánoce plný obžérství a máme rádi sýry takže i na takový lahůdky došlo :)
      ale hostina kdykoliv to je pravidlo který se mi moc líbí :)

      Vymazat
  6. Já se zblázním z těch Tvých úžasných vlasů!

    OdpovědětVymazat
  7. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  8. fotky s rozárkou jsou boží :))

    a na tattoo od ondrashe jsem hrozně zvědavá, už dlouho jeho věci obdivuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky z nich mám radost - ona je fakt zlatá :)
      já ho právě taky obdivuju už leta tak jsem fakt šťastná!

      Vymazat
  9. Ahoj moje oblíbená blogerko, :)

    chtěla jsem se zeptat, jestli ten styl, jakým tetuje Odnrash má nějaký svůj název.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj a děkuju! a mrzí mě to ale nevim... já bych řekla jako-vodovkama-úžasnej-nejlepší styl! :)

      Vymazat
  10. Parádní vlasy, parádní nehty, krásné jídlo, roztomilý pes.... všecko je tu dokonalé..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.