pátek 7. prosince 2012

Radost

Jak už jsem řikala miluju sníh! Takže když jsem přijela domů na sever (ehm Ústí podle mýho názoru neni žádnej sever...) byla jsem totálně šťastná! Spousta sněhu a padal další a další! Dneska už teda nepadalo ale bylo to nejhezčí možný počasí - nasněžíno trochu pod mrazem a uplně modrý nebe a slunce... To je prostě nádhera!
Mikulášská nadílka :) Právě se láduju těma kešu v hořký čokoládě...
Hrozně ráda fotim u nás na zahradě když je takhle... A taky jsem si letos pořídila kozačky!
A ještě fotky z úterní párty :)

Dostali jste něco od Mikuláše? Taky milujete když je bílo a svítí slunce?

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. nie je fakt som zástancom leta a tepla, alebo aspoň jesene či jari, fakt zimu nie :D
    a už som to chcela napísať aj predtým, máš veľmi pekné oči a vo všeobecnosti z teba vyžaruje neskutočná dobrá energia, sympoška :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky ráda léto ale podzim a jaro vůbec protože moc prší a je šedivo... ale snížek je prostě nejvíc pro mě :)
      a děkuju - vidiš to já zrovna svoje oči nemám ráda že je mám takový zapadlý... takže fakt děkuju!

      Vymazat
  2. Jo, u nas je taky snih, coz je na Kolin prej dost nezvykly! Dneska rano po osmy jsem sla na univerzitu a byl poprasek, chumelilo a do toho vychazelo slunce, kouzelnej pohled. Ted je tak 10 cm, porad snezi, vsude hromady zasnezenejch kol a narvany tramvaje.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na fotkách to vypadá fakt kouzelně! :)

      Vymazat
  3. Nejsem schopná mít ráda zimu a jakékoli svátky v zimě probíhající, protože u nás v rodině to nikdo neslaví a všichni jsou naopak neuvěřitelně zádumčiví, otrávení a plačtiví a já mám zkoušky. Nicméně až jednou nebudu studovat a budu sama (nebo, což není teda moc reálné, s nějakou svou novou rodinou), mám v plánu se radovat ze sněhu, Mikuláše, Vánoc a mít vše hezké jako holky blogerky.
    Letos se snažím alespoň nenechat se nakazit náladou rodiny. Zatím to jde. Jenže... je začátek prosince :( bojim, bojim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. achjo to je mi uplně líto... pro mě jsou vánoce nejkrásnějším svátkem právě díky rodině... držim palce ať všechno zvládneš!

      Vymazat
  4. Ježiš nádherný fotky ! A jsem také že severu, z Ústeckého kraje :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. u nás ještě je a dneska padalo :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.